Mensen het spijt me dat ik zo laat heb geschreven ik ben deze dagen heel erg druk en niet echt in de mood om een heel deel te schrijven. Ik heb in deze dagen veel meegemaakt. Mijn tante is overleden. En dat was een rake klap voor de hele familie. En wat nog pijnlijk was. Is dat we haar niet konden begraven door al deze Corona bullshit. We komen Marokko niet eens binnen !
In sha allah word deze Corona zo snel mogelijk de wereld uit geholpen en kunnen we allemaal normaal veder gaan ! Ik ben alles gwn zat geraakt door deze rot virus. ☹️
Samya:
Ik word wakker en draai me om. Naar Salim Wat een lekkerding. Roudayna weet niet dat ik met haat ex heb geneukt meerdere keren. Maar dat hoeft ze niet.
Door hem kan de politie niks doen. Hij had me geholpen met van dunya af te komen. Hij zei dat hij een man wist die mensen kunnen laten verdwijnen.
Nou is niet gelukt hoor ze is terug en ik haat het. 'Hoe komen we nu van der af dan' vroeg ik aan hem. Hij lacht. 'Ze is alles vergeten dus we zijn safe en ze heeft toch nu die ene Hicham ofso' ik knikte. 'Oké maar stel je voor dat ze haar herinneringen terug krijgt' vroeg ik aan hem en gaf hem een rug massage.
'Heb ik al geregeld' hij laat me een foto zien van een dikke dode man. 'Dit is Mario de man die haar had gekocht ik heb hem en zijn kinderen vermoord zodat het een dead end word' 'kinderen?' Vroeg ik bang.
'Kinderen zijn de grootste snitchers' ik knikte en gaf hem een kus. 'Geen woord met Jaouad over dit' zei ik. Hij knikte. 'Als jij niks tegen roudayna zegt'
Ahh Salim is evht een knapperd. Maar ik hem mijn droom man al. Jaouad. 🥰
Noual:
Ik geef dunya nog een knuffel. 'Je kan elke dag komen je bent altijd welkom' zei ik nog en drukte een kus op haar wang. 'Ik weet en je zal echt koppijn krijgen van mij dus let op' zei ze lachend. Ik knik en glimlachte en loop met ismael mee.
In de auto was het stil. We kwamen aan en ik tilde al mijn koffers op. Hij nam niet de moeite om me te helpen.
Ik hou zoveel van hem dit doet me pijn. Ik wou dat ik terug in de tijd kon. Hij doet de deur van de huis open en laat me binnen. Ik leg alles neer in de woonkamer neer.
Ik zou eigenlijk zoveel blijer moeten zijn. We hebben eindelijk onze eigen huis. Ik kijk naar ismael die meteen zijn kamer in gaat.
Ik wist niet wat ik moest doen. Ik ga naar de badkamer en kleed me direct uit. Ik stap onder de douch en begin na te denken.
Dit had heel anders moeten gaan. Mounir verziekt mijn leven. Als ik hem nou in mijn handen had zou ik hem wurgen. Letterlijk.
Ismael zou blij moeten zijn dit is alles waar we van droomde. Onze eigen huis met onze regels niemand die ons verteld wat we wel en niet mogen doen.
In Nouals fantasie
Ismael tilt me blij op en we lopen onze nieuwe huis binnen. Het is pra-chtig ik keek om me heen. Ismael weet heel goed in te richten. Het is wat klein maar we zijn alleen en dat is wat geld. 'En hoe vind je Het' hoor ik ismael ongeduldig vragen. 'GEWELDIG je bent de beste' zei ik blij en sprong letterlijk op hem. Hij ving me op en drukte zijn lippen op de mijne.
Ik hou van hem!
Einde fantasie
Ik Sla hard op de muur. 'Waarom wilt hij niet luisteren' zei ik boos. Oké klaar ik ga hier niet zitten piekeren over ismael. Ik ben klaar als hij me wilt weet hij me te vinden maar ik ga geen enkele moeite meer doen. Ik droog mijn haar en loop naar de logeer kamer. Ik leg alle koffers ook daar en begin met uit pakken.
Ismael wou oorlog nu krijg hij oorlog.
Dunya:
Nu Noual weg is voel ik me alleen. En Hicham heeft 2 dagen niks van zich zelf laten horen. Ik heb hem dood gespamd. Hij heeft het niet eens gezien.
'Dunya help je me even in de tuin' ik knik naar mijn vader en ga naar de tuin. 'Herinner je nog dat je altijd deze boompje jij hebt het gepland' ik schud mijn hoofd. 'Nee ik herinner me niks' zei ik een beetje sip. Hij lachte en pakte mijn gezicht vast.
'Je bent sterk ik vertrouw erop dat je op een dag alles weer herkent' zei hij en nam me in zijn armen. 'Mijn dochter mijn enige dochter en ik was je bijna kwijt. Ik laat je nooit meer los'
Ik vind het zo mooi dat ik het niet droog hou. 'Dankjwell papa' zei ik en hield hem ook vast. 'Zo zo zo knuffelen zonder mij der bij ik denk vast dat dat strafbaar is' zei mijn moeder en maakte er een groepsknuffel van.
Wat heb ik geluk met zulke ouders!
Stem en reageer.
Wat ik ook nog wou zeggen is dat ik een paar reacties heb gezien waar ik niet blij mee ben. Ik gebruik soms foto's van mensen die ik vind op Google om mensen een soort beeld te geven. Ik ken die mensen niet persoonlijk. Ik weet niet eens hoe ze heten. Maar als mensen gaan haten op alleen een foto denk ik 'lees jij dit boek wel' waarom letten mensen daar zoveeeel op. Ik persoonlijk kijk niet eens 10 sec naar een foto en lees al door omdat niet zo belangerlijk is. Zo om het kort te houden.
Ik ken de mensen niet !
En
Lees gwn het boek waarom in details gaan over een fk foto ?
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...