|KDYŽ SE SEJDOU DVA SNOUBENCI|

3.2K 239 39
                                    

/9.7. 1977/

Dívka, jež blonďaté vlasy sahaly do poloviny zad, na sebe koukala do zrcadla. Stála na svých vlastních nohách, až měla pocit, že se jí za chvíli podlomí kolena. Když sebe sama pozorovala v zrcadle, sledovala, jak prázdný pohled má. Už na svém obličeji měla vytvořený make-up, své vlasy měla svázané do překrásného drdolu a jen pár vlasů měla lažérně vytahané z účesu.

Rosierových služebná, Quinn, bolelo, když musela pozorovat svou paní. Vlastně tedy slečnu, kterou znala už odjakživa. Když si jenom vzpomněla, jak ještě před týdnem jí upravovala vlasy na tu nepovedenou brunch, jak moc byla šťastná. A teď? Chodila jako tělo bez duše a připadalo jí, jako by z ní vyprchal všechen život.

Quinn své paní zapnula poslední manžetový knoflík jejích na zádech a na krátko se na ni usmála. ,,Budete skvělá, slečno Cassiopeio," pokusila se ji povzbudit. ,,Jste tak moc silná žena, že to ani není možné."

,,Kdybych brečela, tak ti asi zničím tvé mistrovské dílo, že?" poznamenala cynicky blondýnka a po obličeji se jí skutálela jedna slza.

,,Slečno Cassiopeio!" vykřikla služebná a přesně věděla, co musí udělat. Položila jí ruce na ramena a dívala se jí do očí. Přímo do těch jejích oříškově hnědých očí. ,,Teď mě pořádně poslouchejte, slečno. Za pár chvil vyjdete z těchto dveří, sejdete po schodech dolů, sednete do kočáru a až z něj v Black Manor, v tom jejich přepychovém sídle, za Londýnem vystoupíte a vejdete tam jako ta největší královna, kterou svět viděl."

,,Já nevím, Quinn," vypadlo z blondýnky nejistě, ale přeci jenom jí to lehce sebevědomí zvedlo.

,,Ale vy víte," přesvědčovala ji služebná. ,,Vy víte, že jste a budete úžasná. A pokud si toho ten imbecil nebude vážit, jeho chyba," pokrčila rameny a sáhla si do kapsy u zástěry a následně vytáhla menší lahvičku.

,,Co to je?" přivřela víčka Cassiopeia.

,,Vy víte, že jsem z Irska," začala postarší žena a dívka přikyvovala, ,,no a u nás, když je někdo nervózní, tak se mu dá panák té pravé Whisky. Tak si trochu dejte, slečno. Slyšela jsem, že pan Black rád Ohnivou Whisky, tak když oba budete tak trochu-"

,,Dejte to sem," skočila jí do řeči a Quinn jí beze všeho lahvičku podala. Rychle ji otevřela, dala si asi tři loky, zase ji zavřela, vrátila majitelce a vyrazila z pokoje.

Udělala jeden, druhý, třetí krok. Jeden, druhý třetí schod. Rozhlížela se po svém domově. A znova si přehrála tu starou známou myšlenku znova. Zeptala se sama sebe, kdo je, a v zápětí si sama odpověděla, že je Cassiopeia Rosierová a dokáže vše, co si zamane.

°°°

Sirius Black stál ve svém pokoji v Black Manor, kde většinou přebývali přes léto, a upravoval si svou kravatu. Díval se na sebe do zrcadla a přál si, aby tu dnes byli jeho tři přátelé a podpořili ho v téhle prekérní situaci. Jenže on na to dnes byl sám. Jeho bratr jen vždycky škodolibě uškleboval a jeho rodiče momentálně měli plné ruce práce s přípravou toho připitomělého večírku.

Na jeho dveře najednou někdo zaklepal a Sirius odpověděl jen nic neříkajícím zavrčením. Dveře se tedy pomalu začaly otevírat. Když se naplno otevřely, černovlasý mládenec v odrazu zrcadla spatřil jejich domácího skřítka - Kráturu.

,,Co chceš?" zeptal se skřítka nevrlým tónem Sirius, skřítek se ctěně uklonil a následně se pokusil odpovědět na otázku svého pána.

,,Paní Blacková Kráturu posílá, aby se optal jejího staršího syna, zda něco nepotřebuje," promnul si ruce a Sirius se na něj otočil.

,,Vyřiď mé matce, že potřebuju skleničku toho nejlepšího Bourbonu, co má otec ve sklepě," odpověděl sarkasticky Sirius a sedl na svou postel.

,,Váš sarkasmus Kráturu pobavil, můj pane," zalichotil mu falešně. ,,A také má Krátura vám oznámit, že první hosté - tedy Rosierovi - dorazí již za dvacet minut, tak vám má Krátura připomenout, že by jste se měl, můj pane, pomalu přesunout do oblasti rytířského sálu až předsíně."

°°°

Ty horké dny plné sluníčka vystřídaly zase ty dny pro Anglii typické - deštivé. Cassiopeia seděla ve svém kočáře, čekajíc na to, až se na obzoru objeví Black Manor. Hlavu měla opřenou o rám okna a hleděla ven, pozorujíc hvězdy a Měsíc. Nejvíce depresivní ale bylo pomyšlení na to, že každým milimetrem, který testrálové uběhnou, se automaticky víc a víc přibližovala k cílu dnešní cesty, k sídlu jejího snoubence.

Její oba rodiče seděli naproti ní a oba ji pozorovali. Ale každý při pozorování jí přemýšlel nad něčím jiným. Gracelyn své dcery bylo líto a měla chuť jí obejmout, říct jí, že to všechno bude dobrý a že jí nedá nikomu, kdo si jí nebude vážit.

Zato Eduard se už těšil, až bude mít poslední dítě z krku, až bude provdaná a on maximálně uvidí vnoučata - a to maximálně na tři hodiny. Těšil se, až bude moc jít v klidu do důchodu a nestarat se o své děti. A tenhle zásnubní večírek byl z bodů, které vedly ke šťastnému konci - svatba.

I když, jak pro koho tohle byl ten šťastný konec.

°°°

Mladý Black čekal u dveří, společně se svou matkou, otcem a bratrem, a čekali, až se přižene Krátura se zprávou, že kočár rodiny Rosierových už přijel. Sirius se snažil dopřávat si, co nejvíce hlubokých nádechů.

Najednou zaskřípaly ty staré hlavní dveře a Krátura nenápadně mrkl na své pány a paní. Sirius párkrát mrkl, aby v šeru - které již venku bylo - rozeznal Cassiopeiu. V čele poznal jejího otce, Eduarda, po jeho pravé ruce jeho manželku a po té levé svou snoubenku.

,,Eduarde," usmál se do široka Orion Black a přátelsky starého známého objal. Orion dále políbil Gracelyn ruku, taktéž učinil i Ed, který pro změnu políbil ruku Walburze.

Cassiopeia celou cestu po půdě Blackových sledovala svoje kroky a tudíž neměla možnost spatřit celu rodinu Blackových. Když se ale najednou objevila necelý metr od svého snoubence, zvedla víčka a prohlédla si Siriuse, stejně tak, jako on si prohlížel ji.

Sirius, ač to dělal nerad, musel se přiznat, že byl okouzlen. Cassiopeia v žlutých šatech, na kterých byly našité ornamenty zlatou nití, vypadala jako princezna. A když si blonďatá dívka všimla Siriusova užaslého výrazu, zalichotilo jí to.

Černovlásek otřásl hlavou a rychle zareagoval tak, že vzal Cassiopeiinu ruku, jež byla navléknuta v rukavičkách, a něžně ji políbil, jako před tím udělal jeho otec.

,,Vítej v mém domě, má drahá," pozdravil ji Sirius a Cassiopeia se usmála.

Čekala, že Sirius bude dělat scény a naschvály, a vlastně, že celou akci bude sabotovat. Jako by měl dvě tváře - jednu, co ukazuje ve škole, a druhou, kterou zbytku světa. Musela se přiznat, že byla ohromena a měla pocit, že tenhle večer bude přeci jenom dobrý.

***

Tak a máme tu další kapitolu ❤️ Snad se vám líbila, tak jako předchozí, jak jste mi dali najevo v komentářích nebo v DC na mém instagramu❤️ Pište mi, jaký máte názor na Cassiopeiu a Siriuse, případně, zda fandíte Gusovi či Siriusovi. 😂 Také, pokud máte náladu, můžete vymyslet shipy 😊❤️

☕️Sharie

Láska je sestrou smrti I.✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat