•14•

1.8K 133 13
                                    

Korekce - Horan_N_93
Kdo neviděl trailer na Avengers 4 hned si ho pusťte !😍 Odkaz v médiích ❤️

Nervózně jsem se dloubala ve večeři, kterou jsem si tentokrát připravila sama. Sice to byly jen lupínky s mlékem, ale i to se počítá.

Snažila jsem se přijít na moje vidiny. Kdo je k čertu ten muž? A co to měl na ruce? Nemohla jsem si pomoct, ale byl mi povědomý. Zjevil se mi i v minulé vizi, ale odkud ho znám?

Do místnosti vešel Tony. Ani bych si ho nejspíše nevšimla, kdyby mě nepozdravil.

„Ahoj. Tak jak ses dneska měla?" Sedl si na proti mně a hned si všiml mého výrazu. „Proboha, cos dělala, máš tady krev," zeptal se a já nervózně polkla.

„Jen se mi zamotala hlava a-" Měla bych to někomu říct, ale nechtěla jsem. „Prostě jen další vize, nic extra," řekla jsem a snažila se to říct tak, aby to nevyznělo vyděšeně.

„Jen další vize? Nepřijde mi to tak nepodstatné, jak tvrdíš."

„Opravdu. Nic zvláštního jsem se nedozvěděla." Lhala jsem.

„Když říkáš... Ale kdyby se cokoliv stalo, musíš mi to říct," řekl s vážnou tváři a já se pokusila usmát.

„Dobře."

Prohodili jsme pár slov a já během toho dojedla svoje lupínky a uklidila misku do myčky. Stále jsem obdivovala luxusně vybavenou kuchyni.

Z mojí kapsy se ozvalo zacinkání. Hned mi došlo, že je to můj telefon.

Když jsem ho vytáhla, Tony se na mě tázavě podíval. Čekala jsem, že se zeptá, kdo mi píše, ale to ho nejspíše ani nezajímalo.

„Tohle je tvůj telefon?"

„Jo, proč?" odpověděla jsem zaskočeně.

„Asi budeš potřebovat vylepšení," řekl a potom se dál věnoval svojí večeři.

Zas tak hrozný telefon jsem neměla...

Odešla jsem do pokoje a sedla si na gauč, co byl v mém pokoji. Otevřela jsem telefon a přečetla jsem si zprávu. Poskočilo mi srdce, jelikož to byl Peter.

Peter: Kate, mrzí mě, co se stalo... Mám tě rád a nechci, aby to mezi náma zůstalo takové.

Na tváři jsem zanechala neutrální výraz a odepsala jsem.

Já: Já taky ne... Nevím, co to do mě vjelo, promiň.

Odeslala jsem to a hned jsem se plácla do čela. Nemůžu mu tak lehce podlehnout! Nadávala jsem sama sobě a v ten moment mi přišla odpověď.

Peter: Chápu tě :) Je toho na tebe moc. Až se ti bude chtít a já budu mít čas, můžeme někam zajít ;)

Já: Dobře :)

Usmála jsem se do telefonu a položila ho vedle sebe.

Chtěla jsem se natáhnout pro ovladač, ale byl moc daleko. Využila jsem tedy schopnosti a ovladač si přitáhla. Něco jsem si pustila a snažila se to vnímat. Bohužel jsem nečekaně rychle usnula.

Vzbudila mě obrovská rána do okna. Hned jsem vyskočila z postele a podívala se z okna.

Stromy se kymácely větrem. Nejspíše mi do okna vrazila nějaká větev.

Sedla jsem si na postel a nohy si přikryla dekou. Podívala jsem se na telefon a hodiny ukazovaly teprve osm hodin.

Otráveně jsem zavrčela a zvedla jsem se z postele.

Přešla jsem ke skříni a oblékla si tepláky a volné černé tričko. Vlasy jsem si pouze učesala a vydala se do kuchyně. Nikdo nikde nebyl. V domě bylo nepříjemné ticho.

Dostala jsem hroznou chuť na palačinky, tak jsem našla ingredience a pustila se do vaření.

Mezitím do kuchyně přišel Tony a požádal mě také o palačinku. Pomazala jsem je Nutellou a přinesla je na stůl.

Mám pocit, že jsme si s Tonym začali rozumět.

Poslední dny ubíhaly podobným způsobem. Vstala jsem, uvařila - někdy to za mě dokonce udělal Vision.

Mojí denní naplní začaly být seriály a filmy. Někdy jsem trénovala schopnosti na zahradě, jelikož začalo být teplo.

Začala jsem se všemi vycházet a každý večer jsem si s Peterem volala, nebo alespoň psala.

Čas utekl jako voda a nastaly prázdniny. I když jsem nechodila do školy, těšila jsem se na ně, a hlavně na Petera.

Sice musel být nadále Hodný soused Spider-Man, ale i tak si na mě určitě najde čas.

Teď čekám na Petera před jeho bytem. Bylo vedro proto jsem měla na sobě černé kraťasy a bílé Vans tričko. Utáhla jsem si culík a nervózně jsem přešlapovala.

Peter vyšel ze dveří s úsměvem na tváři. Vypadal pořad stejně jen jeho vlasy byly delší, a ještě víc rozházené do všech stran.

Rozeběhla jsem se k němu a objala ho. Tělem mi projel příjemný hřejivý pocit. Nasála jsem jeho vůni a přesně, jak jsem myslela, byla pořád stejná.

Děkuji za 3K přečtení❤️😍Jsem za to hrozně šťastná❤️ Děkuji!❤️

Infinity loveKde žijí příběhy. Začni objevovat