Jammer man ik wacht al 3 dagen op stemmen maar ze komen niet waar zijn jullie??!
Dunya:
Ik en Noual zijn gaan shoppen. 'Wat vind je van deze' zei ze tegen me en liet me een rode pikante lingerie zien. We zitten in de Hunkmoler en de getrouwde dame moet haar man gaan vermaken.
'Te bloot' 'dat is namelijk de bedoeling' 'ja maar je hebt kaulo grote tepels als je die aan trekt lijken je tieten op een euhhh hoe noem je dat ook al weer' zei ik bedenkelijk. Ze doet haar hand op mijn mond. 'Dare to say that or i gonna fk you' zei ze in het scheef Engels. Ik moest hard lachen. (Durf het te zeggen of ik ha je neuken) 😂😂😂
Ik lachte hard op. 'Zo jij en Hicham' begon ze voor ze duizendste keer. Uughhh was ze altijd zo. Want dan weet ik niet hoe ik het zeventien jaar heb volgehouden.
Ik rolde met mijn ogen. Ze lachte. 'Dat deed je vroeger ook altijd' zei ze en pakte een andere lingerie. 'En deze' vroeg ze me. Ik keek er goed naar. Zwart mooi dicht en zilveren sterretjes.
'Euhhh ja is leuk, maar iets uitdagends zo beter zijn deze is best saai'
Ze zuchtte hard op. 'Vergeten dat jij altijd zo moeilijk was' zei ze en legde het terug. Ik moest glimlachen. Het voelde ook zo bekend voor enzo. Ben blij dat ik hetzelfde ben gebleven. 'Wat sta je daar zo te lachen ik heb hulp nodig' zeurt Noual gestrest en kijkt snel door de lingeries heen. 'Uughhh'
'Deze' zei ik na 5 minuten te hebben gekeken. Het was een rode goed bedekt had nog een leuke badjasje der bij. Leuk uit dagend. En niet té.
'Ja perfect!!' Ze keek der aan met sprankels in der ogen.
We liepen trots naar de kassa. 'Dat word dan 89 euro alstublieft'
Verschrikt keken we elkaar aan. 'Oh kijk nou dunya wat verschrikkelijk' zei Noual veel te overdreven. 'Oh gho wat is er nou' deed ik mee. 'Mijn portemonnee zit nog in mijn auto' 'oh wat verschrikkelijk om te horen' acteerde ik. De man achter de kassa keek ons verveeld aan.
'We gaan effe onze portemonnee halen uit onze hele dure range rover en komen zo terug' zei Noual
En we rende bijna de winkel uit. We barste uit van het lachen. 'Schande' lachte ik hard.
Dus we liepen de primark in. 'Oké dus hier hebben ze ook lingeries' vroeg ik aan Noual. Die meteen knikte.
We liepen naar de pyjama's afdeling en keken door de lingeries door. 'Deze lijkt er verdacht op niet waar' vroeg ik aan Noual die meteen knikte. 'En kijk voor 6 euro'
We liepen naar de kassa en kochten het meteen.
Er was een lange rij dus we dringde voor. We liepen naar de auto en stapte in.
'Oké dus jij gaat deze avond mijn broer lekker verwennen' lachte ik naar Noual die meteen gestrest me aan keek. 'Shit moet me nog scheren en stel je voor hij vind me te dik of te..'
Ik liet der niet uit praten. 'Chil je bent perfect hij zal zeker de gelukkigste man ter wereld zijn' zei ik om der gerust te stellen. Ze childe naar achter en starte de motor. 'Behalve je grote tepels' kon het niet laten om het te zeggen. Ze gunde me een middel vinger.
'Hoe weet jij eigenlijk van mijn tepels' vroeg ze opeens. 'Euhh ik weet niet' 'sinds je terug bent heb je deze twee niet gezien hoor'
Meteen kreeg ik een flashback van dat we gingen zwemmen:
'We gingen ooit samen zwemmen toch' ze stopte de auto direct. 'Herinner je dat nog!!!'
Moet stoppen. Telefoon gaat uit vallen.
Stem en reageer ❤️
WAHAHHA mijn telefoon valt altijd uit.
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...