deel 60

306 23 14
                                    

Oké voor dat je deze deel gaat lezen!!

Moet je heel eerlijk antwoordden. Zou je deze boek lezen al moest je der voor betalen? Aub antwoord eerlijk !!??

Dunya:

Ik ben hier zo klaar mee. Waarom reageert hij niet terug. Ik sta op en loop naar huis. Terwijl ik loop krijg ik uit het niets een heftige hoofdpijn.

Ik kon nauwelijks staan en hield me vast aan een paal. En liet me zakken tot de grond. Oh God laat dit stoppen. Ik ademde heftig in en uit. Ik kan dit niet...

Er komen een paar mensen me helpen. 'Dame gaat het?' Vroeg een oudere Marokkaanse vrouw en pakte een flesje water uit der tas

De hoofdpijn werd steeds erger en ik kon nauwelijks zien !

Wat is dit.!!??

Een vrouw reikte haar water uit. Ik pakte het snel op en dronk een slokje ik werd rustig wakker. En opeens herinner ik me iets.

'Jaouad niet doen' lach ik hard.... 'Jaouad!!!! Ik word nat stohooppp' giechel ik. Hij laat zijn water pistool zakken en kijkt me aan met een grijns. Oh mij God wat is deze man knap. 'Ik stop als je me een kus geeft' fluistert hij. 'Nee!! Samya is boven schaam je' lach ik en trok een shirt over mijn hoofd heen. 'Oké ik stop dan niet!!' Zei hij en begon weer water over me heen te schieten. 'Oké !!! Hier je fucking kus' zei ik en gaf hem een kus op zijn wang. Hij lacht en pakt me stevig vast en drukt zijn lippen op de mijne...

Ik adem hard in en uit. 'Bel een ambulance' hoor ik een man zeggen. 'Hi...j...'

Ik kon nauwelijks uit mijn woorden komen. Ik herinner me steeds meer. En steeds is het een bevestiging dat ik en Jaouad close waren.

En steeds is het een bevestiging dat Jaouad gelijk kon hebben. Ik heb verschrikkelijke dingen gedaan. Hoe kon ik ?

Ik sta op. 'Het gaat al' loog ik tegen de mensen die bezorgd om me heen stonden. 'Weetje het zeker ik kan je een lift naar huis geven' zei een jongen die er ook bij kwam staan.

'Nee dankje.. het gaat' loog ik

Ik app mijn moeder snel dat ik onderweg ben want ik was gister avond vergeten te zeggen dat ik bij Noual bleef slapen.

Terwijl ik rustig wankel naar huis. Hoor ik een appje van mijn telefoon. Meteen reik ik ernaar en kijk naar Het berichtje.

Hicham: Hey schat, ik ben nu bij 'locatie' en ik wil dat je naar hier toe komt... dan kunnen we praten.

Meteen zoek ik de locatie op. Het is een verlaten flat gebouw.. die op instorten staat. Waarom wilt hij afspreken bij zo'n afgelegen plek.

Meteen pak ik een taxi. Als ik er eentje zie langs rijden. 'Naar waar wilt u dame' vroeg hij. 'Burgemeester van de leeuwen laan weg a 5 d' antwoord ik.

Hij typt het op zijn TomTom. En daar gingen we dan.

Stem en reageer

Oehhh dunya is in de val getrapt 😟 wat gebeurt er nu ?

Noual en dunya.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu