Első fejezet: Könnyáztatta arc

8.9K 302 33
                                    

♥ Hey Lads! ♥

Hoztam nektek egy apró meglepetést, amelynek gondolata már hónapok óta mászkál a fejemben, és mivel már hamarosan itt az év vége, így gondoltam belekezdek. Nagyon-nagyon remélem, hogy elfogja nyeri a tetszéseteket, és ha igen, akkor hagytok magatok után valami életjelet! Nagyon örülnék neki! *-* ♥♥

Jó olvasást! Millió puszi és ölelés: Ladybady ♥


  ~Néha a patakokban ömlő könnyeink gyógyítanak meg, és a már elviselhetetlen szenvedésből születünk újjá, felszabadult, boldog emberré. ~


Harry Styles~

Álmosan és kissé morcosan léptem át a rendőrség küszöbét, egy pohár kávéval a kezemben. Szemeim előtt csak az éjszakai hánykolódás lebegett, amely miatt képtelen voltam huzamosabb ideig aludni. Köszöntem James-nek, a portásnak, és az irodám felé vettem az irányom. Amint beértem, fáradtan dőltem a forgós székembe, ezután pedig bekapcsoltam a számítógépet. Néhány nappal ezelőtt, betörtek egy ékszerüzletbe, és elraboltak egymillió fontnyi drágakövet. Már elég jó nyomon járunk, a társammal Niall-el, így tippet sem kellett adnom magamnak a mai programomról. A biztonsági kamerák felvételeiből kiderült, hogy egy mexikói férfi vihette el az ékszereket, ezért ma fel kellett keresnem Őt, és a házkutatási paranccsal a kezemben, át kellett vizsgáltatnom a lakását. Legalábbis ez volt a terv. 

-Nyomozó!-lépett be az irodámba Jensen, a főnököm. Fejemet felkaptam, és irányába fordítottam, miközben letettem a kávémat az asztalomra.

-Igen?-szólaltam fel, jelezve, hogy figyeltem rá. Sietségéből adódóan vett néhány mély levegőt, mielőtt beszélni kezdett volna.

-Találtunk egy lányt, a Lincoln Street végében.-hadarta gyorsan, viszont hangjában soha nem hallott félelmet véltem felfedezni.

-És?-vontam fel a szemöldököm, hiszen tudtam, hogy az az utca nem az én, hanem García hatáskörébe tartozik. Dühösen megingatta a fejét, majd intett egyet, hogy keljek fel a székemből.

-Inkább megmutatom, hogy a saját szemeddel is lásd.-csóválta meg a fejét rosszallóan, így a tudtomra adva, hogy nem tetszett neki a hozzáállásom.

Végigvezetett egy hosszú folyosón, majd nemsokkal később egy sötétített ablakú szoba előtt állt meg. A kihallgató felé intett fejével, ahol az egyik kollégám próbált információkat kicsalni egy alig tizenhat éves lányból. Jensen egy aktát nyomott a kezembe, miközben még mindig a kihallgatotton tartottam a szemeimet. Nem félt, valósággal rettegett. Összehúzta magát, miközben szakadt, koszos ruhája ujjával játszadozott. Bőre véres, és sáros volt, míg könnyáztatta arcát, hosszú barna hajával palástolta. Úgy tűnt, hogy nem tisztálkodhatott már napok óta.

-Mi történt vele?-kérdeztem kíváncsian, miközben az aktába írt betűkön tartottam szemeimet. Csak néhány információ volt benne a lányról, éppen azok, amiket az ember saját szemmel is látott.

-A halott anyja és húga mellett találták meg.-szólalt meg, de hangja nem volt olyan elhivatott és szakmai, mint amilyennek általában csengeni szokott-Huszonnégy órán keresztül virrasztott mellettük.-motyogta, miközben a barna hajú fiatalra nézett. Nagyot nyeltem, hogy rideg szavaimat minél előbb kitudjam mondani.

-Ez engem miért érdekeljen? Megölte az anyját és a húgát, ez nem az én ügyem.-rántottam vállat nemes egyszerűséggel, majd letettem az aktát és készültem távozni.

-Tévedsz, Harry.-ingatta meg a fejét-Meg akarta menteni őket.-szólt. Felhorkantam.

-Ezt Ő mondta?-kérdeztem, ajkaim szélében pedig egy apró mosoly bujkált-Nem úgy néz ki, mint aki bármit is mondana. Az is előfordulhat, hogy megőrült.-találgattam. Jensen csak fegyelemre intett, mikor majdnem elmosolyodtam. Talán... én voltam az őrült, hogy azt feltételeztem bárkiről is, hogy megöli a családtagjait.

-Nem tudom, viszont neked ki kell derítened. Elveszem tőled a betöréses rablás ügyét, és az lesz a fő feladatod, hogy kiderítsd mi történt néhány nappal ezelőtt.-mondta ellenkezést nem tűrő hangon...


*-* Csatlakozz a Facebook csoporthoz te is! *-*

Csoport név: Ladybady Books

Elérhetőségeim:

Facebook: Laura Petes (Kérlek szólj, mielőtt szeretnél csatlakozni a csoporthoz, mert csak ismerőseket tudok felvenni, viszont nem szoktam olyanokat visszajelölni akiket nem ismerek. Ezért, kérlek értesíts a szándékaidról! Köszönöm)

E-Mail: ladybadybooks*gmail.com

Ha kedved tartja csatlakozz, vagy jelölj be, esetleg küldj e-mailt! Minden kérdésre válaszolok! <3

Kérlek komizz!

sʜᴇʟᴛᴇʀ-Menedék (H.S) ❁Befejezett❁Donde viven las historias. Descúbrelo ahora