Dunya:
We gaan vandaag terug naar Tanger. Ik pak mijn spullen in en loop naar de kamer van Samya en Jaouad. Ik loop naar binnen en zag ze zoenen. 🤮.
Ik doe de deur meteen dicht en loop naar beneden en stuur ze een sms. Zodat ze komen.
Na een minuutje komen ze beide komen ze aan lopen. We lopen met zen 3e naar de auto van Jaouad. Ik doe mijn koffers in de kofferbak en stap in.
Samya bewerkt der lippen in de zij spiegel. En kijkt me lachend aan. 'Wil je ook... je hebt het nodig' vroeg ze terwijl ze der lipstick in de lucht hield. 'Nee dankje' antwoord ik en kijk uit het raam.
De bergen zijn zo mooi. Samya snapt me en ik steek mijn middel vinger uit en mijn tong. Dat deden ik en Noual altijd als iemand ons filmde.
Samya is best knap geworden. Der lichaam is echt prachtig.
(Eerlijk is eerlijk is wel knap toch☝️☝️)
Ik val niet later in slaap.
Noual:
Na de begrafenis van mijn opa moeten we alles in pakken. We gaan over 3 dagen naar Nederland en Samya komt vandaag terug.
Dunya dus ook... maar ik heb mezelf gezworen dat ik oorlog met haar heb.
Ik heb der geblokeerd en ze veld me soms onbekend en hang telkens op.
Ik doe al mijn kleren in de koffer en stuur die naar beneden. Ik loop dunya's kamer in en zie paar kleertjes die ze heeft laten liggen. Ik pak een schaar en knip alles in stukjes.
Ik weet dat ik nu echt bitchie doe maar ze heeft er zelf naar gezocht.
Ik hoor de bel en mijn vader doet open. 'HAAYY PAPIII' gilt Samya.
Ik ren naar beneden toe en zag Samya ze was zo knap en dun. Ik heb der nooit zo gezien. 'Ik en dunya gingen veel sporten en ik had ene diëet heeft het gewerkt' vroeg ze aan ons.
Mijn moeder knuffelde der. 'Je bent prachtig' ik voelde een steek door mijn hart gaan dar heeft ze nog nooit tegen mij gezegd.
Dunya komt binnen en kijkt mij aan met een glimlach ik steek mijn middelvinger uit en knuffel Samya expres en haar niet.
Samya grijnsde naar der en liep naar binnen. Jaouad groeten iedereen en liep naar de keuken.
Ik ging zitten tussen mounir en ismael en hoorde verhalen aan van Samya. 'Ik ging elke dag sporten en heb bijna niks gegeten' zei Samya trots. Jaouad keek der verliefd aan en dunya had een ander blik in der ogen. Verdriet en jaloezi.
'Noual hoe waren jou weken' vroeg ze grijnzend. 'HA je wilt niet weten. Ik heb kkr dag gezwommen met roudayna mijn BESTE vriendin en we hebben heel Tanger door gereden op de motor die we gestolen hebben van Omar. En ismael die at een hele Citroën op toen we doen durf of waarheid speelde OH JAAA mounir moest in het donker in de zwembad springen WAHAHHAA je moest er bij zijn' lach ik met Samya.
Dunya stond op en liep naar boven. 'Ik ga naar mijn kamer' zei ze.
Ik grijnsde daar gaat ze mijn welkom Cadotje zien.
'Jaouad hoe vond jij het daar' vroeg mijn moeder. 'Leuk het was daar prachtig ik ben naar zeeen gegaan en heb veel dingen gekocht vooral eten' zei hij en deed een arm rond Samya.
Onze ouders vertelde allemaal dingen die ze hebben geregeld enzo. Omar kwam serieus binnen sinds wanneer is Omar series. 'Ik moet jullie wat belangerijk vertellen' zei hij.
Opeens hoorde we een hele aardbeving op de trap. Dunya kwam boos mijn kant op en trok me van mijn har naar de grond. Ik krapte in de gezicht en zag alleen maar bloed. Ze schopte tegen mijn been aan en ik hoorde duidelijk een breuk.
'KANKER HOER WAT RAAK JE MIJN SPULLEN AAN IK HAAT JE VIEZE ROT WIJF' schreeuwde ze.
We werden uit elkaar gehaald door onze vaders. 'DUNYA ben je helemaal gek geworden' schreeuwt haar vader. Ik wou staan maar viel meteen weer op de grond. 'Aaahh!! Mijn voet' kreun ik pijnlijk. Mijn vader tilde me op en legde me op de bank hij vouwden mijn broek om hoog. 'Het is gebroken' zei hij ernstig. 'Ik hoop dat je nooit meer kan lopen amien' fluisterde dunya.
Iedereen keek der boos aan. Der hele gezicht zat voel krasjes en bloed. Mijn mijn nagels knippen.
'Ze heeft al mijn kleren door geknipt' zei djnya boos. 'Helemaal niet heb je bewijs' vroeg ik boos. Ik loog maar anders krijg ik problemen.
Khalto munya kijkt dunya boos aan. 'Ik weet echt niet wat er met jou aan de hand is eerst ga je naar Casablanca zonder dat je het eerder zei en laat je Noual in de steek dan kom je terug en kijk je der de hele tijd aan zonder ene woord te wisselen en nu breek je der been ben je gek geworden wat is er mis met jou' vroeg ze boos ik heb der nog nooit zo boos gezien. 'Je kan niet zomaar iemand beschuldigen' zei dinya's vader boos en keek nog goed naar MIJN gebroken been.
Ze stond op en rende huilend naar boven. De vader van dunya zei Soory tegen mijnvader. 'K ga Noual naar het ziekenhuis brengen' zei mijnvader en tilde me op.
Ik de auto keek hij me teleurgesteld aan. 'Ik zag met mijn eigen ogen dat je der kleren door knikte ik dacht eerst dat het eigen kleren was die je niet meer mooi vond dus Liet ik je maar. Maar je hebt me echt teleurgesteld dat je gwn loog nu heeft dunya meer problemen' zei mijn vader en starte de auto. Ik was stil en zei geen woord.
'Zij begon' was het enige wat ik kon zeggen. Hij zuchtte. 'Zie je niet dat ze kapot s ze heeft je nodig ik herkende haar niet eens meer zelfs Samya is knapper dan haar geworden ze is depri geworden en heeeft een vriendin nodig'
'Haar probleem' zei ik bot.
Dunya:
Ik wil dood.....
Vergeet niet te stemmen en te reageren.
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...