/29.6. 1977/
Každý, kdo se tedy alespoň někdy zúčastnil nějakého večírku věděl, že Nebelvírská parta kluků, kteří si říkají Poberti, chodí vždycky nejméně o půl hodiny později než večírek začne. Úplně poprvé to chlapci úplně neplánovali, jenom James a Sirius měli školní trest, protože málem zničili učebnu lektvarů a tudíž nestihli začátek, ale pravda byla taková, že se to uchytilo, a proto od té doby Poberti chodili na pařby až později.
Ovšem, kdo si nenechal ujít začátek byla partička holek, téže z Nebelvíru, které se dnešního večírku nemohly dočkat. Krátkovlasou Alice si hned u dveří do mezikolejní společenské místnosti ukradl její kluk, Frank, a zahrnul jí stovkami polibků. Takže už zbyla jen Lily, Dorcas a Marlene.
,,Myslíte, že přijdou?" otázala se ustaraně blonďatá Dorcas a Marlene s Lily si mezi sebou vyměnily pohledy.
,,Kdo by měl přijít?" nechápala hnědovlasá Marlene, zatím, co Lily to docvaklo.
,,Jo, Poberti přijdou," odpověděla dřív, než to stačila udělat Dory.
,,Proč se zajímáš, kdy přijdou.." zasekla se hnědovláska, ale zbytek věty už dořekla se zrzkou.
,,..Remus."
Blondýnka zrudla, ale třásla hlavou, aby to z ní spadlo. ,,No a co," bránila se, ,,co je na něm špatného? Vždyť je docela milej a sladkej."
,,Ale asi je to gay," poznamenala Marlene a obě na ni vrhly ten nechápavý pohled.
,,Merline, kde si na to přišla?" zděsila se Dorcas a Marlene neurčitě pokrčila rameny.
,,Ještě neměl holku," odpověděla prostě, ,,a navíc, Hillary Abbottová říkala, že se občas vytrácí v noci ven z hradu."
,,Hillary taky řekla, že Brumbál a McGonagallka spolu spej," nevěřila tomu Lily, ,,buď v klidu, Dory, já Remuse znám a fakt si nemyslím, že by byl na kluky."
,,A co ty, Marlene?" obrátila kartu Dory. ,,Na koho si ty brousíš zuby?"
Hnědovláska si povzdechla. ,,Proto jsem sem šla," dala jí odpověď, ,,chci někoho najít."
Dveře se rozrazily a do místnosti vstoupili Poberti. Všichni čtyři. Zase mezi lidi přišli jako největší frajeři a Dorcas mezi nimi hledala zase jen Remuse. Měl na sobě kostkovanou košili, kde se střídala světle modrá a bílá, a Sirius mu poradil, aby si první dva knoflíčky, jako on, rozepl. A blonďatá Nebelvírka málem omdlela.
,,Běž s ním promluvit," strčila do Dorcas Marlene a ta se vyděsila.
,,Mar, ne!" nesouhlasila. ,,Zapomeň! S největší pravděpodobností ani nezná moje jméno!"
,,Remus je milej a v pohodě, ne jako arogantní Black," uklidňovala jí Marlene a Lily zaúpěla.
,,Proč tu oxiduje Potter?" stěžovala si rudovláska a černovlasý chlapec, jakmile uslyšel své jméno, se k Lily přitočil.
,,Mluvila si o mně, krásko?" zazubil se James jako andílek a dívka s očima jako dva smaragdy převrátila očima.
,,No, mluvila," přitakala, ,,ale ve špatném."
,,Ono se o mně někdy mluví v dobrém?" pokusil se o vtip, ale nakonec se tomu smál sám. O zhruba dva metry dál postávali jeho tři přátelé a komentovali Jamesovy balící techniky.
,,Je to amatér," kroutil hlavou Sirius se založenýma rukama.
,,Možná by to s ním svetrem bylo lepší," poznamenal Peter.
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfiction,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...