Dunya:
Ik zie een paar mensen zitten in een restaurant. Een gezin. Ze praten en lachen. Ze waren zo gelukkig.
Ik ga die kant op. 'Euhhh hello my name is...Euhh...dunya...i...think' begin ik charmant. Ze kijken me allemaal. Zo van wtf wil deze wijf nu van ons. 'Do you know were i am' vraag ik maar alsof het nog erger kan dan het al is.
'Youre in spain Madrid' antwoord een oudere vrouw. 'Oh Euhh i can speak espaniol' zeg ik met mijn illigale Engels/Spaans. 'Don't worry we don't speak it ether we are from the netherlands' zei de jonge man. Het waren 5 mensen. 3 mannen. 2 oudere. 1 jongere. En 2 oudere dames.
'Oh dus jullie spreken gwn Nederlands' zei ik opgelucht. 'Ja!' 'Kunnen jullie me helpen ik denk dat me zogenaamde echtgenoot me wil ontvoeren' val ik met de deur in huis.
Meteen staan ze allemaal op. 'Waar woon je' 'Euhh ik wil naar Amsterdam west Slotervaart de spiegel der winter straat. (Totaal verzonnen maar weet dat er ergere bestaan)
Ze waren zo gast vrij. Ze hadden meteen de weg gepakt naar Nederland. En ik was mijn plan van aan pak aan het bedenken. Ze denken dat ik dood ben. Zal ik mijn geheugen ooit terug krijgen. Zou ik daar gelukkig worden.
Noual:
Nee !
Ik ga zijn relatie met zijn eigen broer niet verpesten. Daar heb ik het recht niet voor.
'Hij wou bij de Mac uitstappen dus liet ik hem daar' hij knikte en gaf me een kus.
Dit voelde zo verkeerd. Ik ging naar de keuken en hielp met allerlei voor bereidingen voor morgen.
Dunya:
we zijn onderweg. En ze hebben zo'n oude busje. Dus het duurt echt zo'n 2 dagen voor ik in Nederland ben.
Dus ik heb een plan. Ik heb geld gestolen van Mario. Ik weet dat ik dat beter niet moest doen maar als ik daar echt weg wilde moest ik wel.
Ik heb ongeveer driehonderd gestolen. Dus in Parijs pak ik de trein. En dan ben ik daar binnen een dag. Ik weet eigenlijk niet eens wat ik doe. Hopelijk is dit zo snel mogelijk voorbij.
Mounir:
Kanker- kut - fuck - shit
Wollah lopen naar huis is echt een hel.
Met mijn nep traantjes heb ik der lekker gelokt en nu weet ik dat ze me wel ziet zitten. Het boeit me niet dat ik haar ga stelen van mijn bloed eigen broer.
Zij is van mij!!!
Ik heb al sinds kleins af aan een gave dat ik op commando moet huilen. Ik kan gwn acteur worden alles.
Dunya doet me bijna niks als je steeds stil gaat staan bij de mensen die dood zijn bereik je niks. Gwn hetzelfde net als hun .dood.
Maar als ik voor doe bij Noual dat het me wel wat doet. Kan ze voor me vallen.
Ik heb der gekust en ze houdt ervan. En ik ga het zo weer doen. Al is ze getrouwd met mijn oudere broer.
Dunya:
Ik neem afscheid van de allerbeste mensen die ik he ontmoet in mijn hele leven.
Zo ver ik me het kan herinneren.
Oke ! wat the fuck moet ik nu doen.
Ik ga het station in en kijk om mij heen. Ik ga naar de Bali en koop een kaartje.
Stem en reageer 🤪
Mensen ik probeer weer te schrijven maar neem me aub niet kwalijk van het zo laat schrijven.
En oh ja ben gestopt met (winnen en verliezen) ik heb der gwn geen inspiratie voor meer.
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...