Deel 34

664 53 20
                                    

Noual:

Morgen is mijn henna dag. Ik kon vandaag nauwelijks eten. Ik ben meteen mijn huis uit gegaan en rij nu rondjes in mijn auto. Ik rij zachtjes België in.

Ik reed langzaam en stopte aantal keer bij de Mac. Ik wil niet trouwen zonder dunya. Het voelt alsof ik haar dan vergeet en zonder haar veder ga en dat wil ik niet ze is mijn beste vriendin mijn zus en moeder in 1. Ik kan niet zonder haar veder leven.

Dunya:

Ik werd wakker op een reusachtige bed. Ik was best duizelig en kon nauwelijks nadenken. Wat the fuck moet ik nu doen. Weg rennen.. of blijven en wachten tot het goeie moment.

Ik kies voor optie 1 en sta op en ren zo hard als ik kan weg. Mario staat plots voor de woonkamer deur. 'Dat had je gedacht !! ' lacht hij hard. Hij pakt me stevig vast bij mijn boven arm. En ruw duwde hij me op de stoel. 'De kinderen zijn op school en jij BENT HUN VERDOMDE MOEDER' schreeuwde hij hard in mijn gezicht. Tranen vullen mijn ogen. Ik wil dit niet. Waar is rio.

Met al mijn moed bij elkaar. 'Waar is Rio' vraag ik dan maar. 'Heb hem weggestuurd naar een internaat. Dat zal hem leren om zijn vader tegen te zitten' hij liep weg.

Wie ben ik. Salima of dunya

Heb ik ouders

Heb ik broers of zussen

Heb ik vriendinnen.

Iemand die me hier weg kan halen. Ik ben alles kwijt zelfs mijn herinneringen. Ik moet weg en snel een beetje.

Ik knik en Mario liep weg. De deuren zijn opslot dus ik kies optie 2 wacht tot het goeie moment. 

Ik ga rustig op de bank zitten. Misschien kan ik mezelf opzoeken op internet. Ik pak een laptop en zocht mezelf op 'dunya al' ik vond allemaal linken ik drukte gwn op afbeeldingen. En zag allemaal nieuws berichten.

'Dunya is gestorven na een pijnlijke auto ongeluk.'

Ze denken dus dat ik dood ben. Ik drukte op mijn insta. Allemaal foto's van mij en nog een meisje.

Ik had haar getagd. Noual el. Ze had zwart haar blauwe ogen ze was zo mooi ik was meteen jaloers op haar lichaam na de eerste foto.

Allemaal foto's van ons twee. Zal ik haar een dm sturen. Zeggen waar ik ben ?

Stem reageer.

Sorry maar in weet niet wanneer ik moet publiceren. Maar mijn vaste dag word dus gwn zaterdag. Of zondag.

Noual en dunya.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu