|HLEDANÁ VŠEMI A VŠUDE|

2.7K 183 65
                                    

/5.7. 1979/

Cassiopeia zamžourala a chvíli jí trvalo, než pochopila, kde je. Když se ale podívala do prava, narazila na potetované tělo Siriuse Blacka. Pravděpodobně celou noc ležela na jeho levé paži a on na ni už nějakou chvíli zíral.

,,Ty seš ale zlobivá," zakroutil na oko káravě Sirius. ,,Svojí svatební noc strávíš s úplně jiným chlapem."

Cassiopeia zúžila oči. ,,Hahaha," zasmála se ironicky. ,,Ty si zase jednou vtipnej."

Sirius vytáhl dvou levou paži ze spod její hlavy a opřel o ní svou hlavu. ,,Tak co máš v plánu?"

,,Merline, to kdybych věděla," povzdechla si blondýnka. ,,Vzhledem k tomu, že by mě Voldemort asi zabil, kdybych mu teď přišla na oči, tak se chvíli - tak zhruba dva měsíce - budu skrývat. Následně se chci přidat k tomu vašemu řádu a říct jim, co vím, když už tedy nasazuju život. No a.. je v řádu moje sestra?"

,,Jo, vlastně je," odpověděl po chvíli zamyšlení. ,,Ale od smrti Fabiana a tvé mámy se neobjevila na jediné schůzi.

,,Tak to bude problém," povzdechla si Cass. ,,Jestli se Annabeth uzavře a bude sama-"

,,Ona není sama," skočil jí do řeči Sirius. ,,Má s Fabianem dítě."

,,Cože?" vyhrkla nevěřícně dívka. ,,Takže jí po Fabianovi zbylo dítě? Tak to je snad ještě horší. Já jí musím najít. Musíš zjistit, kde je, Siriusi."

,,Klid," položil jí ruku na rameno a ona tedy povolila. ,,Pravděpodobně bude někde s Fabianovou sestrou.. Molly se jmenuje. Každopádně až bude další schůze, optám se po ní, jo?"

Cassiopeia ho objala. ,,Díky moc."

Sirius její objetí přijal a pozoroval, jak Cass na její poslední sestře záleží. Když jí pustil, začal si škrábat zátylek a začal mluvit on. ,,Když jsme u ztracených sourozenců.. ještě jsme nemluvili o tom včerejším manévru mého bratra."

,,No, i mě samotnou to překvapilo, protože jsem si vždycky myslela, že Regulus patří k těm, co by mě předali přímo Pánovi Zla," začala tedy mluvit. ,,Ale upřímně. On ví, kde bydlíš, a přesto tě neudal a stále žiješ. On není ten špatný, Siriusi. Je vlastně jako já. On ví, že stojí na špatné straně, ale nemá odvahu přejít tu řeku."

,,Nevím, co bych s ním měl dělat," lehce krčil ramena. ,,Bojím se, že když bych za nim přišel, otočí se na mě zády. Jako by mi dával znamení, že chce být zachráněn, ale když bych mu pomohl, stropil by scénu, že ho nemusí furt někdo hlídat."

,,Souhlasím," přikývla Cassiopeia. ,,Regulus je z těch, kteří si na tohle musí přijít sami."

Otevřeným oknem najednou přiletěla sova a nesla, do ruličky zavázaný, výtisk Denního věštce. Už z dálky zahlédla na titulní straně zdrcený a nechápavý výraz Augusta Rookwooda. Za ním se tyčil svatební oblouk, takže jí bylo hned jasné, o čem dnešní článek bude.

,,Merline, jsi zase na titulní straně," poznamenal pobaveně černovlásek, když chytil výtisk. ,,Zamiloval jsem se do celebrity."

Cassiopeia se jeho poznámce uchechtla, ale mnohem víc jí zajímal ten článek. V titulku samozřejmě nechybělo její jméno.

Cassiopeia Rosierová utekla ze svatby s Augustem Rookwoodem!

Jsem tu já, zase já, Rita Holoubková.. a mám pro vás zdrcující zprávy, ohledně těch, co milovali pár Cassiopeia a Augustus.

,,Někdo takový byl?" vypustil sarkasticky Sirius a Cassiopeia převrátila očima.

Protože Cassiopeia Rosierová přesně ve chvíli, kdy měla říct svoje ano, utekla jako malá holka. Zatím o naši drama královně nemáme žádné zprávy, ale vzhledem k tomu, že se dopustila krádeže na penězích svého otce, předpokládáme přinejmenším Bahamy. Je tedy obviněna svým vlastním otcem z krádeže relativně velkého obnosu peněz a ceností, pro které se také zastavila v Rosier Manor. Nesmíme ovšem opomenout fakt, že za tento čin si vysloužila vydědění a její otec, Eduard Rosier, dokonce řekl, mohu i citovat: ,,Jestli se mi někdy dostane na oči, tak jí zabiju!" Takže rodinné drama Rosierových pokračuje, dámy a pánové!

,,To je taková kráva!" zařvala Cassiopeia nasupeně a odhodila noviny daleko od sebe. Zvedla se z postele a postoupila k oknu. ,,A to nemluvím o tom, jaký je můj otec kretén! Všechno tohle jsou moje věci a ty peníze jsou z mého svěřeneckého fondu! Nejenom, že mě hledá sám Voldemort se smrtijedy, ale dokonce i ministerstvo, protože mě otec udal."

,,Neboj se, Cass," snažil se ji uklidnit Sirius a také vstal z postele. ,,Tady můžeš zůstat jak dlouho budeš chtít a potřebovat," stál za ní a ruce si pověsil okolo ní, ,,nejsi jediná, kdo se schovává," společně se koukali ven z okna, ,,jsme v tom společně."

***

,,Já ti to říkal, otče," rozhodil rukama černovlasý Evan Rosier. ,,Říkal jsem ti, že se vymyká kontrole, ale tys stál na svém."

Eduard ho ale neposlouchal a raději mrštil svojí skleničkou o zem. Sklo se rozletělo na tisíce kousků a koberec smáčela nejdražší skotská. ,,Kde by jenom mohla být?!"

,,Vždyť víš, jak vždycky měla ráda Annabeth," napadlo Evana, který si stále udržoval chladnou hlavu, protože mu to celé přišlo spíše komické. ,,Možná vyhledá ji. Koho jiného by tu měla?"

Eduard si z komody vytáhl další skleničku. ,,Najdi tedy rodinné detektivy, musíme ji najít," nařídil mu. ,,Cassiopeia toho ví moc na to, aby mohla žít. Jestli je pořád v Anglii, najdeme ji. Protože jestli ne, Pán Zla nás zabije. Oba. A ještě k tomu přihodí Eleanor s Felixem."

,,Já pošlu Elu a Felixe pryč," rozhodl se Evan. ,,Tohle nebudu riskovat."

,,Seš si jistý? Vážně chceš, aby to vypadalo, že utíkate?" ujišťoval se starý Rosier. ,,Ty ho neznáš tak dlouho, tak jako já."

,,Pošlu je do nějakých lázni," pokrčil rameny Evan, kterého tohle nenapadlo teď, ale chvíli to už promýšlel. ,,A měl jsem možnost je poslat i do Francie, kde měla matka předky, ale musel si to být zrovna ty, kdo ji zabil! Teď nás nesnáší!"

Eduard se napil toho dobrého silného alkoholu. ,,Stačilo, že utekla Annabeth," konstatoval hořce. ,,Vílí předci tvé matky mě skutečně nezajímají. Jestli chceš riskovat svůj život pro svou manželku a syna, tak ať. Ale pošli je někam, kde je nikdo nenajde."

,,Já budu vždycky chránit mojí rodinu," prohlásil Evan rozhodnutě. ,,Moc mi z ní nezbylo, takže Ela a Felix jsou priorita."

***

Tak a máme Cassius zase spolu 😂❤️ Doufám, že se kapitola líbila.. dala jsem tam i Evana pro milovníky Evana 😂❤️ Tak snad jste spoko😂

☕️Sharie

Láska je sestrou smrti I.✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat