Noual:
Ik loop in mijn bikini naar beneden. Ik zag dat niemand thuis was dus kan ik lekker gaan zwemmen.
Ik sprong in het water. Als dunya er was zal het leuker zijn. Er is niks aan om helemaal alleen te zwemmen. 'Noual?' Ik keek op en zag mounir.
Eindelijk niet alleen. 'Spring er in!' schreeuw ik naar hem. Hij trekt zen shirt uit en leegt zijn zakken.
Hij sprint er in en zwemt met me mee. Na een min hadden we een water gevecht. 'WAHHAHA' gil ik als hij me begint te kietelen. 'Wat doen jullie' we keken op en ismael stond daar. En zen gezicht zat op onweer. 'Wahaha we spelen kom er ook in' zeg ik lachend en spring op mounir.
Hij zakte meteen naar de boven en flipte omdat hij niet kon ademen. Ismael deed zen schoenen uit en zen shirt. En alles uit zen zakken. Hij sprong erin.
Ik sprong op hem en hij hield me vast bij mijn heupen. 'Nee nee nee mij Laat je ni zinken' lacht hij. Ik zag een kuiltje. Wjw de dwang om mijn lippen op die van hek te drukken is sterk.
Opeens komt mounir er tussen💥. 'Wie de eerste eruit is' schreeuwt hij. Ik ren meteen naar de rand en klim omhoog.
Ismael komt er ook uit en knipoogde en mounir grijnsde en pakte meteen zen tel.
Ik liep naar de tuinstoel en deed een handdoek om mijn lichaam en liep naar binnen. Ik kamde mijn haar door en kleed me aan.
Ik appte paar meisjes uit mijn oude klas. Ik heb wellou vrienden. Ik had ooit een vriendin genaamd Rouadayna. (Personages) Maar dunya werd jaloers en voelde zich alleen. Ik had toen wat minder contact.
Ik keek der snap en toevallig was ze ik MAROKKO. Wjw lijpe toeval.
K Snapte der. We spraken af. Wjw dunya gaat zien ik ben niet meer de normale Noual ik ga der negeren en klaar zij wou het zo hebben..
Ik liep naar buiten en n de scooter van Omar. Hij si zeker weer met Soraya de buurmeisje. Ik mag der niet ze is een hoer.
Ik rij naar de cornish. VAN TANGER A SAHBIII.
Ik zag der staan. Ze zag er best zomers uit. Daarmee bedoel ik dat ze wat schaars gekleed was maar ja haar leven.
Ik groet der uitbundig en we kopen een ijsje. 'E Noual vind je het erg als mijn verloofde komt hij wilt me spreken' vroeg ze. Ze is echt aardig. 'geen probleem' antwoord ik en lik aan mijn ijsje. Chocolade met aardbei.
Na een tijdje komt Salim aan lopen. Hij had me niet aangenomen vieze flikker. We schrokken duidelijk wanneer we elkaar zagen.
Roudayna merkte het meteen op. 'Kennen jullie elkaar' vroeg ze meteen. Heel jaloers type. 'Ja ik had bij zen bedrijf gesolliciteerd' antwoord ik der boze blik veranderde meteen in een opgeluchte. 'Oh oke' zei ze en gaf hem een kus op zen lippen.
Deed ze dat nou expres voor mijn neus zodat ik weet dat hij van haar is..
Ik glimlach gemaakt en loop met ze mee. We maakte een hele rondje over het strand en marktkraampjes.
Ik voelde me de derde Wiel. 'Schat maar ik moet gaan' antwoorde Salim en liep weg. Ik keek even achterom en hij knipoogde naar me.
Shit...
Ik keek meteen voor me uit. 'En is hij niet knap' vroeg ze meteen. 'Hahaha die vraag ga ik ni beantwoorden' lach ik terwijl ik haar een duwtje geef. Ze lacht en kijkt me dan sneaky aan. 'Duss.. wie is er nu in jou leven aanwezig' vroeg ze en gaf me een ondeugende duwtje.
Ik lach. 'Iemand maar ik heb het gevoel dat hij me ni wilt aan spreken. En ik ga sws ni beginnen met praten hij moet naar mij komen' lach ik. 'Dat gaat dan lang duren' zei ze en ging zitten. 'Hzo' vroeg ik en nam naast der plaats. 'Jongens zijn heel traag je kan beter met hem praten voor je het weet heeft hij een ander' zei ze. 'Maar.. ik weet niet hoe ik naar hem toe moet hij is zo gesloten' 'wie is de HIJ' vraagt ze en keek in mijn ogen. 'De broer van dunya' antwoord ik. 'Welke van de twee'
'Allebei' 😎😅
Dunya:
Hzo was die kus fout. Was het ook fout. Waarom voelde het dan zo goed. Ik ga goed zitten op mijn bed en denk na. Hij zei dat ik het moest vergeten.
Ik kan alleen maar daar aan denken..
Ik voel mijn hangt schreeuwen dat ik naar hem toe moet. Hij moet de eerste stap zetten of Gata dat nooit gebeurden.
Ik heb zo veel vragen. Het probleem wat moet ik vragen. 😞😞😞.
Ik sta op en kijk in de spiegel. Was Noual hier maar. Had ik een vriendin aan mijn zijde. Ik pak mijn telefoon. Zal ze ni alleen zijn. Zal ze nu aan mij denken. Misschien mist ze mij net als hoe ik haar mis.
Ik druk op nouals nummer en hou mijn telefoon aan mijn oor. Hij gaat over maar niemand neemt op.
Ik bel mijn moeder. Die neemt na een piep al op.
'DUNYA ik dacht dat je nooit zou bellen' hoor ik haar opgelucht zeggen. 'Salam mama ik Noual daar' vroeg ik meteen. 'Nee ze is met een vriendin de stad in' zei ze en begon over hoe leuk Noual het vandaag had in het zwembad.
Een traan rolde eenzaam over mijn wang.
'Bentie ik moet gaaan ik ga met je vader winkelen moet ik wat voor je halen' vroeg ze. 'Nee niks mama shokrane' zei ik en hing op.
Ik ging zitten op mijn bed. Ze mist mij niet. Ze heeft gezelschap. Ze is zeker bij der vriendin aan het roddelen over hoe gemeen ik ben.
Ik ga liggen. Nee Noual roddelt niet. Noual heeft gene tijd om over mij te denken ik ben maar een sukkel die valt op verloofde mannen.
Iemand klopte op de deur. Ik stond op veegde mijn tranen weg en opende de deur. Jaouad stond daar. 'Het spijt me' was het eerste wat hij zei. 'Ik weet het je zei al sorry' zei ik zacht en wou de deur sluiten. 'Nee! Het spijt me voor wat ik nu ga doen'
Hij drukte zen lippen op de mijne en duwde me naar binnen. Ik sloot de deur en voelde de koude muur tegen mijn rug aan.
Ik stopte en keek hem hijgend aan. 'Dunya?' 'Ja Jaouad' 'ik hou van je' en hij drukte weer zen lippen op die van mij.
Het was verkeerd... maar het voelde zo goed....
Vergeet niet te stemmen en te reageren..
Deel 17!
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...