/4.7. 1979/
Uběhlo bez mála dva měsíce od smrti Margaret Lestrangeové, Gracelyn Rosierové a Fabiana Prewetta. Lord Voldemort dal svým smrtijedům, co se útoků týče trochu pohov, ale Gideona Prewetta se stále nechal v záloze. Ale ta žena, která unikla smrti, byť jen o kousek se teď pečlivě schovávala ještě více než před tím. Hned, jakmile jí její matka hodila svou hůlku, přemístila se rychlostí blesku k Doupěti, kde se nacházela Molly se svými dětmi a i jejím synem Hugem.
Tříletý Hugo jí zůstal jako jediná připomínka jejího zesnulého manžela. Prodala dům u Holland parku, ve kterém bydleli s Fabianem přes mudlovskou realitní kancelář a místo něj investovala do menšího bytu, jenž se nacházel v trochu jiné londýnské čtvrti, kde žili převážně mudlové.
Mezitím, co se vdova Annabeth vypořádavala se smrtí svého manžela, sestry matky, její nejmladší sestra se pokoušela o totéž.
***
Cassiopeia seděla na trojnožce a nechávala svou služebnou, aby jí česala vlasy. Když jí její otec oznámil zprávu, že je její matka a sestra po smrti, několik dní nevylezla z postele. Měla pocit, že jí z její rodiny už nic nezbylo. Její otec byl vždycky chladný a cynický, ale teď se z něj stal naštvaný alkoholik, kterého dostala pýcha. Bratr Evan o ženské části rodiny nechtěl ani slyšet a spojoval se se slovem ostuda. Prostřední sestra a matka jsou pod drnem a ta nejstarší sestra merlin-ví-kde.
Přesně, jak řekla. Cítila se sama a prázdná. A to se měla dnes vdávat. Služebná Quinn jí vlasy nakulmovala pramen po prameni a z druhé strany už se připravovala Sue, která jí měla nalíčit. Ozvalo se zaklepaní, na které Cass odpověděla jasné ,,Dále."
Dveře lehce zaskřípaly a na prahu se objevila Narcissa Malfoyová. Jenže obohá blodýnka nemohla otočit hlavou, takže se zeptala. ,,Kdo je to?"
,,Přece tvůj svědek," odpověděla s nadšením Narcissa, která se do příprav Cassiny svatby angažovala snad ještě více než nevěsta sama. ,,Vypadáš jako princezna, Cass. Děláte dobrou práci, Sue a Quinn."
,,No, snažíme se," pousmála se šedovlasá Sue, která se dále věnovala jejímu obočí. Narcissa si sedla naproti ní a pozorovala ji.
,,Musíš na mě tak zírat?" pokárala jí trochu nervózně blodýnka a černovláska se uchechtla.
,,Merline, Cass! Usmívej se trošku! Vždyť je to tvoje svatba! Pamatuješ se sebe samu před třema rokama? Tak strašně si si chtěla Augusta vzít a teď ho konečně máš!" povzbuzovala jí Cissa a Cassie si povzdechla.
,,Já vím," přilákala jí. ,,Jenom jsem si přála, aby na mojí svatbě byla máma a Mary."
A Narcisse to došlo. ,,Věř mi, že by Gracelyn Rosierová opravdu chtěla, abys byla šťastná."
,,Já vím," zopakovala blondýnka a zase jí napadlo ta myšlenka, jež její mysl sužovala už od května. Když se hrdinsky zachovala její máma a sestra, nemá i ona? Nemá i ona následovat svoje srdce? Jenže tam se ukázal problém. Lidé říkají, následujte své srdce. Ale když máte srdce na tisíc kousků, který by měl člověk následovat.
Cítila se ztracená a nevěděla, co by měla udělat správně. Tak raději změnila téma. ,,Co malý Draco? Kope?"
Narcissa se tedy podívala dolů na svoje relativně velké bříško. ,,Kope vždycky v noci," zaskuhrala černovláska. ,,A nevěřila bys, jak je Lucius vždycky rozkošný, když k tomu bříšku mluví."
Jo, tohle Cassiopeia poslouchala pořád dokola. Lucius tohle, Lucius tamto. Hlavně od chvíle, kdy začala být těhotná. To začaly ty úžasné nálady, kdy jednou by povraždila celou Anglii, po druhé by ale ani mouše neublížila.
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfiction,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...