Deel 15

1.3K 128 53
                                    

Eerlijk mensen wat vinden jullie van deze boek vorige deel had NIEMAND gereageerd. Zo weet ik ook niet hoe jullie het boek vinden. Mohiem hier een deeltje.

-

Noual:

Mounir kwam al snel aan met scooter. 'Ewaa bolle' zei hij en at de friet van dunya. 'WAT DE KANKER DOE JE A MEGOOL' schreeuwt ze en probeerde het uit zen mond te halen. 'Dunya doe normaal' lach ik wanneer ze het stukje friet wou opeten.

We reden naar huis. Aangekomen gaf ik high five aan Omar. Die aan het roken was. Ik loop naar binnen en ga saai aan de slag met mijn koffer.

Oh ja ik ben niet aangenomen in het bedrijf dus heb besloten om een tussen jaartje te nemen. Dunya heeft verlof en ze mag haaf eind examens wat later maken.

Mounir en ismael hebben gwn verlof. En onze ouders hebben hun eigen bedrijf dus die mogen altijd vrij krijgen.

Ik vouw mijn kleren op terwijl ik hard op zing. 'PAK VIER K IN EEN SLECHTE MAAND JIJ JE HBO MAAR EEN SLECHTE BAAN ZIE ALLEEN MAAR DO IK BEN TE VER GEGAAN IK BEN NIET MEER BROOK WANT IK WEN ER AAN IK HEB SHIT GEDAAN NET ALS IEDEREEN IK HEB SHIT DOORSTAAN NEG ALS IEDEREEM PROBLEMEN PROBLEMEN NET ALS IEDEREEN MAAR NIET IEDEREEN KOMT ER ZOMAAR OVER HEEN' rap ik mee met de track van ismo.

Dunya:

Ik loop naar mijn ouders. 'Mama ik ga met Samya naar Casablanca' zei ik vastbesloten. 'Hzo' vroeg mijn moeder. 'Ze gaat me helpen met een cursus afvallen Jaouad gaat ook mee' zei Samya uit der dode hoek.

'En noual' vroeg mijn moeder. 'Die gaat niet mee ik hoef geen boze oog' zei Samya. 'Isgd hbiba veel plezier' zei mijn moeder en drukte een kus op mijn Wang.

Samya: een tijd later

'Schiet op' riep ik toe naar dunya die haar koffer sjouwde. Ik had een mooie hele topje aam en een jeans broekje

 Ik had een mooie hele topje aam en een jeans broekje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jaouad kwam geïrriteerd aan lopen. 'Kunnen jullie wat sneller doen' vroeg hij bot.

Wat sexy..

Dunya:

'Hzo had je niks gezegd' vroeg Noual. 'Was het vergeten' antwoord ik. 'Wrm lieg je! Is er iets dat ik moet weten' vroeg ze en keek in mijn ogen. Ik keek meteen weg. 'Nee.' 'Je liegt! Dunya niet liegen wrm heb je niks gezegd en wat ga je doen in Casablanca met Samya' vraagt ze wat bozer. 'Noual je hoeft niet elke keer met mijn leven te mengen je ligt echt op mijn lip het is net als of je geplakt op me zit. Ik wil gen alleen zijn' antwoord ik en loop meteen naar beneden.

De auto van Jaouad wachte op de garage. Ik stapte in. En deed mijn oortjes in. Ik zwaaide me moeder uit en we reden weg. Ik keek even achter om en zag Noual huilen 😰.

Wat heb ik gedaan. Ik voel mijn ogen vullen. Ik voel pijn. Ik wil naar der toe.

'Dunya!' Ik kwam uit mijn trans. 'Het is beter zo. Jullie zijn zo close een beetje afstand kan goed zijn' zei Samya met een grijns.

Ik knikte en keek meteen uit het raam. Ik scrolde door mijn playlist. En drukte op lijpe.

Noual:
......

Noual en dunya.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu