1 week later:
Dunya:
Deze koffer is zwaar. 'ISSYY' gil ik. Hij komt naar beneden in zen boxer. 'wat' vroeg hij slaperig. 'til dit op' 'nee' zei hij. 'aubbbbbbb' Hij zucht en tilt mijn koffer op met 1 vinger. 'hajek' zei ik met rollende ogen.
Hij lachte en tilde het op. Noual komt naar binnen en word rood als ze hem in zen boxer ziet. 'ik euhhh...kan mijn koffer niet optillen' zegt ze schamend. 'ik kom er zo aan' zei hij met een grijns en liep naar de auto. In zen boxer.
Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. Ze keek me dodelijk aan. We liepen naar boven en zagen een slapende Jaouad wakker worden. Hij had alleen een boxer aan. Ik werd rood en liep snel door. Nu was Noual die met haar wenkbrauwen wiebelden.
'Sorry als je het niet door had dat is de verloofde van je zus' fluisterde ik naar haar en liep naar mijn kamer. Ze haalde haar schouders op.
Ik pakte mijn schouder tasje. En zei pakte der handtasje. We stapte in de auto en praten over ditjes en datjes. Mounir kwam ook in de auto zitten en keek lang naar Noual. Hij maakte een snap met ons en zette die op zen verhaal.
Mounir:
Ik ben helemaal in de war. Ik had een droom..
De raarste droom van mijn leven. Ik was zelfs nat wakker geworden. Het ging over Noual...
De droom:
Ik kom thuis na een drukke werk dag. Uit het niets komen er duizenden kinderen op me af. 'Papa papa papa' schreeuwen ze in koor. Achter hun staat een vrouw met een witte jurk die haar rondingen goed later uit komen. Ze draait haar gezicht naar me toe. Noual...Ze komt op me af.... uit het niets staan we in de slaapkamer. Ze trekt mijn blous open. En trekt hem voor me uit. Daarna duwt ze me op het bed. 'Zullen we nog een pareltje maken' zei ze fluisterend. Ik voel een bult ontstaan in mijn broek. Ze trekt het jurkje uit. Waarna mijn broek volgde.
Net wanneer ik denk dat ik mezelf in der ga steken komt ismael binnen. 'Noual kom' zei hij lachend. Ze zwaaide naar me en volgde hem.
En toen werd ik wakker..::
Ik heb gevoelens voor der.... Maar wat als ismael dat ook heeft!!?.
Noual waarom krijg ik je niet uit mijn hoofd.
Samya:
'Schatje ben je wakker' vroeg ik geil aan Jaouad. Hij keek me raar aan. 'Ja. Wat anders' zei hij. Ik irriteer me eraan dat hij zo kortaf is.
Maar is knappp.. damn zijn kuiltjes zen ogen zijn werkelijk prachtig. En zen haar zit bijna altijd perfect in model. Ik doe mijn best om zen kleding niet eraf te schuren.
'Ik ga alvast in de auto zitten' hij wou weg lopen maar ik pak hem bij zen arm. 'Wacht wil je mijn koffer optillen' vroeg ik zielig. 'Isgd geef maar'
Ik gaf hem mijn koffers. 'Zoveel' zei hij verbaasd. Ik lachte. 'Ja natuurlijk' zei ik en grijnsden.
Hij tilde mijn koffers op en liep naar de auto. Ik pakte nog een lipstick van de grond en smeerde het over mijn dikke volle lippen. Fel rood.. mmmghh ik ben zo mooi.
Jaouad:
'Kk leven kk wijf' mompelde ik terwijl ik alles in de kofferbak stopte. Ik stapte in en zag dat Noual en Dunya en mounir al in de auto zaten. Mounir was op een ander wereld en Noual en dunya zaten te praten.
'Ewa' zei ik en nam plaats naast dunya. 'Hey' samya nam naast me plaats maar ze propte zich in de auto waardoor ik dicht tegen dunya aan zat.
Ismael stapte ook in waardoor we nog proper zaten.
Ismael zat naast Noual en ze keken elkaar steeds stiekem aan. Dunya zat het stiekem te filmen. Mounir keek best jaloers...
Aangekomen bij de vliegveld neemt iedereen zen eigen koffer. Natuurlijk moest ik weer de koffers van Samya dragen.
Noual:
Na dat we incheckten liepen we naar de wachtruimten na de douanen kwamen eraan. Ik had ruzie met zo'n wijf. 'DEZE OORBELLEN ZIJN VAN GOUD KIFESH WEG GOOIEN BEN JE LIJP OFSO' schreeuw ik en wil der aan vallen. Maar ismael pakt me bij mijn heupen en tilde me op. 'Saff ik koop wel nieuwe voor je' zei hij en gooide mijn oorbellen weg. 'Daar hou ik je aan' zei ik en liep door.
We gingen zitten in die wachtruimte van de vliegtuig. Onze vaders liepen weg om wat eten te halen en onze moeders waren in gesprek. 'Ppssttt Noual doe alsof je naar de wc gaat en dan vind je me daar op je te wachten' hoorde ik ismael zeggen.
Hij zei dat hij dorst heeft en liep weg. Samya pakte opeens de hand van Dunya vast en sleurden haar mee naar een andere plek. En jaouad ging in gesprek met mounir. 'Ik ga even naar de wc' zei ik en stond op.
Voor de deur van de wc zag ik ismael zitten fhel zwerver. Een vrouw ging naar binnen en gaf hem 1 euro. 😂😂😂
Ik lachte hem uit. Hij keek mijn kant op. 'Yek! Mij uit lachen' zei hij en kwam mijn kant op. Ik rende lachend weg. Hij kwam achter me aan. Hij pakt me via mijn middel. En tilde me op. 'ISMAEL!!' Lach ik. Waarna hij me over zen schouders gooide.
Ik stribbelde met mijn beentjes. 'Hahahaha' lachte ik. 'E wat doen jullie' hoorde we Mounir. We lieten elkaar los en lachte naar hem. 'Niks' zeiden we tegelijk.
'We moeten instappen' zei hij kortaf en liep weg.
We rende als debielen naar onze koffers en gaven ons paspoort en liepen de vliegtuig in.
Ik ging tussen ismael en dunya zitten. Ze vielen meteen in slaap. Die vliegtuig ging de lucht in...
Ik keek even naar ismael's gezicht. Zo schattig als hij slaapt. Ik keek even naar achter en zag dat Samya sliep op de schouder van Jaouad. En hij haar hoofd weg duwde maar ze snurkte kkr hard. 'Mosiba' hoor ik hem mompelen. Ik ga stuk😂.
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...