chapter 16

240 47 5
                                    

Louie's situation:
"Third-person POV"

صبح به سختی از خواب بیدار شد و گوشیشو چک کرد هری یه عکس براش فرستاده بود.

عکس رو باز کرد و دید عکس دارویی که دکتر بهش داده و هری براش نوشته بود که باید اینو بخوره.

در حالی که داشت لبخند میزد قرص رو از بین دارو هاش پیدا کرد و با لیوان آب کنار تختش خورد.

از تخت بیرون اومد و رفت تو آشپزخونه،برای هری چایی درست کرد و منتظر اومدنش شد.

زنگ در زده شد و لویی با شوقی که از خودش انتظار نداشت به سمت در پرواز کرد.

*
*
*
*
*

Larry's situation:))
"Third-person POV"

"هی لو"

لویی به سر تا پای هری نگاه کرد،روز به روز خوشتیپ تر و هات تر میشه.

"هی فرفری"

هری از چیزی که لویی بهش گفت خوشش اومد و خندید.

"قرصتو خوردی؟"

"آره باید زودتر خوب بشم که دیگه تو رو نگران نکنم چون دوست ندارم دوباره چشماتو اشکی ببینم"

لویی با شیطنت اینو گفت و هری صورتش از خجالت قرمز شد اون واقعا یه احمقه بعد از دیشب که لیندا رو برای یه قرار دعوت کرد داره با حرفای قشنگ لویی خجالت میکشه.

لویی و هری بعد از خوردن صبحونه با هم رفتن استدیو و با بچه های گروه موسیقی قرار گذاشتن که همو ببینن.

وقتی که هری کلید رو انداخت و در رو باز کرد برایان دامر گروه یه آهنگ خوش آمد گویی براشون زد و بقیه بچه ها هم با برایان همراه شدن.

لویی ملودی آهنگشون رو نوشته بود و فقط اونا باید میزدن و تمرین میکردن.

جف گیتاریست گروه بود و هم گیتار کلاسیک و هم گیتار الکتریک میزد.

مایکل پیانیست گروه بود.

هنریک ساکسیفون و فلوت میزد.

رونالد ویالون و ویالون سل میزد.

برایانم که درامر گروه بود.

لویی نت هایی که نوشته بود و بین بچه ها پخش کرد و رفت نشست و منتظر موند اجرا کنن.

یه جاهایی از آهنگ جف فراموش میکرد بزنه و لویی هربار میخندید و بهش تذکر میداد.

"خب هری تو هم بیا اینجا بچه ها آماده باشید یک دو سه"

برایان چوب های درامشو سه بار به هم زد و شروع کرد به زدن این دفعه همه سرجاشون عالی زدن و لویی فکر کرد باید یه تنظیم کننده پیدا کنن و آهنگو ضبط کنن.

"لویی این بار خوب بود"

"آره هری با اینکه یکم دیگه تمرین لازم دارن برای هماهنگی ولی خوب بود باید یه تنظیم کننده پیدا کنیم"

sign of the times(L.S)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora