/17.8. 1971/
,,Matko, proč tam musím chodit?" protestoval černovlasý chlapec, který teď stál ve svém pokoji a protestovně svou matku provokoval.
,,Protože Bellatrix je tvoje sestřenice, Siriusi," odpověděla mu jeho matka, Walburga, ,,a bude tam spousta urozených a čistokrevných rodin. Cygnus chtěl tu nejlepší svatbu, kterou Anglie zažila za posledních deset let."
,,Ty víš, že nikoho z nich nemám rád," zasmutněl Sirius, který tyhle společenské akce neměl nijak v lásce. Vlastně je nesnášel. Věděl, že kromě téhle kouzelnické smetánky je venku spousta čarodějů stejné, možná i lepší kvality.
,,Ale dost, Siriusi," okřikla ho Walburga. ,,To je stále to samé dokola! Místo, abys byl pyšný na to, kdo jsi.. syn Oriona Blacka.. chováš se jako nevychovaný spratek! Pamatuj na strýčka Alpharda! Ten společnost pokoušel tak dlouho, až se mu to vymstilo!"
,,Možná, že se teď má líp!" odsekl černovlásek a jeho téže černovlasá matka se ironicky rozesmála.
,,Líp?!" ujišťovala se žena. ,,Je ostuda národa! Ostuda kouzelnické krve! Měla jsem svého krvezrádského bratra vydědit už dávno!"
,,Jak si mohla něco takového udělat svému bratrovi?" zeptal se zkaženě a nechápavě. Takhle neviděl rodinu. Ani v nejmenším. A on takhle nechtěl žít. Cítil, že pokud jeho matka na tuto otázku neodpoví, má v sobě asi trošku lidskosti. Ale ona odpověděla.
,,Je pro mě mrtvý," odpověděla zahořkle a chystala se ke dveřím. Ještě než odešla, obrátila se a svému synovi striktně nařídila: ,,Na seznamu hostů jsou i Rosieovi. Tvůj otec říkal, že nabývají na popularitě a vzkazuje ti, že se k jeho nejmladší dceři máš chovat mile a pozorně."
Sirius chvíli pátral v paměti, aby si dívku vybavil. ,,Neboj, matko, urazím její šaty při první příležitosti."
Jeho sarkasmus už Walburga nekomentovala. Odešla z místnosti s pocitem, že mu řekla vše, co bylo nutné. Ona nevěděla, že její prvorozený syn je právě s touto mladou krásnou dívkou zasnouben. Nikdo to nevěděl, kromě Oriona a Eduarda.
***
,,Sešli jsme se tu dnes, abychom společně přihlíželi spojení dvou mladých, schopných a čistokrevných kouzelníků, kteří se milují," promlouval k více než stovce hostů a Sirius na své židli seděl jako nevychovanec. Jeho matka na něj výstražně sykla a on se s převrácenýma očima narovnal.
,,Táži se tebe, Bellatrix Druello Blacková, bereš si dnes v tuto hodinu před zraky boha dobrovolně tohoto muže, Rodoplhuse Ferdinanda Lestrange, za svého právoplatného manžela?" kněz se obrátil na Bellu. Měla na sobě tradičně bílé šaty, které jí sahaly až na zem. Sukňová část byla ušita z hedvábí a od pasu výše byly šaty pokryté bílou krajkou. Šaty také neměly ramínka, která by stejně nebyla vidět, protože Bella měla své černé hustě kudrnaté vlasy rozpuštěné. A v nich měla zasazenou čelenku, na které byl připevněn závoj. Vypadala zkrátka úchvatně.
,,Ano," vydechla černovláska a kněz se obrátil k Rodolphusovi.
,,A teď se táži tebe, Rodolphusi Ferdinande Lestrangei, bereš si dnes v tuto hodinu před zraky boha dobrovolně zde přítomnou, Bellatrix Druellu Blackovou, za svou právoplatnou manželku?" otázal se i jeho a Rodolphus s lehkým úsměvem přikývl.
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfiction,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...