Oké mensen zoals jullie weten ben ik een schrijfster. En heb ik meerdere boeken geschreven hier op wattpad. Ik wil later heel graag iets mee doen dus een eigen echte boek schrijven want hier doe ik het meer voor de grap en voor de lol een soort hobby eigenlijk.
Dus ik heb een meisje leren kennen en ze heeft me haar verhaal vertelt en ik kon het letterlijk niet geloven. Want ik maak in mijn leven niet zoveel mee. En het is altijd leuk om nieuwe mensen in je leven te laten.
Paar jaar geleden zat ik ergens mee. Mijn trouwe en oudere volgers kunnen dat zich misschien herinneren. Ik heb toen mijn Hart gelucht op wattpad en het heeft super goed geholpen en ik hou zoveel van jullie. Jullie zijn de aardigste en liefste mensen op deze wereld en ik kan jullie zeker 100% vertrouwen. Ookal ken ik jullie niet 100%
Nou dus ik ga haar leven in deze deel beschrijven in mijn eigen woorden alleen in deze deel. Ik wou er een heel boek over schrijven maar dacht van 'nee te veel moeite' dus heel kort in deze deel zodat jullie haar begrijpen en mee kunnen leven.
Willen jullie het please lezen !! 🥺
Loubna:
Ik leef mijn leven laat mensen binnen of sluit ze uit. Ik deel mijn verhaal met jullie hier:
Toen ik 15 was kreeg ik een relatie met mijn buurjongen en de beste vriend van mijn broer. Mijn broer wist er niks van en het was top geheim niemand mocht er iets van weten. Ik vertelde het mijn vriendinnen. En ze zeiden dat ze het nooit door zouden zeggen. Maar ik moest beter weten.
Mijn broer kwam boos mijn kamer binnen en schreeuwde dat ik me moest gedragen en als het niet stopt hij naar mijn vader zou stappen.
Ik was doodsbang. Omdat ik hem niet kwijt wou. Hij was 4 jaar ouder. Dus dat was meer het probleem voor mijn broer.
Ik maakte het uit. En werd die volgende maand 16. Ik wou naar mijn vriendin toe gaan tot mijn allergrootste verbazing.
Zag ik Amir de vriend van mijn broer mijn ex. Op zijn knieën met een hele daka marrkshia (is een soort band) 'wil je met me trouwen'
Ik Keek achterom en mijn ouders keken trots toe. Mijn broer knikte blij dat het mag. Zijn ouders zaten achter hem en Keken me vol enthousiasme aan. Ik heb een hele goede band met zijn moeder want ze was vroeger mijn oppas. Ze is ook de vrouw die tegen over ons woonde.
Ik nam een hap lucht en zei. 'Nee'
Het voelde alsof de tijd stopte. En hij keek me raar aan. 'Ik heb 16 en moet nog mijn opleiding doen. En heb zoveel schulden ik kan geen bruiloft betalen, ik ben net uit mijn luier gekomen'
'Ik betaal alles' zei hij in de hoop. 'Huis - auto - bruiloft' zei hij en pakte me vast. 'We gaan samen naar België' zei hij blij.
Dat was zijn droom om in België te gaan leven maar ik zag het niet staan. Maar mijn moeder is voor mijn vader helemaal naar Nederland gekomen. Dan zou het niet erg voor mij zijn om 3 uurtjes te rijden naar België.
Maar ik weet het niet. IK BEN ZESTIEN!!!!
Ik zou niet voor zo'n keuze moeten staan. Ik rende huilend mijn huis binnen en verstopte me in mijn kamer.
Die avond kwam zijn moeder naar onze huis. Ze pakte mijn handen vast en keek me aan. 'Ik betaal alles ik en mijn man hebben geld jullie kunnen gelukkig gaan leven bij ons intrekken we hebben een lege huis in België'
Ik schudde meteen mijn hoofd. 'Ik wil niet afhankelijk zijn van iemand ik wil mijn opleiding afmaken en hoe ziet u het voor u. Ik ben 16' 'we wachten dan 2 jaartjes kunnen we alles gerust organiseren'
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...