Deel 26

1.1K 112 22
                                    

Gestrest loop ik de woonkamer binnen. Iedereen keek me aan. 'Wauw dunya wat ben je gegroeid' zei een oude vrouw die ik niet ken. 'Shokrane khalto' zei ik met een glimlach. 'Wist je nog vroeger je kwam altijd op mij schoot zitten' zei ze en bewonderde me. 'Wahaha als de dag van gister' loog ik. Ze knikte blij en nam plaats.

Samya ziet er damnn uit. Vergeleken met mij ben ik gwn een zwerver.

Ik ga zitten en ga op snap. Ik kijk de verhaal van mounir en zag allemaal emo teksten.?

Ik kijk op de verhaal van Noual. En zag allemaal foto's van Samya en haar. Ik voel weer een soort van jaloezie.

Roudayna komt binnen met een blosbloemen en geeft ze aan Samya.

Ze kijken elkaar grijzend aan. Noual loopt naar binnen en groet der vrolijk. Ze knuffeld der. Roudayna zet der masker af en rolt met der ogen. Wacht wat???

Ze laten elkaar los. En opeens lacht ze zoo vrolijk.

Ik sta op. Noual heeft de verkeerde vriendin.

Ik liep naar boven. Ik app Jaouad.

'Hey schat ik heb wat advies nodig'

Hij liet me op blauw.

'Schat??'

Nog steeds blauw. Mijn hart gaat te keer wanneer hij typt. Hij typte heeeel lang.

'Dunya.. ik kan dit niet.. ik ga morgen trouwen en ik wil niet dat iemand in mijn geluk gaat staan. Ik vind he werkelijk prachtig maar het kan niet.. ik ben getrouwd! ...laten we het achter ons houden... het is klaar/uit'

Tranen in mijn ogen. Ik voel mijn hart breken.

Ik ga zitten op bed en zet mijn hand op mijn mond. Wat ben ik dom!

Wat ben ik DOM!

Ik heb de grootste fout gemaakt! Ik heb een jongen gelooft. Ik heb hem tussen mij en familie laten komen.

Door hem heb ik ruzie met Noual

Door hem kan ik mijn vader niet eens aankijken!

Door hem is het uit tussen Noual en ismael.

DOOR HEM IS MIJN LEVEN OVERHOOP.

Ik open mijn ogen nu pas...

Noual:

Dunya blijft een hele lange tijd boven. Van haar moeder moest ik moest ik even kijken. Want zij moet ook mee helpen. Ze is geen prinses.

Ik loop naar boven. Ik trof der huilend op der bed. Ze had der omgekleed en een joggingsbroek en hemd aan.

'Dunya?' Vroeg ik. Ze keek me aan. Ze stond op en deed de deur dicht. 'Het spijt me Noual! Ik heb gelogen ik heb dingen voor je verborgen. Alleen omdat ik je niet vertrouwde. Maar eigenlijk moest ik jou vertrouwen in plaats van die klootzak' 'klootzak???' Vroeg ik en pakte der handen vast. 'Dunya zeg aub dag je niet huilt om een jongen' 'h..hij zei dat jij van me hield en niemand anders zag' huilde ze. Ik nam der meteen in mijn armen.

'Sorry' zei ik. Ze huilde harder. De moeder van dunya kwam binnen en keek ons bezorgd aan. We hoorde harde muziek van beneden. 'Wat is er' vroeg ze bezorgd. 'Niks niks helemaal niets ik heb net mijn serie gekeken en Stefan ging dood' zei ik en wees naar mijn leptop. Waar vampier dairies nog afspeelde.

Ze knikten. 'Kleed je om snel snel we gaan zo eten' zei ze en liep weg. 'Kom ik doe je make up' zei Noual. 'Zullen we onze jurken aan trekken' vroeg ik. Ze lachte knikkend. We knuffelde elkaar. 'Ik heb je zo gemist' zeiden we tegelijk.

We liepen naar beneden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We liepen naar beneden. We zagen paar mensen dansen. We lachte en danste samen. Ik keek via mijn ooghoeken Samya vies kijken. Roudayna liep naar der toe.

Ze zaten de hele avond te fluisteren...

Jaouad:

Ik koos Samya!

Met haar ga ik oud worden met haar ga ik mijn leven delen!

Met haar ga ik oud worden met haar ga ik mijn leven delen!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Samya:

Noual en dunya gun leven haten!!
Morgen ga ik beginnen...

Vergeet niet te stemmen en reageren!

200 stemmen!!

Noual en dunya.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu