/Snad Gif jde😅/
/5.10. 1977/
Černovlasý chlapec zrovna odcházel z oběda a procházel okolo Zmijozelského stolu. V ruce svíral kus pergamenu, na který sám napsal vzkaz. Pomalu se blížil ke své snoubence, Cassiopeie, a přemýšlel, jakým vymakaným způsobem jí vzkaz předá.
Už mu zbývaly poslední tři metry a on vedle sebe měl své přátele. To ho znervózňovalo, protože nemohl dát na sobě znát, že mu na ní záleží. Nikdo to nemohl vědět. Sirius se tedy posadil na lavici, těsně vedle jeho snoubenky a šibalsky na ni zamrkal.
,,Ahoj, krásko," zahýbal obočím a ona se na něj překvapeně podívala. Naproti ní totiž posedávala Narcissa Blacková, které zaskočil toust v krku, jak jí to vyděsilo.
,,A-ahoj?" zúžila své oříškově hnědé kukadla trochu zaraženě, protože nechápala, co právě Black dělá. ,,Potřebuješ něco
,,Tady jsou instrukce, zlato," podal jí utrhlý kus pergamenu a ona jej opatrně vzala. Nechápala, co se dělo ani čím si tohle zasloužilo, ale věděla jedno - líbilo se jí to. ,,Buď tam včas."
Poté na ni znovu mrkl, zvedl se od stolu a společně se zbytkem Pobertů kráčel dál. Sirius si hodně věřil, to o sobě věděl a věděli to o něm i ostatní. Takže bylo jasné, že o svém ranním manévru nepochyboval - ani na minutu. Sice si byl vědom toho, že přesně takhle to zkoušel na každou - ten jeho svůdný pohled, rychlé hýbání obočím nebo jeho spiklenecké mrkání - ale on to měl ověřené a cítil, že se mu tohle povede.
,,Už se těším, až budeš líbat Snapea," ušklíbl se Peter, okolo kterého právě procházeli. Do toho se ale vložil i James: ,,Ne, že bych si to nepřál vidět, ale musím s sklopenou hlavou přiznat, že Rosierová nevypadá, že by Siriusovu nabídku odmítla."
,,O můj merline," snažila se tlumit své reakce Narcissa a naklonila se přes stůl, ,,dělej, čti! Co tam píše?"
Cassiopeia počkala, až Sirius opustí Velkou síň a následně rozevřela ruku, aby si mohla přečíst vzkaz od jejího snoubence. ,,Píše: ,Zdravím, má drahá. Přijď dnes večer do toho přístěnku pro košťata pod Astronomickou věží v devět večer. Vím, že máš službu jako Primuska, tak se na chvíli vytrať. Těším se na tebe. Sirius.' ."
,,Merline, Cass!" vykřikla nadšeně Ciss. ,,To je tak krásný a romantický!"
Mladá Rosierová se jí sice snažila naznačit, aby klidnila svůj hlas, ale nepovedlo se jí to. Protože u Nebelvírského stolu posedávala partička Nebelvírských děvčat, milujíc drby a odposlouchávajíc rozhovory.
,,Jak to tohle možný?" nechápala Alice Fawleyová při pohledu na dvě zmijozelské kamarádky. ,,Black mi přijde jak vyměněný."
,,To nevím," kroutila nad tím hlavou Lily Evansová, ,,podle mě je to jedna z jeho dalších her a sázek."
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfic,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...