•4•

2.3K 159 8
                                    

Korekce jako vždy Horan_N_93 ❤️

Začala jsem šílet. Zalezla jsem zpátky a snažila se vymyslet, co udělám.

Bylo by lepší, kdyby se mnou byl Peter, protože sama se jít představit bylo pro mě velmi náročné.

Nadechla jsem se a vydechla. Vylezla jsem z Peterova pokoje a vyrazila do obýváku. Tony nejspíše May vysvětloval, proč s Petrem chce mluvit. Nechala jsem ho domluvit.

„Dobrý den," řekla jsem s úsměvem na tváři a snažila se zakrýt nervozitu. Tony se na mě vřele usmál.

„Ahoj, ty jsi sestra Petera?" zeptal se a já ho nervózně pozorovala.

May se zasmála a já taky.

„Ne, to nejsem. Já jsem jen jeho kamarádka," usmála jsem se a trochu se uvolnila.

„Však si sedněte. Dáte si koláčky? Kávu? " zeptala se a ukázala na gauč. Oba jsme si sedli a já ohrnula nos nad koláčky.

„To je v pořádku. Jen počkám na Petera," řekl, a pak k nám doběhla May a sedla si doprostřed.

Oni si povídali a já jen nervózně čekala na Petera.

„A jak se vlastně jmenuješ?" zeptal se a já ztuhla. Odkašlala jsem si.

„Jsem K-Kate," řekla jsem a jeho výraz se trochu změnil. Nedokázala jsem ho ale popsat.

„To je pěkný, že jsi Kate, ale příjmení?" zeptal se. V tom se ale otevřely dveře a vešel Peter. Ulevilo se mi, že přišel, jelikož to odvrátilo jeho pozornost.

Jen prošel se sluchátky místností, pozdravil May a nic jiného nevnímal.

„Jak bylo ve škole Petere?" zeptala se a usmála se, ale Peter se nadále nepodíval.

„Jo, fajn. Nevíš, co to za drsný auto parkuje venku?" řekl a konečně se na nás podíval. Na chvíli zamrzl, a pak jsme si jen vyměnili pohledy.

„Oh, pane Parkere," řekl Tony a mezitím ochutnával ten hnusnej koláček.

„Ehm... Dobrý den. Já jsem Peter," řekl a přitom překvapeně pozoroval celou situaci.

„Tony," odpověděl mu a já se na něj usmála. Peter si založil ruce v bok.

„C-co tady děláte?" zeptal se a usmál se na mě. Jeho úsměv byl dokonalý.

„Bylo na čase se poznat. Dostal jste mé emaily, ne?" zeptal se a já už se v tom začínala trochu ztrácet.

Opravdu by mi Peter neřekl o tom, že mu Tony Stark píše emaily, nebo v tom bylo něco jiného?

Potom jsem si všimla, jak na něj mrkl.

Usmála jsem se.

„Jo, jo." Kýval zmateně hlavou.

Povídali si o nějakých věcech, kterým jsem moc nerozuměla, jen cosi o nějaké jeho nadaci nebo něco takového.

Infinity loveKde žijí příběhy. Začni objevovat