♡ Gyönyörű szép napot kívánok nektek, Lads! ♡
Meg is hoztam a hatvanhetedik fejezetet, amely tömörsége és rövidsége ellenére remélem elfogja nyerni a tetszéseteket. Sokat jelentene számomra néhány visszajelzés, boldoggá tennétek vele :)
Nagyon-nagyon és még vagy milliószor is nagyon szépen köszönöm nektek a több, mint 84 (!!!) ezer megtekintést, a rengeteg csodálatosa voteot és a gyönyörű biztató kommenteket, amelyek olvasása közben legtöbbször vagy a meghatódottságtól sírok, vagy pedig a nevetéstől. Nagyon hálás vagyok ezért az élményért, fantasztikusak vagytok! ♡
Legyen további szépséges napotok! Bízom benne, hogy remekül vagytok!
Jó olvasást! Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady ♡
~ Sokan vagyunk a szüleink fel nem dolgozott traumájának az áldozatai.~
Bihari Viktória
Madison Clark~
Az előttem ülő, őszülő hajú férfi meleg tekintetébe fúrtam az enyémet, miközben minden pillanatban az játszódott le a fejemben, hogy mennyire is emlékeztettek a vonásai valakiére. Gyakran motoszkált az elmémben az, hogy mindannak ellenére, hogy valójában még mindig egy idegen volt, mennyire is biztonságban éreztem magam vele és a családjával. Jellegzetességei az arcának megnyugtattak, ahogyan mély baritonja is, éppen erre az érzületre késztetett. Talán csak túl vak voltam ahhoz, hogy a sorok között olvassak, hiszen elég rejtett összenézést ezen felül elejtett szót váltott a fiatalabbik nyomozóval, ami megalapozhatta volna a gyanúmat arra, hogy nem osztottak meg velem mindent.
Viszont akkor, amikor a kezemben lévő aktát figyeltem minden tisztázódott előttem, mintha csak elhúztak volna egy függönyt. Remegett az összes tagom a feltételezésre, hogy mégis volt velem valaki, aki Owen-en kívül is a családomhoz tartozott, ámbár volt bennem egyfajta félelemérzet is ezen felül düh, amiért csak hónapokkal később jutott ez a tudomásomra. Mióta birtokolhatta ezt az információt?
-A bosszú, amit Declen említett pedig az én irányomban folyt, ugyanis Maverick testvére, Eddie életét vesztette a fegyverem által még évekkel ezelőtt.-kezdett bele a magyarázkodásba. Felkaptam rá a fejemet, döbbentségemben pedig képtelen voltam bármit is kinyögni neki-Az édesanyáddal randevúztunk, amikor Eddie ránk rontott. Volt nála egy kés, és miközben Talia-t védtem, többször is megszúrt vele. Önvédelemből cselekedtem, mikor ahhoz a döntéshez folyamodtam, hogy meglövöm Őt, de sajnos olyan helyen találtam el, hogy percek alatt elvérzett.-hajtotta le a fejét. Arcom kipirult a bennem egyre jobban növekvő dühtől-Maverick végignézte ezt, és képes is lett volna tenni valamit, ha nincsen olyan ittas állapotban, mint a testvére.-gesztikulált kissé a kezével. Lesütöttem a szemeimet, és ránéztem a fogásomban tartott mappára, amelyben több hivatalos papír kapott helyet, közöttük az apasági vizsgálat is.
Szó nélkül hallgattam végig azt, amit elmondott nekem, és akármennyire is próbálkoztam vele, képtelen voltam nem azon morfondírozni, hogy ki is ült előttem. Olyannyira bennem volt a tudat, hogy Brad már nem csak egy egyszerű nyomozó volt, aki az ügyemben járt el, hanem valami sokkal több, és képtelen voltam eldönteni, hogy örültem-e ennek, vagy legszívesebben kifutottam volna a világból emiatt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
sʜᴇʟᴛᴇʀ-Menedék (H.S) ❁Befejezett❁
Mistério / Suspense„ (...) szemei smaragdzöld csillogása nyugodtsággal töltött el, míg tetovált karjainak erős ölelése biztonságérzetet adott. Midőn először körém fonta kezeit, sok idő után ismét teljesen biztonságban éreztem magam. Mikor kiejtette a nevemet addig nem...