Deel 53

408 29 14
                                    

Noual:

Ik ga vandaag voor het eerst werken. Ik had me omgekleed en al. Ik zit nu mijn haren te krullen. Ismael komt mijn kamer binnen.

Ik ga hem nu ook negeren. Want ik ben hem nu evht zat geraakt overdrijven is ook een vak.

'Waar is het ontbijt' vroeg hij. Ik moest grinniken. En pakte een stukje haar vast en krulde het. 'Wat is er zo grappig' vroeg hij. 'Oh niks...ontbijt moet je namelijk maken zoals elke normale mens op aarde' zei ik kwaad.

Ik stond op en kamde het uit en pakte mijn tas. 'Waar ga je naar toe?' 'Werken' zei ik kortaf.

Ik liep naar de gang en trok mijn schoenen aan. 'Hoelaat kom je thuis' ik antwoorde niet en liep de deur uit.

Ik moest grijnzen. Ach nu zijn de rollen omgedraaid. Ik loop naar mijn auto. Die ik van mijn vader heb gekregen.

Op werk loop ik naar mijn kantoor en neem ik relax plaats. Ik zucht het uit wat een ochtend. 'Hey hier je papieren' verbaast kijk ik op naar roudayna die mijn kantoor binnen kwam. 'Oh jij' zei ze ongeïnteresseerd. 'Ja OMG ik heb je zolang niet gezien' zei ik blij en omhelsde haar. 'Ja haha ik jou ook' zei ze.

'Ik was er op je bruiloft heel mooi gedaan enzo' zei ze en legde de papieren op mijn bureau. 'Je weet dat dit bedrijf van Salim is toch' zei Roudayna en liep naar de deur.

Salim is haar ex.

'Ja weet ik had een sollicitatie gesprek gehad'  zei ik en ging achter mijn bureau zitten. 'Ookal wist je dat het MIJN ex was' vroeg ze boos. 'Maar jij werkt hier toch ook' zei ik verward. 'Je kan de pot op Noual je bent echt een bitch' zei ze en liep weg. Ik liep achter haar aan en trok aan der arm. 'Ik begrijp het niet jij hebt ook een baan hier en waarom zou ik geen baan mogen bij je ex ?? Denk je dat ik wat zou doen !? Ik ben getrouwd!' Vroeg ik boos.

'Hij maakte het uit omdat hij van een ander houd. Noual dit Noual dat. Ik zag je al sinds het begin dat je je ogen op hem had. DOOR JOU HEEFT HIJ ME VERLATEN DUS LAAT ME NU OOK MET RUST JIJ BITCH' gilde ze. Meteen keek ik om me heen en zag ik paar mensen kijken. Ik wist niks te doen en haalde me schouders op en liep mijn kantoor snel weer binnen.

Nou fijn dus geen vrienden de eerste dag van mijn werk.

Ik begon aan mijn werk tot ik een telefoontje kreeg. Ik nam m op. 'Hallo u spreekt met Noual' zei ik zo professioneel mogelijk. 'Hey Noual met Salim ik heb paar documenten die je moet afhandelen kan je komen naar mijn kantoor' vroeg Salim. 'Ja ik kom eraan'

Hij hing op en ik voelde me best slecht. Want nu heb ik meer werk te doen. Ik stond op en liep naar de kantoor van Salim.

Onderweg kwam ik roudayna tegen die met haar been tegen een andere man stond en ze zaten te flirten. Ik negeerde haar compleet.

'Bitch' zei ze toen ik langs liep. Ik keek der raar aan. Ik ga haar laten zien wie ze een bitch noemt.

Ik klop op de deur van Salim. 'Hallo ik kom voor de documenten' zei ik zacht. Hij knikt en wijst naar paar papieren mapjes op zijn bureau. 'Ja daar staan ze' zei hij. Ik knikten en liep weer weg.

Ik begon aan het werk te gaan en het ging verrassend goed. Want ik ben echt een persoon die alles verpest alleen een vinger erop te leggen. Ik hoorde me telefoon gaan.

Het was dunya. Ik heb nu geen tijd. Ik bel der in de pauze wel.

......

Na uren lang gewerkt te hebben was het tijd voor mijn pauze.

Ik liep naar de kantine en zag paar andere collega's zitten. Ik ken nog niemand. Roudayna had haar eigen groepje. Het waren Marokkaanse dames en heren. Ze gunde me een vieze blik.

Ik ga alleen zitten aan een tafel. En haal een koffie en een wafel. Ik check effe mijn telefoon. Dunya had me gebeld. Zeker omdat ze zich verveelde. Ik heb effe geen zin om te bellen. En keek naar foto's van mij en ismael.

Ik hoop dat het goed komt. Ik mis mijn man. Ik hoor veel gegrinnik. Ik kijk op en zag dat Salim naar binnen liep. Hij haalde een koffie en wat koekjes. 'Salim hier is een plek vrij' zei roudayna en duwde de man naast haar van de stoel af.

Hij reageerde niet op haar en kwam tegenover mij zitten. Ik keek hem verast aan. 'Ik Weet dat jullie ruzie hebben' fluisterde hij en kwam met zijn gezicht dichterbij. 'Ik heb het uitgemaakt omdat ik van jou hield Noual' ik keek hem maar aan en wist me geen houding te geven. Dit is mijn eerste dag !

'Ik..euhhh ben getrouwd' zei ik zacht. Hij slurpte zijn koffie. 'Weet ik daarom zei ik hield ' zei hij. Ik knikten. 'Waarom maak je het dan niet goed met haar' vroeg ik. 'Die bitch is gestoord' zei hij en lachte. Ik moest ook lachen.

'Zo zo gezellige boel hiero' zei roudayna die aan de tafel kwam staan. Ik keek weg van haar. 'Noual niet te geloven je bent getrouwd en nog steeds ben je een mannenverslindster' zei ze hard. Iedereen hoorde dat. Ik kon de vooroordelen al horen die mensen nu al zouden hebben.

'Noual geef toe je bent een slet' ik stond op. 'Hou je verdomde bel dicht ja!' Zei ik dreigend. 'Of wat hé ga je me vader neuken jij bitch' zei ze en lachte Ze3ma alsof ze een grap heeft gezegd. Ik pakte me koffie en voelde een beetje koud aan. Ik goot het zo over der heen. 'Aauwhhh !!' Gilt ze geschrokken.

'De volgende keer dat je me een bitch noemt make sure you but bad infront of' zei ik alsof ik een Maffia baas was en liep de kantine boos uit. (De volgende keer dat je me een bitch noemt zorg ervoor dat je eerst bad zegt *badbitch*)

Ik mijn kantoor ging ik meteen weer aan het werk. Misschien word ik ontslagen op mijn eerste werk dag.

Maar het was het waard...

Stem en reageer.

Roudayna en Salim

Of

Noual en Salim

Of

Samya en Salim

Noual en dunya.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu