Minął miesiąc, a ja nadal nie utrzymuję kontaktu z panem Devriesem. Szczerze? Brakuje mi go. Jednak w szkole, czyli w jedynym miejscu, gdzie mogę go spotkać, omijam go szerokim łukiem. Lekcje angielskiego to dla mnie katorga i porażka. Nie umiem się na nich skupić, a moje oceny z każdego przedmiotu diametralnie się pogorszyły, ale tak czy siak najgorzej idzie mi teraz z angielskim. Ja i moi rodzice boimy się, że nie zdam.
Parę innych rzeczy w moim życiu także się zmieniło. Nie jestem już gnębiona ani szantażowana. Z Davidem mam teraz coraz lepsze kontakty. Widać, że mu przykro. Cały czas jednak zastanawiam się, co wspólnego z tą jego przemianą ma Pan Leondre. Teraz już mam znajomych jak normalna nastolatka. Jest nawet szansa na to, że będę miała przyjaciół. Narazie jedynym z nich jest David. Po paru rozmowach i prośbach postanowiłam dać mu szansę, żeby się zrekompensował. Zachowuje się teraz o wiele lepiej niż zachowywał się, kiedy byliśmy razem pierwszy raz. I na dodatek wydaje mi się, że nadal tkwimy we friendzonie. Ja niestety nie potrafię go pokochać.
Kocham kogoś innego...
Moje kontakty z rodzicami znacznie się polepszyły. No z tego ni z owego zaczęli bardziej się mną interesować.
Czyli wygląda na to, że ten zły etap w moim życiu został zamknięty. I wcale i to nie przeszkadza, ale... razem z tym etapem zniknął Leo.
Często o nim myślę. Myślę o tym, co by było gdyby. Cały czas zastanawiam się, czy nie napisać do niego ostatni raz. Tylko kilka wiadomości. Ale za każdym razem, kiedy już napisałam treść SMS-a i miałam ją wysłać, wszytko kasowałam i chowałam telefon. Boję się jego reakcji. Jego albo jego dziewczyny.
Dzisiaj jednak odważyłam się to zrobić.
Ja: Dawno, dawno temu mieliśmy wszytko
Ja: I gdzieś po drodze to straciliśmy
Ja: Patrzyliśmy jak to się rozpada cegiełka po cegiełce
Ja: Dzisiejszej nocy jestem zepsuta
Ja: Kochanie, nikt nie może mnie naprawić
Ja: Tylko ty
Ja: Oh, nikt nie może mnie naprawić
Ja: Tylko ty
I nie napisałam nic więcej tego dnia.
^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^·^
Czyli chyba wszytko wychodzi na prostą.
~ Ami ❤
CZYTASZ
mr. devries - teacher
FanfictionPan Devries to mój nauczyciel, ale to nie powstrzymuje mnie od message pranku na nim. Chcecie dowiedzieć się, co z tego wynikło? Chętnie wam opowiem. Serdecznie zapraszam do przeczytania.