Deel 35

533 41 9
                                    

Dunya:
Ik twijfel en ga dieper in der instagram. Ik noteer de adres. Ik ga haar niet dmen. Ik ga naar der toe in persoonlijk.

Eerst moet ik van Mario afkomen. Ik krijg een briljante idee. !

Noual:

Mijn henna was ik der af. Het is mooi donker oranje.

Haar henna ☝️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Haar henna ☝️

Morgen is de bruiloft. En ik ben super zenuwachtig. Stel je voor ik val ofzo.

Of dat er iets gebeurd in het eten waardoor iedereen doodvalt. Tja dat zou echt verschrikkelijk zijn.

Ismael daarin tegen. Het lijkt alsof hij elke dag trouwt. Hij speelt nu gwn FIFA op de PlayStation. Terwijl ik hier nu gwn haar uit val krijg van de stres.

Ik ga denk ik gwn effe nog een rondje maken met de auto. Ik kijk in de kast en het eerste wat me opvalt is mijn bruidsjurk. Die mooi gestreken hangt tussen de andere jurken die ik morgen ga dragen.

Ik pak een Broek met strepen en een bijhorend touwtje als riem. En een zwarte t-shirt. Op mijn bureau staat een gooide horloge gekregen van ismael.

Beneden pak ik mijn witte schoenen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Beneden pak ik mijn witte schoenen. 'Khalto ik ga effe een rondje maken! ' roep ik door het huis. Mijn moeder zou het niet eens boeien.

Net wanneer ik naar buiten wil stappen. 'Mag ik mee verveel me' vraagt mounir als hij ziet dat het huis uit ga. 'Ja Isgd' zei ik maar.

Ik wil graag alleen zijn maar ik denk dat gezelschap me goed gaat doen.

We lopen naar mijn auto. Ik heb al een auto. Ik ben 18. (Dunya= 17)

In de auto doe ik muziek op. Ik wou graag rijden en mounir liet het toe. Hij is niet net als andere jongens die meiden niet laten rijden.

Onderweg doet hij de muziek uit. Ik kijk hem vragend aan. 'Euhh...d..dus j..je gaat morgen t..trouwen' vroeg hij zenuwachtig als fuck.

'Ja met je broer. Leeef jij nog in 2013 ofso' probeerde ik het zo ongemakkelijk mogelijk te maken.

Hij knikte en keek me aan. 'Wil je wel trouwen je bent pas 18 dat is echt super jong en het is niet dat Ismael veel geld heeft enzo als Ismael niet afhankelijk was van onze vader zou hij nu onder een brug wonen.' Zei hij

Ik zuchtte. 'Ik heb dit vaker gehoord en dan weet je zelf ik ben niet met hem voor het geld maar omdat ik van hem hou.' Ik keek naar de weg en nam een bocht naar de Mac. Wil een milkshake.

'Ja dat begrijp ik enzo. Maar zo ver ik heb gezien ziet het er niet uit alsof je het naar je zin hebt' zei hij.

'Hzo niet'

'Toen je henna feest voorbij was. Het leek alsof je opgelucht was'

Daar had hij gelijk in. Ik had zo geen zin. Ik was zo blij toen alles afgelopen was.

'Klopt. Maar het voelt alsof alles zo snel gaat.' Mopperde ik

'Twijfel je over ismael?' Vroeg hij hoopvol.

'Nee ! Absoluut niet!! Ik hou van hem? Echt waar! Alleen zonder dunya voelt alles zo leeg. Het voelt alsof ik haar in de steek laat. Soms vergeet ik haar effe. En als ik weer aan der moet denken dan....d..an....dan voel ik me schuldig' ik wrijf de tranen weg.

Ik praat alleen met ismael over dunya. Het is echt een grote breuk in iedereen hart.

Ik mis haar!!

Hij kijkt uit het raam en na een minuut hoor ik gesnik.

Shit ik heb een gevoelige snaar geraakt blijkbaar.

'Sorry ik liet me effe gaan' verontschuldigde ik me.

Ik parkeerde op de Mac parkeerplaats. 'Ik heb precies het zelfde gevoel. Als ik lach of gezellig heb voel ik me zo schuldig' zei hij en keek in mijn ogen.

En ik in de zijne?

'Ik ook' zei ik gebroken. Hij veegde met zijn duim een traan weg. Hij kwam steeds dichterbij. Ik kreeg het warm en voelde een spanning tussen ons.

Wanneer zijn lippen de mijne raakte voelde alsof ik voor 1 sec alles vergeten wat er aan de hand was.

Maar dat was zo voorbij want meteen herinnerde ik me ismael en de bruiloft DIE MORGEN IS!!.

Ik duw hem van mij af. 'Klootzak !!' Zei ik boos. 'Wacht ik?? Klootzak ? Jij zoende mij ! ' zei hij boos. 'Helemaal niet liegbeest jij zoende mij' zei ik als een kind van 4.

We zoende elkaar.

'Mijn auto uit !! ' riep ik. 'Wat? WAT!' Hij keek me boos aan. 'Der uit !'

Hij stapte boos uit en smeet de deur dicht. 'ALS DIE KAPOT IS BETAAL JIJ HEM' en ik reed met volle vaart weg.

Thuis aangekomen.
Ik loop boos naar binnen. Ik wil nu eigenlijk helemaal alleen zijn. 'Hey waar is mounir' vraagt ismael.

Moet ik zeggen wat er is gebeurd.

Dunya:

Ik verstop me onder de bank. Ik heb mijn papieren en alles. Ik ga hier weg.

De kinderen komen thuis en gaan allemaal op de bank zitten en kijken naar de Spaanse Nickelodeon op tv. Rio is weggestuurd. Ik ga hem achterna. Hij wou me helpen.

Ik hoor de deur dicht klappen. 'Waar is salima jullie moeder' vraagt hij meteen toen hij binnen kwam. 'Ik dacht dat ze bij jou was' zei Kia. 'We hebben haar de hele dag niet gezien sinds de ochtend'

Hij laat alles vallen en checkt alle kamers. 'ZOEK MEE' roept hij. Wanneer iedereen opstaat en gaat zoeken. Zie ik dat hij de deuren open heeft staan.

Ik sta op en ren voor mijn leven naar de deur met een grote sporttas. Niemand heeft me door.

Buiten aangekomen heb ik meteen spijt van mijn kleding keuze.

Ik ren de allergrootste voor tuin uit die ik heb gezien in mijn hele leven.

Zover ik me het kan herinneren.

Ik ren een random kant op. Rennen !

Uitgeput kom ik aan waar veel mensen zijn. Ze lopen door elkaar heen.

What the hel do i do now!!!

Stem & reageer

Na zo veel tijd weer een deeltje.

Love you!

Noual en dunya.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu