/26. 12. 1977/
Sirius se probudil a chytl za hlavu. Párkrát v životě už letadlem letěl a vlastně vždycky mu lety nikdy nedělaly úplně dobře. Pomalu otočil hlavou, jednou mu v krku křuplo a pohlédl ven z okénka. Na zem neviděl, protože měl ve výhledu hodně bílých mraků. Vedle něj ležela Cassiopeia a spokojeně spala.
Byl rád, že tuhle cestu s ní mohl podniknout a nemuset se kontrolovat, co řekne nebo neřekne špatně, aby se jeho kamarádi náhodou nedozvěděli pravdu o jeho citech k jeho blonďaté dívence. Prošla okolo letuška a Sirius ji zastavil.
,,Prosím vás, za jak dlouho přiletíme?" položil jí černovlásek otázku a letuška se přívětivě usmála.
,,Momentálně se nacházíme nad Krétou, pane," dala mu odpověď žena, ,,takže do tři čtvrtě hodiny by to mohlo být."
Sirius chápavě pokýval hlavou. ,,Díky."
V tu chvíli se blondýnka protáhla a otevřela svoje oči. První, co spatřila byly Siriusovo bouřkově šedé oči. Sirius se ihned chopil příležitosti a vtiskl jí dlouhý polibek. ,,Dobré ráno, lásko," zamumlal černovlásek a jí se na tváři objevil ten spokojený úsměv. ,,Za chvíli tam budeme, Cass."
,,Už se těším," vydechla nedočkavě dívka. ,,Tohle bude vážně skvělé!"
°°°
Augustus Rookwood posedával u Zmijozelského stolu a ukusoval si svůj toust. O kousek vedle posedávala osamělá Narcissa Blacková, která v Bradavicích zůstala místo toho, aby se odebrala zpátky domů do Black Manor. Protože nejdříve si myslela, že Vánoce a samozřejmě i Silvestr stráví spolu s Cassiopeiou, ale když si ji Sirius odvezl s sebou na Kypr, tak zůstala v Bradavicích sama.
Blonďatý Zmijozel se přisunul k černovlásce, načež Narcissa převrátila oči v sloup. ,,Merline, co zase chceš," zaskuhrala černovláska, čímž se mu snažila dát najevo, aby se zase vrátil na místo, odkud přišel.
,,Kde máš svojí blonďatou kamarádku?" zajímal se mladík a Cissa sebou trhla. První jí na mysli vyběhla myšlenka, proč se pro merlinovy vousy Augustus ptá na její nejlepší kamarádku, a potom jí překvapilo, že když o ní očividně jeví takový zájem, jak je možné, že neví o její romantické cestě na Kypr.
,,Ty to nevíš?" zúžila překvapeně kukadla a on ty svoje pro změnu vytřeštil.
,,Co nevím?!" vyděsil se. ,,Něco se jí stalo?!"
Narcissa se na něj zhnuseně podívala. ,,Merline, Gusi," zkřivila pohled. ,,Trošku víc kroť ten svůj zájem. Máme dohodu, ne?"
,,Před tebou se krotit nemusím, ne?" pokrčil rameny. ,,Tak kde je?"
,,Teď pravděpodobně se Siriusem v letadle na cestě na Kypr," odpověděla mu a Augustus se cítil, jako by na něj někdo v téhle zimě vylil ledovou sprchu. Píchlo ho to u srdce a měl chuť si nafackovat. Měl o ní bojovat, říkal si a myslel, že si to snad nikdy nepřestane vyčítat. ,,Rookwoode, netvař se tak zničeně. Máme dohodu. Já budu držet hubu, když ty na sobě nedáš nic znát. Cassiopeia je teď šťastná, tak nemám v plánu jí to ničit nebo jí motat hlavu s tvými city necity."
°°°
,,Vaše dítě v pořádku, slečno Meadowesová," sundala si ta sluchátka na poslouchání srdečního tepu miminek a usmála se, jak na Dorcas, tak i na Remuse. ,,Můžeme dnes zkusit, zda se nám už odhalí pohlaví miminka."
,,To by bylo skvělé," přikývla nadšeně blonďatá dívka a madam Pomfreyová vzala do ruky hůlku. Její konec přiložila na Doryino bříško, zavřela oči a zamumlala jakési kouzlo. Najednou se vez vzduchu ukázala bublina a v ní bylo vidět schoulené děťátko.
Poppy Pomfreyová se na to bedlivě podívala a najednou s úsměvem vyslovila svůj úsudek. ,,Je to chlapeček," vydechla šťastně a Remusovi se najednou rozsvítily oči. Cítil se nepopsatelně šťastný a měl pocit, že už nikdy nebude šťastnější. Vždycky, když jim madam Pomfreyová řekla, že je jejich dítě v pořádku, spadl mu obrovský kámen ze srdce a teď, když se dokonce dozvěděl, že se jedná o chlapce, nemohl se dočkat, až si ho pochová.
,,To je úžasné," vykřikla Dorcas nadšeně a Remus jí šťastně políbil na ústa.
,,Tak moc tě miluju," pověděl jí a blondýnka najednou měla pocit, jako by se z neuvážené pubertální neopatrnosti stala ta nejšťastnější věc, co se jí kdy v životě stala. Z počátku svoje těhotenství zkrátka vnímala jako něco, co se musí rychle přetrpět, ale teď jí pohltilo to světlo na konci tunelu, které tak dlouho vyhlížela a měla pocit, že má na dosah všechno, co kdy v životě chtěla.
Těhotná dívka si opřela své čelo o to jeho. ,,Já tebe víc."
°°°
Emily Mooreová si teď kráčela po chodbě Bradavic a upravovala si na krku náhrdelník ve tvaru srdce, jenž se dal otevřít a na jedné straně se nacházela její fotka a na druhé straně fotka Petera. Tento náhrdelník od něj dostala k Vánocům a od té doby ho nesundávala ani do sprchy.
Najednou ovšem potkala svého spolužáka, Reguluse Blacka, jak si to štráduje po chodbě s jeho nejlepším kamarádem - Hubertem Greengrassem. Vždycky jí trošku naháněli strach, možná také proto, protože o nich občas mluvil Peter, ale také protože jí už od nepaměti bylo vtloukáno do hlavy, že se studenty Zmijozelu není radno se přátelit.
,,Ale ale, Mooreová," ušklíbl se Regulus a založil si ruce na prsou. Emily pokorně sklopila oči, protože se z celého srdce chtěla vyhnout jeho bouřkově šedým očím, které měli s bratrem totožné.
,,Ahoj, Regulusi," zamumlala si spíše pro sebe Emily a Hubert se zasmál.
,,Máš respekt," rýpl si mladý Greengrass, ze kterého se stal ještě větší cynik a namachrovaný idiot než by před tím, po smrti jeho sestry. Dalo se říct, že to používal jako jakousi obranu, i když o tom vlastně nevěděl. Hodně lidí mu říkalo, jak je smrt jeho sestry mrzí, spousta profesorů mu i prodloužili termíny odevzdání seminárních prací, ale on o to jaksi nestál. Nechtěl být ten malý a slabý, jak si ho jistě spousta lidí představovalo.
,,Co kdybychom spolu někam zašli, co říkáš, Em?" pohlédl na ni tím pronikavým pohledem a jí přeběhl mráz po zádech. Hledala správná slova, jak ho co nejpříjemněji odmítnout.
,,Víš, Regulusi, já s někým chodím," pípla a za jejími zády se najednou objevil hnědovlasý Nebelvír po boku s černovlasým chytačem.
,,Děje se něco, Emily?" pohlédl na svou blonďatou přítelkyni, potom ale spatřil Siriusova bratra a hodně věcí mu bylo hned jasnějších. ,,Aha, Black."
,,Aha, Pettigrew," ušklíbl se škodolibě Regulus, který jedním z kamarádů svého bratra maximálně pohrdal. ,,No nic, my půjdeme," pohlédl na Huberta a následně na Emily, ,,měj se, krásko."
Když Black a Greengrass z šestého ročníku zmizeli z dohledu, Peter se starostlivě zeptal své přítelkyně, zda je všechno v pořádku. Emily pokývala hlavou. ,,Jo, je mi fajn, Petere, díky."
,,Pojď, Červíčku," popoháněl ho James, ,,ať najdeme Remuse s Dory."
***
Včera v noci jsem dopsala Epilog prvního dílu😏❤️ No, takže mám dohromady nějakých 60 kapitol a vydaných 30 😅❤️ Těšte se na konec, protože podle mě je vážně dost dobrej😂
Díky moc za komentíky u minulých kapitol ❤️
☕️Sharie
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfiction,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...