Samya :
Hallo allemaal , mij gemist ?
Het is al 3 lange jaren geweest. En voelt alsof de tijd voorbij vloog.
Ik ben gescheiden met jaouad. Na mijn abortus was hij niet meer de oude. Hij ging elke keer weer naar die gekken huis om dunya te zien.
Daarna werd hij opgepakt omdat hij erin probeerde te glippen.
Dunya mag geen bezoekers hebben. Ik heb dat gedaan. Heb iemand om gekocht om haar in een andere sector te zetten. Der ouders proberen der al jaren vrij te krijgen.
Maar dat gaat niet. Ze zit daar voor altijd en eeuwig. Mijn geheim is nu veilig.
Salim en ik zijn nu samen. We wonen samen...
Mijn ouders denken dat ik alleen woon. De rede dat ik jaouad niet meer wou is omdat hij dik werd.
Hij begon zijn gevoelens te vreten en hij zag der niet meer uit. Ik wou hem niet meer..
Niet te geloven dat ik dunya's hele leven heb verpest alleen voor zo'n niets nut. En noual heb ik niet meer van gehoord. Ze is volgens mij zwanger van een tweeling.
Ze hadden laats een baby feest. Noual denkt dat dunya nog steeds in coma zit. Mijn ouders willen der gelukkig houden.
Nou allerbelangrijkste ik ben gelukkig !!
Jaouad:
Ik kom de sport school uit. Ik ben helemaal uitgeput. Ben een half jaar geleden gescheiden van die walvis. (Walvis - Samya)
Ik leek ook gelijk op een walvis. Ik ben weer terug gevallen in oude gewoontes.
Ik werk al pooier. Ik verkoop dames en koop dames. Nou dames ? Eerder hoeren..
Ik heb een nieuwe slachtoffer. Laila motalib..
Hichams jongere zusje...
Ze is 16 jaar en heeft een dikke kont..
Haar krullende haar zwaaide heen en weer. Ik spioneer der nu. Ik zit in mijn auto en heb een zonnebril op.
Ze loopt met der vriendinnen naar huis. Wacht maar Laila ik ga je zo hard neuken dat heel een boek in je kont past...
Stem en reageer🔋
Dus niemand die opmerkt dat ik elke deel een random emotie gebruik ? 🔋
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...