Oké hier een samenvatting want ik krijg hele domme vragen zoals. 'Hoe kan ze verliefd zijn op der broer' 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Of wie was mounir wie is roudayna wie is dit enzo..
Dus ik ga kort samen vatten.
Dunya en Noual wonnen samen omdat hun ouders hele goeie vrienden zijn. De moeder van Noual is een beetje hoerig en de moeder van dunya is een hele goeie moslima. De vaders zijn gwn hetzelfde.
Dus dunya heeft 2 BROERS ISMEAL EN MOUNIR. Die allebei verliefd zijn op Noual. Noual is was verliefd op allebei maar haar voor keur is gegaan naar ismael.
Noual heeft 1 ZUS Samya die alle aandacht opppakt van der moeder dus ze krijgt weinig aandacht. Der zus is een hoer en gaat binnen kort trouwen aan Jaouad. Jaouad is uitgehuwelijkt aan Samya.
Jaouad was vroeger een hoerenloper maat heeft alles verloren zijn ouders hebben hem geholpen en hij heeft zn leven op gang gezet alleen is hij niet verliefd op Samya maar op dunya.
Samya merkte dat en had veel aan der uiterlijk veranderd met een operatie. Waardoor Jaouad weer terug moet denken aan zijn hoeren enzo.
Dus hij is verliefd op hun allebei. Hij zegt tegen dunya dat hij van der houd en Samya gaat dumpen maar tussen door neukt hij Samya in der kont.
Dunya was bang om te vertellen dat ze vreemd gaat met Jaouad. Dus Noual wou meer te weten komen. Dus sloot dunya alle deuren en werden de beste vriendinnen, vijanden van elkaar.
Noual werd bevriend met roudayna na dat ze ruzie had met dunya. Roudayna had een verloofde Salim. Salim werd verliefd op Noual en vergat roudayna.
Nu zijn roudayna en mounir en Samya
allemaal uit op WRAAAK.Rip Jaouad!!!
DUNYA EN NOUAL ZIJN GEEN ZUSSEN.
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...