Jaouad:
Mijn benen zijn dood. Het eten werd opgediend. Samya gaat van me af. Ze gaat naast haar moeder zitten.
A Willie wat mijn ouders me aan doen. De knappe meisjes komen aan tafel. 'Jaouad wat wil je Thee of limonade' vroeg de vrouw met hoofddoek aan. 'Euhh doe maar thee' zeg ik. De meisjes beginnen te giechelen.
Die met zwarte haar geeft me zuiker en een Thee kopje. Ik stop veel suiker erin. Ze beginnen hard te lachen. Hun vaders keken hun dodelijk aan. Ik nam een slok.
Tfooeeee zoutig. Ik spuug alles uit en begin te hard te hoesten. Ze barsten uit van het lachen. 'Noual dunya ga naar boven NU' schreeuwt die vrouw die op een hoer lijkt. (Moeder van Noual en Samya: ze heet Samira)
Ze lachen en lopen lachend naar boven. 'Sorry ze zijn heel kinderachtig' zei ze en ruimde het op. Ik veegde mijn mond.
Ik moest er van binnen wel om lachen. 'Zo kinderachtig ben ik niet hoor' fluisterde Samya ze3ma geil. Ik keek der scheef aan. Meteen voel ik dat mijn moeder me knijpt. Ik glimlach geforceerd. 'Hehehe' lach ik nep.
Ik at nog wat mee. 'Ga maar samen naar boven om te praten' zei de vader. We knikten en liepen naar boven groot huis.!!
We liepen haar kamer binnen. Het was best rommelig. 'Wil je oefenen' zegt ze. 'Oefenen??' Vraag ik. Ze grijnst en wilt zich uitkleden. A WILLIE. Ik hou der meteen tegen. 'Nee dankje' zei ik. Ik wou weg rennen maar ze pakte me hand vast. Klaar se gaat me verkrachten.
Ik trek mezelf los. 'I..k denk dat we worden geroepen' zeg ik. 'We zijn net pas naar boven gekomen' zei ze op een smerige toon. 'pppfff oke Euhh we moeten praten dus ik begin wat voor hobby's doe je' vroeg ik om een ander onderwerp te krijgen. Ik wil dat ze der kleren aan houd.
Ze glimlacht en gaat op bed zitten. 'Neuken en eten' zegt ze en bijt op der lip. Kotssss. 😭😭😭. Papa wat heb je me aan gedaan.
(Miskien)
Noual:
Ik ga helemaal stuk we luisteren hun af. Meskien Jaoud. Dunya eet rustig een milka. 'Niet zo hard kauwen anders horen ze ons nog' zei ik sissend. 'Saffi ik heb mijn maandelijkse problemen code rood' zegt ze. 'ZEG WOLLAH IK OOOKK GOALSSS' schreeuw ik super enthousiast.
De kamer deur word open gegooid en Samya en Jouad kijken ons scheef aan. 'Waarom zitten jullie voor de deur' vraagt Jaouad. 'Urrggghhh ze zijn jaloers op mij omdat ik mooier en knapper ben en nu al ga trouwen' zegt Samya hc.
Ik en Dunya barsten uit van het lachen en staan op. 'Samya je bent zo grappig' zegt Dunya lachend. Ik zie Jaouad verliefd kijken naar Dunya. We lopen lachend weg. Grappen makker.
Beneden gaan we zitten. De moeder van Jaouad kijkt gefocust op Dunya. 'Bentie hoe heet je' vraagt ze na een tijdje. 'Dunya' antwoord ze. ❤️❤️💋💋
Dunya:
'Dunya' antwoord ik en glimlach ee beetje. Mijn moeder neemt me meteen in der armen. 'Ik hou zoveel van je' zei ze en verstrakte haar greep. 'Saffie mama dat weet iedereen al en ik kan geen adem halen' zeg ik moeilijk. Ze laat me lachend los.
Ik geef der een kus op der wang. Ik hou super veel van mijn moeder. 'Mashallah je hebt echt een goeie band met je moeder' zegt ze terwijl haar ogen stralen. 'Samya en ik hebben de beste band van de wereld' zegt Geltie Samira. 'Ewa rij dan weg' zegt Noual geïrriteerd.
(Voor wie het niet snapte: ze zei ik heb de beste band. Dus auto BAND. En dan rijd ze weg.) 🤓🤓.
Noual en haar moeder zijn net als vuur en water. Der moeder keek der waarschuwend aan. 'Owhh HAHAHHAHAHA ik snap hem' schreeuwde Khali Samir (vader van Noual) ik moest lachen. 'Je hebt echt een mooie lach mashallah' zei de moeder van Jaouad die haar blik de hele tijd op mij had gericht. 'Dankjewell Geltie' zeg ik verlegen.
Haar blik blijft op mij. Hokeee dit begint eng te worden. 'Hoe oud bn je' vraagt ze veder. 'Zeventien' antwoord ik zachtjes. 'Mashallah zo mooi ben je je lijkt 20 ofso' zegt ze verast. Ik gun haar glimlach.
Haar blik glijd naar Noual. 'Hoe heet jij' vraagt ze. Noual kijkt der scheef aan. 'Zoubida' antwoord ze. A Willie. Haar moeder en vader geven haar doden blikken. Ik moet zachtjes lachen. 'Je bent echt grappig mashallah' zei de moeder van Jaouad. Ze glimlacht. En toen sprong ze naar Ismael en naar Mounir.❤️❤️💋❤️❤️
Noual:
Ik kijk mijn moeder aan terwijl ze helemaal in haar verhaal zit hoe geweldig Samya is en hoe ze nooit naar andere jongens kijkt.
Mijn moeder deed haar strakke jurkje naar beneden zodat der borsten er meer uit vallen. Ik wil haar niet eens mijn moeder noemen ze is een heks. Ik noem haar gewoon geen moeder meer maar Samira. Mijn vader is een moeder in 1. Ik denk soms echt dat ze me niet wilt. Maar boeit me niet boeit me niet.
Ik verveel mee. Jaouad en Samya komen naar binnen. Ik en dunya gaan helemaal stuk om ze gezicht van Jaouad. Hij had die gezicht van mensen die gezicht getraumatiseerd zijn.
We stoppen even met lachen en nemen tegelijk een slok van onze water. En leggen het tegelijk neer en moeten zachtjes grinniken. 💋💋💕💋❤️❤️
Jaouad:
Iemand help mij. Ik ga zitten en doe snel een lege glas op mijn schoot zodat ze daar niet gaat zitten. 'Kan je die glas neer leggen ik wil zitten' zei Samya. 'Euhh ik wil drinken ga naast je ma zitten' fluisterde ik naar haar. 'Oh oke' zei ze en deed der ogen dicht en open. 'Wat doe je' vroeg ik. 'Ik kan niet knipogen dus doe ik dit' zei ze en ging zitten naast der moeder. A3odobillah.
Ik hoorde die meisjes lachen. Ik weet hun namen. Eentje heet Dunya en eentje heet Noual. Maar ik weet niet wie en wie.
Ik moet zachtjes hoesten. 'Gaat het wil je water' vroeg een vrouw met hoofddoek. 'Ja graag' zei ik wat schor. 'Miskien ze heeft hem getraumatiseerd' hoorde ik een van die meisjes zeggen. Ze bartsen uit van het lachen. 'Oke Noual het is genoeg zo naar boven' zei die kehba moeder. 'Pff elhamdolilah je kent me naam' zei ze zacht en liep weg. Dus die mooie is Dunya.
Dat andere meisje stond op en liep achter haar aan. 'Ik zei Noual' zei die moeder geïrriteerd. 'Pppfff hou je bek' zei Dunya geïrriteerd. En samen lopen ze naar boven.
Het was tijd om te gaan. Dus stonden we op en groeten ze uitgebreid. Ik liep naar de auto. Wollah ik ben boos. Kijk met wat ik moet trouwen. 💙💙💚💚💔💔
Vergeet niet te stemmen en te reageren. 💞💞💞💙💚💚💙💚💚💙💚💙💙❣😎❣😎💙💚💙💙💚💚❤️💚❤️💙💔❣😭😑😍🤓😍👆💙💔😍💔😍💔😭(hayek)
JE LEEST
Noual en dunya.
RomanceDunya en Noual zijn beste vriendinnen. Hun moeders en Hun vaders zijn zo goed bevriend dat ze samen wonen in een groot huis net geen villa. Ze zien elkaar meer dan zusjes. Ze maken veel mee. Door de problemen van de verleden van hun ouders Dunya: b...