Noual:
Ik loop de kamer uit en zie ismael met zijn hand in zijn haar. Ik loop naar hem toe. 'Ik geloof het bijna niet' zei hij en keek me aan. Ik lachte 'ik ook niet'
Het viel stil.
'Noual??' Vroeg hij. Ik keek op want hij is zooo lang ik zweer moet gwn naar boven kijken. 'Ja' 'zou je het erg vinden om hier effe te blijven want ik zou graag willen uitvogelen hoe en wat er nou met mijn zusje is gebeurd en' ik liet hem niet uit praten en drukte een kusje op zijn mond. 'Natuurlijk , ben je vergeten dat ik dacht dat we hier zouden wonen bij onze ouders zo geen stres als alles normaal is gaan we naar onze plekje'
Hij lachte en tikte op mijn neus. 'Wat heb ik gedaan om zo'n vrouw te verdienen' ik werd rood en keek weg. 'Oké dan ga ik maar' zei ik en wou naar mijn kamer lopen. Hij trekt me terug. 'Waar wou jij heen gaan' 'naar mijn kamer'
'We zijn getouwd' meteen realiseer ik me het weer. 'Oh ja' hij lachte en tilde me op. 'Ik heb een tweepersoonsbed' fluisterde hij. Ik werd helemaal rood. Omg
Opeens horen we iemand de trap op komen. Meteen laat hij me los en proberen we normaal mogelijk te doen.
Jaouad en mounir komen naar boven. 'Hay waar is dunya' vragen ze tegelijk. 'Ze slaapt' zei ik en keek ismael aan. 'Laten wij dat ook maar gaan doen' zei ik en we liepen hand in hand naar zijn kamer. 'Gaan jullie samen slapen' vroeg mounir.
Dat is de awkwardste vraag die iemand me heeft gesteld. 'We zijn getrouwd dus ja' zei ismael en we liepen zijn kamer in. 'Ik ga kijken waar Samya is' hoorde ik Jaouad nog zeggen.
Ik ga liggen en hij komt naast me liggen. Oké hoe begin je zo iets😂😅. Ik ga wat dichter bij hem liggen. Shit ik heb een hartjes onderbroek aan en mijn bh is van SpongeBob. Hij wilt me kussen maar ik hou hem tegen. 'Ik ben er nog niet klaar voor' zei ik uit het niets. 'Alles op zijn tijd kleintje' zei hij lachend om mijn rode hoofd.
Ik wil dat het perfect word zoals elke meisje zou willen. Zoals die wattpad boeken😂.
Hij drukte een kusje op mijn voorhoofd en doet zijn armen over mijn middel. 'Ik hou van je Noual el benani' fluistert hij in mijn oor. Waardoor ik kippenvel kreeg. 'Ik ook van jou Ismael al otmani.' Zei ik en draaide me om. Ik viel in slaap kijkend in zijn ogen.
Jaouad: (iedereen vroeg om hem😂) (klootzak)
Dagen lang zat ik met een schuldgevoel. Ik kon niks meer. Samya is zwanger ik had het gevoel dat ik er niet meer was alleen mijn lichaam.
Mijn gedachtes waren bij dunya. Ik heb ontdekt dat ik van haar hou en dat ik voor haar ga. Samya is gwn een hoer die je overal kan krijgen. Al is ze zwanger van mijn kind ik wil dunya!
Mounir loopt chagrijnig zijn kamer binnen. Ik pak de kans en wil de kamer binnen lopen van dunya. Uit het niets staat Samya voor me. 'Mijn ouders en oom&tante zijn nu aan het bellen met de politie en alles over dunya dus wat als wij effe naar hun kamer gaan' lachte ze sluw.
Ik kreeg meteen een grijns op mijn gezicht en liep met der mee.
Na dat ze harame dingen hebben gedaan:
Oeffff deze dame kan er wel wat van. Ik sta op en trek snel me kleren aan. 'Moeten we niet de lakens verwisselen' vroeg ik toen ik zag dat Samya wou weg lopen. 'Ha dan komen ze der achter,' zei ze 'maar anders slapen ze erop en dat is ook niet prettig' 'hebben ze pech' lachte ze gemeen en liep weg.
Ik liep snel achter haar aan. Uughh haar kont 🤤🤤 ik zweer als dunya ook zo'n kont had, had ik der nooit achter gelaten.
Maar dunya heeft mooiere dingen zoals een persoonlijkheid , grappig , ze is schitterend.
Toen ik der zag dat ze de zaal binnen liep. Het voelde als een droom. Ik wou naar der toe rennen en omarmen. 'Samya ?' Vroeg ik 'ja zaini' zei ze (mooierd). 'Ik ga effe douchen ga jij maar slapen' loog ik. Ze knikte en drukte een kus op mijn wang.
K liep de kamer van dunya in. Ze sliep en ze was mooier dan voor heen. Ik boog voorover en drukte een kus op der voorhoofd. 'Kuch kuch'
Ik keek meteen achter me en daar stond die jongen waarmee ze binnen kwam lopen. 'Ik wou effe gedag zeggen tegen dunya na alles wat er vandaag is gebeurd' zei hij. Ik keek hem vies aan. 'Zo als je ziet slaapt ze' 'ja dat is dus een teken dat jij der uit moet Jaouad'
'Wie ben jij' vroeg ik en kwam dichterbijer. 'Hoe ken jij mijn naam'
'Oh really herken je me niet. Ben dat eigenlijk niet gewend. Laat me mezelf voorstellen, ik - ben - Hicham al motalib' hij kwam gevaarlijk dicht bij.
Ik wou bijna in mijn broek plassen.
Een al motalib.
De gevaarlijkste
Afgruwlijkste
Familie op planeet aarde.
En eentje staat nu voor mijn neus.
Stem & reageer.
(Niet opgelet op spelfouten🥺)
Effe een nieuwe deeltje, dames ik heb een vraagje voor jullie was de vorige deel vergeten omdat mijn telefoon uit viel.
Zou jij seks hebben precies de nacht na de bruiloft ? 😂 of ermee wachten.?
Wahed gekke spatie zodat het een lange deel lijkt 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😔😔
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...