Przygotowania czas zacząć

410 22 3
                                    

Od czasu ostatniej rozmowy z Severusem minął ponad miesiąc. 

Przez ten czas kobieta coraz lepiej zaczęła się czuć w Hogwarcie. Uczniowie chętnie przychodzili na jej zajęcia. Wielu z nich chodziło także na koło astronomiczne, którego spotkanie Adara zaplanowała na piątkowy wieczór. Szczególnie cieszyła ją obecność dużej grupy Gryfonów, zwłaszcza Harrego, który od czasu ich pierwszego spotkania zaufał jej i często z nią rozmawiał.

Weekendy Adara spędzała w towarzystwie Remusa do którego z dnia na dzień zbliżała się coraz bardziej. Miała ochotę w końcu powiedzieć mu o tym, że jest gotowa spróbować, ale chciała poczekać na Noc Duchów. To wtedy kilkanaście lat temu po raz pierwszy zatańczyła z Lupinem. Doskonale pamiętała ten moment i był to dla niej ważny dzień.

Adara wstała rano i uświadomiła sobie, że już za dwa dni Noc Duchów, a co za tym idzie dzisiaj wieczorem trzeba się spotkać z osobami przygotowującymi dekoracje. Co prawda obecność nauczyciela Obrony Przed Czarną Magią ją cieszyła, o tyle spotkanie ze Snapem ją smuciło. 

Kobieta ubrała ciemnozieloną sukienkę i ruszyła na Wielką Salę. Kątem oka dostrzegła, że Remus siedzi jakiś taki ponury. Usiadła obok niego i złapała za rękę.

- Co się stało?

- Adi ty będziesz na mnie wściekła.

- Czemu niby?

- Nie będę w stanie pomóc wam przy dekoracjach. Zbliża się pełnia i nie czuję się na siłach.

- Całkowicie o tym zapomniałam.

- Tak cię strasznie przepraszam.

- Nic się nie stało. To nie twoja wina.

- Moja. Spieprzyłem wszystko.

- Przestań. Wszystko będzie dobrze. Poradzę sobie ze Snapem.

- Na pewno?

- Jakoś dam radę. A ty idź. Przyjdę do ciebie jutro i spędzimy trochę czasu razem.

Kobieta nie była zadowolona z takiego obrotu sprawy. Nie dość, że musiała przygotować dekoracje ze Snapem, który ją wkurza od samego początku, to jeszcze nie może wspierać przyjaciela w ciężkim dla niego momencie. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Po śniadaniu Adara ruszyła do swojego gabinetu, by w spokoju zastanowić się nad tym jak ma wyglądać sala i jakie powinny być dekoracje. 

Uwielbiała rysować, więc dla niej stworzenie dekoracji nie stanowiła żadnego problemu. 

Usiadła przy biurku, wyciągnęła kredki i zaczęła powoli nakreślać plan sali. Dzięki temu będzie jej łatwiej zaplanować jak przestrzennie ma wszystko wyglądać.

Nagle do drzwi ktoś zapukał. Kobieta podeszła do nich, otworzyła i zobaczyła dyrektora.

- Witam serdecznie Albusie

- Witaj Adaro. Nie przeszkadzam.

- Ależ oczywiście, że nie. 

- Chciałem porozmawiać o przygotowaniach do Nocy Duchów.

- Nie ma sprawy. Właśnie zaczęłam myśleć nad dekoracjami.

- Ja nie o tym... Jak pewnie wiesz Remusa nie będzie w stanie pomóc wam przy przygotowaniach. I stąd moje pytanie dasz sobie radę z Severusem?

- Prawdę mówiąc to nie wiem. Nasze stosunki jakby to określić są skomplikowane. Nie rozmawiamy ze sobą od dawna. A i wiele spraw nie wyjaśniliśmy.

Przeznaczona.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz