Harry's situation:
"Third-person POV"دختر روی زانو نشست و کمربند و دکمه ی شلوار هری رو با عجله باز کرد و از روی باکسر به دیکش دست زد.
ایان روی یکی از صندلی های اتاق نشسته بود و با لذت تماشا میکرد.
وقتی دیک هری توی دهن دختر فرو رفت لذتی که هری تا حالا حس نکرده بود کل بدنش رو گرفت.
صندلی رو کمی جابه جا کرد که دید کامل به پورن زنده ی روبه روش داشته باشه و لبخند زد و دختر رو به ادامه تشویق کرد.
هری زانوهاش سست شده بود و هر لحظه احساس میکرد داره به اوج میرسه ولی دختر دهنشو می چرخوند و حس ها دوباره به هری هجوم می آوردن.
دختر دیک هری رو از دهنش بیرون کشید و شلوار و باکسر هری رو در آورد و بالا اومد...لبای هری رو بوسید و پیرهنش رو هم از تنش بیرون کشید.
هریِ لخت رو روی تخت نشوند و جلوش وایساد.با لوندی زیپ لباسش رو باز کرد و خیلی ناگهانی لباس رو ول کرد و نفس هری با دیدن اون صحنه تو سینه حبس شد.
دختر خندید و جلوتر رفت...روی تخت دراز کشید و پاهاش رو کاملا باز کرد و از ایان و هری با دو تا دستاش دعوت کرد که روی تخت بیان.
ایان جلوی تخت رفت و خودشو کاملا لخت کرد و دیک بلندش رو نجات داد.
هری کمی ترسیده بود و حرکتی نمیکرد ولی ایان شونه ی هری رو با دستش نوازش کرد و اونو جلوتر کشید.
دختر به بغل دراز کشید و ایان و هری هر دو طرفش.صورت هری رو به روی دختر بود و ایان از پشت به کون دختر چنگ مینداخت.
ایان لبه های کون دختر رو از هم باز کرد و زبونش رو فرو کرد و ناله ی دختر رو درآورد.
هری سردرگم به کار ایان خیره شده بود و نمی دونست باید چیکار کنه.
دختر به دستپاچگی هری لبخند زد و از جاش بلند شد و روی هری نشست با یه دست دیک هری رو گرفت و آروم وارد خودش کرد و آه بلندی کشید.
هری با حس گرم شدن دیکش سرش عقب رفت و سعی کرد لذت توی بدنش رو فراموش نکنه.
دختر به ایان چشمک زد و ایان پشت دختر رفت و دیکشو وارد سوراخ کون اون دختر کرد.
دختر بالا پایین شد و ایان هم حرکتشو شروع کرد.
هری نمیتونست حجم اون لذتی که بهش داده میشد رو کنترل کنه و با صدای بلند ناله میکرد.دختر انگار داشت از دوطرف جر میخورد چون اصلا نمیتونست حرکاتشو روی هری منظم کنه.
ایان خودش کمر دختر رو گرفت و روی هری حرکتش داد و خودشم حرکت میکرد.
دختر دایره وار روی دیک هری چرخید و هری از لذت چشماش داشت سیاهی میرفت.
YOU ARE READING
sign of the times(L.S)
Fanfictionwhy are we always stuck and running from the bullets? (persian story of larry stylinson) cover by: lovely @IWontBeTheOne ❤❤❤