|ČAS NÁM PLYNE DÁL|

3.7K 251 23
                                    

/29.6. 1977/

Blonďatá dívka neustále hypnotizovala hodiny, které visely nad školní tabulí. Právě seděla ve třídě, kde profesor Binns vyučoval svůj předmět - Dějiny čar a kouzel - které čistokrevná dívenka neměla příliš v lásce. Vlastně vždycky před hodinou svým kamarádkám slíbila, že ještě jedna hodina a skončí z Astronomické věže.

Zbývalo pár minut do konce téhle poslední hodiny, která ji v tomto šestém ročníku čekala. Další den ji čekala už jen snídaně a poté cesta domů. Zpět do toho vězení - zpět do Rosier Manor. Bradavice z celého srdce milovala a nechtěla odjet. A teď ji čekal poslední rok v téhle perfektní škole. Plus měla mindrák ze svatby. Protože zhruba v dubnu, na jarní prázdniny, přišla Narcissa s zprávou, že ji Cygnus a Druella přislíbili Luciusovi Malfoyovi.

A ona se obávala, koho jí opatří její rodiče. Protože Cassiopeia už nějakou chvilku chodila s klukem jménem Augustus Rookwood, do kterého byla celý pátý ročník bláznivě zamilovaná. A když si jí konečně na podzim, už skoro před rokem, v šestém ročníku pohledný blonďák, který ovšem koupil přirozené hnědé melíry, všiml, poznal, jaká to je holka.

A chodil do Zmijozelu, měl čistokrevnou rodinu a vlastně Cassiopeie přišlo, že by jí ho mohli rodiče schválit. A chodila s ním od Vánočního plesu, který se konal před půl rokem, a zažila toho s ním tolik, že ho chtěla představit rodičům.

Tři minuty. Tři minuty do toho, než skončí Cassino utrpení a blondýnka si už v hlavě srovnávala, co si vezme na sebe na ten dnešní mezikolejní večírek. Protože nějaký člověk vymyslel, že by bylo hezké - když je ten konec roku - uzavřít smír mezi kolejemi.

Dvě minuty. Dívka už viděla světlo na konci tunelu, které se skládalo z vypadnutí z učebny. Přemýšlela o tom volném tílku, s nápisem Free Girl, a saváčových, sem tam někde roztrhaných, džínových kraťasech.

Poslední minuta! Měla takovou radost. Prostě poslední hodina Dějin v životě! Měla pocit, že nikdy snad lepší pocit neměla. Ohlédla se za sebe a vyhledala oční kontakt s jejím klukem, Gusem. Ten, když ji viděl, pohlédl na své švýcarské hodinky, které mu Cassiopeia darovala k Vánocům.

Pozdvihl prst a počítal. ,,Tři, dva, jedna," doopravdy nic neříkal, jenom hýbal pusou, a blondýnka se zasmála. Duch profesora se zastavil uprostřed věty, protože ho jeden ze studentů upozornil na to, že již hodina skončila.

,,To nám to ale uteklo, že?" uchechtl se profesor Binns, který měl očividně dobrou náladu. ,,Tak doufám, že se s některými z vás uvidím ještě příští rok," pohlédl na své oblíbence, ,,pane Wallestre, slečno Watersová, slečno Andersonová, pane Riversi."

Pomalu se všichni začali zvedat a Cassiopeie se na tváři objevil ten vítězný a šťastný úsměv. Rozešla se směrem ke katedře a pohlédla na profesora. ,,Naschledanou, pane Binnsi."

,,Hezké prázdniny, slečno Rosierová," usmál se na ni duch a ona konečně vypadla z učebny. Ruce vytáhla do vzduchu a zhluboka se nadechla. Teď už jen a jen prázdniny. Z učebny po chvíli vylezl Augustus a přitáhl si svou přítelkyni k sobě.

,,Tak si se dočkala, co?" usmál se na ní blonďásek, hned po tom, co ji políbil. Ten jeho polibek, pro něj by snad vraždila.

,,Jo, konečně," vydechla s úsměvem na tváři a společně za ruce se vydali pryč z učebny. ,,Už nikdy žádné Dějiny!"

°°°

Nebelvíru teď pro změnu skončily lektvary, které měly spojené s Havraspárem, a učil je profesor Křiklan. Když jejich hodina skončila, pan Křiklan poděkoval třídě za věnovanou pozornost a jako vždy, vychválil Lily Evansovou.

,,Konečně chudákovi Křiklanovi skončila utrpení," poznamenal pobaveně hnědovlasý Peter Pettigrew při pohledu na své dva černovlasé kamarády, ,,že Dvanácteráku a Tichošlápku."

,,Hahaha," Sirius hodil na něj vražedný pohled, zatím cosi balil své věci do brašny ve své poslední lavici, kde s velikou oblibou při každých lektvarech seděl s Jamesem.

,,Na nás Křiklan jen tak nezapomene," odvětil pyšně černovlasý chlapec s brýlemi a Remus se zasmál.

,,To teda," potvrdil mu, ,,určitě z tebe a Siriuse má noční můry."

,,Uvědomuješ si, co děláte?" promlouval mu Peter na oko do duše a chytl se za srdce. ,,Až budeš mít dítě a toho náhodou by ho bavily lektvary - i když nevím, po kom by to mělo - nikdo to nebude brát vážně a dá mu Trolla."

,,Naše dítě by to mohlo mít po Lily," pronesl hrdě Potter a pohlédl na rudovlasou dívku, která se mu už delší dobu líbila. Teď vedle sebe měla své tři kamarádky, Dorcas, Marlene a Alice.

,,Vždyť tě nesnáší," namítl Sirius posměšně, ale s Jamesem nikdo nehnul. ,,S Lilyslavem se rozluč."

,,Mezi láskou a nenávistí je tenká hranice," stál si na svém černovlásek.

,,Což u tebe neplatí," ukončil konverzaci Peter a chystal se vyjít ze třídy. Všichni jeho přátelé ho následovali a James se pořád musel hádat o tom, že ho rozhodně Lily Evansová tajně miluje, že se jenom cuká, protože si hraje na nedostupnou.

,,Jamesi, drž hubu," snažil se ho zastavit Remus. ,,Už mě z tvého Lily sem a Lily tam bolí hlava."

,,Tak mi pomoz, Náměsíčníku!" navrhl James. ,,Ty s Lily děláš takovou tu věc, která je mi cizí, jménem učení v místnosti tady na hradě, kterou taky nemám rád, kterou nazýváš knihovna. Jste přátelé, ne?"

,,No něco takového," odsouhlasil mu poškrábaný hnědovlásek.

,,No vidíš," zajásal James, ,,nějak se jí nenápadně zeptáš, jestli se jí líbím a já toho potom následně nějak hezky využiju."

,,Jamesi, já si nemyslím, že je to dobrý nápad," cukal se Remus a James udělal svoje psí oči, díky kterým doufal, že svého kamaráda přesvědčí.

,,Reme, vždyť jsi pro každý špatný nápad," pokoušel se ho přesvědčit, ,,a já se kvůli tobě proměnil do jelena, kámo."

,,Fajn, Jamesi," nechal se nakonec zviklat, ,,ale jenom, protože tě mám rád."

,,Však já tebe taky, Remísku."

***

Tak jsme děj posunuly na konec šestého ročníku, tak snad se stíhate v postavách orientovat😁 Doufám, že se kapitola líbila ❤️ Plus vám musím poděkovat za úžasné komentáře u minulé kapitole ❤️

☕️Sharie

Láska je sestrou smrti I.✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat