Deel 58

344 28 16
                                    

Dunya:

Na een heerlijk paar uurtjes te hebben geslapen word het maar weer tijd om wakker te worden. Ik sta op en loop naar de woonkamer. Er was niemand thuis. Ik ga zitten en wrijf over mijn gezicht heen.

Kom op dunya!!! Herinner het je !

Het was alsof al mijn herinneringen op het puntje van mijn tong zaten alleen ik kon het gwn niet. Ik pak mijn telefoon der bij.

De telefoon die ik van Hicham kreeg.

Ik druk zachtjes op het bel icoontje. Om Hicham te bellen. Na een paar piepen hing hij op. Waarom doet hij dit ????

Ik pak boos de telefoon vast. 'Hicham als je nu nu nuuuuu !! Niet terug reageert is het klaaar hoef je ook nooit meer tegen mij te praten'

Ik sta op en pak mijn jas en trek mijn schoenen aan. Ik ga maar weer naar huis. Ik hoop dat Jaouad niet thuis is.!!

Hicham: (we al waiting for this one)

Terwijl een druppeltje bloed langzaam van mijn gezicht af glijd kijk ik hem walgend aan. 'Zo al motalib, enige woorden?' Vroeg die Zemmel terwijl hij een stok vast hield.

'Je kanker vader!'

Meteen lig ik weer op de grond en voel mijn organen dansen. 'Grote mond zal ik hem voor je afsnijden hé' zei die spyco lachend. 'Snij die lul van je maar der af' fluister ik.

Ik keek op en mijn moeder keek me vol medelijden aan. Mijn gezin is gekidnapt door deze idioot. Mijn familie is niet de braafste. En nu moeten we der allemaal voor gaan boeten.

Hij bind me weer vast en smeet me tussen mijn  jongere zusjes neer. 'Ik kom terug met een mes, en je gaat zien' zei Sourdine en liep weg.

Sourdine Farouk is de grootste aartsvijand van mijn vader. Ze hebben al jaren ruzie en oorlog. Maar de grote oorlog brak uit toen mijn zusjes hart werd gebroken door een Farouk. Mijn broer kon het niet handelen en doden de zoon van Maher Farouk. En nu ??

Mijn vader ligt dood voor mijn neus! Mijn broer hebben ze opgehangen. En wij moeten nu kijken naar hun lijken die beginnen te stinken. Ik zit hier als enige jongen. Met 3 jongere meisjes. En mijn oudere zus en mijn moeder die al vijf keer is flauwgevallen.

Ik kan dit niet aan. Ik moet me sterk houden maar van binnen ga ik stuk. Mijn jongere zusje Asma ziet der dode vader en broer. Geen enkele 6 jarige mag dit meemaken. Laila is verkracht geen enkele vrouw mag dat mee maken en laila is pas 15. Soraya ook en die is 17. En ik?

Ik lijd..

'Zoo Hicham die wijf van je weet maar niet van ophouden' Lachte sourdine. Hij kwam binnen en hij had mijn telefoon in zijn handen. 'AI aiiii wat een lekkere dame, ze zal genieten van mijn beurt die ik haar zal geven' lachte hij. Meteen wou ik hem aanvallen maar ik kwam er snel achter dat het niet gaat.

'Je laat haar met rust!!'

'Hoe heet ze?' Ik bleef stil.. 'dunya! Oh wat een mooie naam weetje waarom.. jij zal deze dunya (betekend wereld) voorlopig niet meer zien.

Ik trappelde met mijn voeten. Ik wou hem gwn wahed trap geven op zijn lelijke kanker hoofd..

(Sorry voor de mensen die het niet leuk vinden dat ik scheld met kanker in mijn boeken.. maar ik scheld ermee  om mijn zin te benadrukken en niet iemand te beledigen of iemand die is overleden met kanker dus dont take it personal😇)

'Oh kijk ze belt' zei hij lachend en hing op. 'Hicham als je niet terug reageert dan is het klaar' lachte hij hart en liet me het berichtje zien. Mijn hart stond stil. Ze denkt dat ik der ghoast.

Hij lachte en begon opeens harder te lachen. 'Ooh deze dunya mag ik wel.. ik zou het leuk vinden om haar te ontmoeten.. mmmhhh misschi...' hij werd onderbroken door zijn vader die de kelder binnen kwam.

Hij keek rond en stopte bij mijn moeder. 'Ohh Saïda wat ben je mooi geworden' lachte hij en kwam voor haar zitten. 'Zullen we samen effe dansen' ik walgde en wou op hem spugen.

Vieze verkrachter

Pedo

Dikzak

Hij was kaal en bol en die witte pak die hij aan had ontplofte bijna. Gekke varken! 

'Zo Hicham naar je zin of wil je naast je vader zitten of naast je broer hangen' vroeg hij en schoof zijn stoel.

'Alles is beter dan hier zitten vet zak' zei ik en spuugde op zijn schoen. Hij trapte tegen mijn kaak aan. En ik voelde mijn tanden wiebelen. Jezus wat voor gekke schoen was dat.

'Jij Hicham bent nog niet Klaar oké.. NOG LANG NIET' dreigde hij boos.

Stem en reageer!!!

PLOTTWISSTTTTTTT 🤪🤪

Noual en dunya.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu