Dunya:
Gestrest loop ik naar mijn tas en stop allemaal jurken en Dingen in. Noual rent naar me toe. 'IK KAN MIJN LIPSTIFT NIET VINDEN EN DE AUTO'S ZIJN ER AL' gilt Noual en zoekt onder de bed. Ze bukt waardoor der dikke kont door de jurk heen scheurt.
WAHHAHAHA....
'Nee nee nee!! Shit' roept ze. Ik lach nog harder en zoek mijn mascara. Ik hoor de toeters al.
Noual rent naar de kamer en zoekt een nieuwe jurk. 'SHIT IK HEB GEEN JURKEN MEER'
Ik ren naar der toe en we zoeken allebei in haar kast. Ik geef der een gele jurk. Het was een dood normale jurk maar het kan nu niet anders.
Ik had gwn een Marokkaanse jurk aan.
We stoppen allemaal dingen in onze tassen en rennen de trap af. Samya loopt hand in hand uit de deur met Jaouad.
Hij zag er zo mooi uit. Hij had een donker blauwe pak aan. Zijn haar had een ander model dan normaal waardoor zijn gezicht veel mooier eruitzag. Hij glimlachte naar mensen. Samya zag er uit als een prinses. Ze glimlachte.
Noual pakte de camera. Ze heeft een opleiding voor fotografie. Dus zij is nu de fotograaf. Samya glimlachte naar de camera en gaf Jaouad een kus waardoor iedereen juichte. 😒
Ik heb Noual nog niet verteld over Jaouad. Ze weet dat een jongen mijn hart heeft gebroken maar ze weet niet dat hij de man is van haat zus.
'Noual ik moet je wat vertellen' zeg ik en trek aan der arm. 'Kan dat even later ik moet foto's maken' zei Noual en filmde de daka markashja.
'Ja kan' zei ik en liep naar buiten. 'Met wie rij ik mee' vraag ik aan mijn moeder. Als ik zie dat de auto van mijn vader vol zit met familie leden. 'Samya was zo lief om jou en Noual mee te laten rijden in de bruidsauto.' Zei ze en propte zichzelf tussen de mensen.
Nee aub nee..
Ik sleep mezelf naar de auto en zag dat ze op kij wachte. Ik stapte achterin in. Noual en Samya zaten ook achterin. De chaffeur ken ik niet. En Jaouad zat voor in. Hij keek me aan via de spiegel. Ik gunde hem geen blik en keek boos uit het raam. 'Dunya gaat het' vraagt Noual. 'Ja prima' zei ik.
Noual:
Ik maak paar foto's en stap in. Ik schrik me rot. Salim is de chaffeur. Ik kijk Samya raar aan die foto's maakt. Ze kijkt me arrogant aan en tuit der lippen voor de foto.
Dunya stapt in en kijkt even om zich heen. Ze kijkt boos uit het raam. Samya kijkt haar glimlachend aan en mompelt nog iets.
Ik vraag nog of het gaat. Ze reageert kortaf.
'Op wie wachten we' vraag ik. 'Roudayna' zei Samya. Salim stikt uit het niets en hoest hard. 'WIE!!' Roept hij uit het niets. 'Roudayna je verloofde' zei ik doodnormaal. 'Ze is mijn verloofde niet!! Ze is mijn ex' zei hij. Wat?? Waarom heeft ze me dat niet verteld. Ik blijf stil en we wachten af.
Roudayna stapt in. We rijden meteen weg. Achter ons horen we toeters enzo. Er valt een akelige stilte. 'Dus Noual jij en Salim zijn vormen echt een leuk koppel' zei Samya. Ik voel mijn keel drogen. En krijg bijna geen woord eruit. Ik kijk meteen weg. 'Ben samen met ismael' zei ik kortaf. Meteen draaide dunya zich om. 'Het was toch uit' fluisterde ze. Maar iedereen kon het horen. 'We hadden ruzie maar daarna kwam hij sorry zeggen' zei ik. Ze knikte blij.
Ismael gaat vandaag met mijn vader praten over een verloving. We willen graag trouwen. !! Ik hou zoveel van hem😍
Dunya blijft stil. 'Jaouad?' Vraagt Samya grijzend.
Dunya:
'Jaouad' vraagt Samya uit het niets. 'Ja' vraagt hij. Mijn blik blijft gericht op de raam. 'ik wou gwn horen dat je van me houd' zei ze. "ik hou van je samya meer dan van mijn moeder' zei hij. Ik voelde tranen opkomen.
dunya!!!!!!! niet huilen!!! aub niet huilen als je huilt ben je de grootste dombo op aarde.
Ik hield het net in en dacht aan iets vrolijks, "Jullie zijn zo schattig' zei roudayna en klapte blij in der handen. roudayna keek noual vies aan. 'wat heb jij nou aan het is een bruiloft geen schoolfeest' lachte roudayna noual uit. Ik keek der boos aan. 'en wat heb jij aan? we gaan naar de zaal niet naar de hoerenhuis' kaatste ik boos terug. Noual keek me dankbaar aan en de jongens riepen. 'oooooohhhhh"
Ze keek me boos aan. Ze deed der hand langs der nek. 'jij bent zo dood' vormt ze met der lippen. "en nu moet ik bang zijn' zeg ik hard op. Noual legt der hand op mijn schouder en kijkt me doordringend aan. 'laat der gwn' zei noual en we arriveerde bij de de zaal. De toeters stopte en we stapte uit.
Iedereen liep dansend en zingend naar binnen. Maar ik kon mijn tranen niet meer dwingen en liep de trap op. Ik ging zitten in een kamer die boven de zaal stond. Ik huilde zachtjes. Zei hij dat expres om mij te kwesten. Samya is gwn plastic en toch kiest hij voor haar inplaats van mij. Hij gaat binnenkort zien wat hij mist.
Ik sta op en probeer mijn make up te redden. De deur vliegt open en samya komt binnen samen met paar mannen en roudayna. 'pak der' zei ze kill en wees naar mij. 'wacht!! wat' riep ik toen ze op me af kwamen. 'Dit gaat je leren om aan mijn man te komen' zei ze gemeen.
Ik voelde stoten en mijn botten breken. Ik hield het volgens mij geen minuut vol.
Samya:
Wanneer ik te veel bloed zie geef ik een teken dat ze mogen stoppen. Ik kniel voor de dode lijk en kijk of ze nog ademt. Ze ademt niet. Blij klap ik in mijn handen. 'Oke nu tijd voor mijn volgende jurk' zei ik en deed de deur dicht van de kamer. De jongens keken me vragend aan. "ik betaal jullie na mijn huwelijksreis' zei ik. Ze knikte en liepen weg. Zie je wat mensen doen alleen voor seks.
Noual:
Ik filmde hoe mensen danste. Samya liep naar boven om zich om te kleden. Ik zag paar mannen niet veel later vertrekken. Ze hadden bloed over hun kleding en mysterious.
Ik stopte met filmen en liep de keuken in waar ze druk bezig waren met koken. Ik pakte een kippenpootje en stopte die in mijn mond. "wat sta je daar te eten ga filmen" zei mijn moeder aan mijn haar trok. 'auhww what the fuck' gil ik van de pijn.
"jou zus moet de beste tijd van haar leven hebben dus ga nu aan het werk' zei ze streng. 'nee ik heb pauze ik sta al de hele dag laat me even rusten' zei ik. Ze pakt een pol lepel een slaat me daar keihard mee. Ze trok me aan mijn haar de keuken uit. 'Werken !! en we nu!!' gilt ze alsof ze bezeten is. 'jij bent mijn grootste mislukking' zei ze hard en liep weg.
Ik pak de camera en maak paar wazige foto's. Ik ga echt mijn best niet doen. Na een tijdje komt samya naar beneden hand in hand met jaouad. Ik maak foto's. De jurk was prachtig.
Ze gaat staan voor een microfoon. Dit hoort eigenlijk niet. Ze hoort te zitten en soms te dansen. Geen enkele marokkaanse bruiloft gebeurt dit. "hallo allemaal! fijn dat jullie der zijn. Ik wil graag mijn allerbeste vriendin mijn zusje/adviseur bedanken jullie kennen der allemaal' ik voel trannen op komen. "ze heeft het over mij' fluister ik. "Ik heb natuurlijk over ROUDAYNA' riep ze en keek me duivels aan.
Ik voelde messen langs mijn hart snijden. 'en natuurlijk mijn bloed genoot. Mijn beste vriendin......MAMAMAAAA' riep ze. Ik laat de camera vallen. En ren de zaal uit... Wat ik dan zie..
Mij leven is serieus een helll....
Misschien vanavond een deeltje als deze deel 200 stemmen haalt.
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...