|S NÍ JSEM NĚKDO JINÝ|

3.2K 239 33
                                    

/6.7. 1977/

Remus Lupin posedával na posteli, díval se na sebe v zrcadle, které měl na dveřích od skříně. Měl na sobě světle hnědou košili a na nohách už více tmavě hnědé manžestráky. Vždycky chtěl mít plnou skříň džín, stejně jako jeho kamarád Sirius, jenže věděl, že ani on nemá život hedvábný. Možná ba naopak. Sirius sice měl kapesný vyšší než kdokoliv na škole, skříň plnou kousků oblečení, které zrovna letěly, ale jeho rodiče byli posedlí krví a nějak krásné dětství také neměl.

Zato on, měl rodiče, kteří ho milovali víc než vlastní život, a i přes nemilou komplikaci jménem vlčí prokletí, ho stále chránili před vším špatným a nikdy by se svého syna nevzdali. Znova otevřel skříň a spatřil tam své jediné džíny. Dostal se od Siriuse k Vánocům, což bral jako ten nejkrásnější dárek, který ale nikdy nechtěl přijmout.

Oblékl si je na sebe a místo staré hnědé košile si vzal jednoduchou černou košili, které se podle Siriuse většině holek na klucích na planetě líbí. Prohlédl si sebe v zrcadle zepředu, i ze stran, udělal ve svém outfitu dřep a chvíli sám se sebou mluvil, aby si prozkoušel, jak vypadá při smíchu a podobných situacích.

,,Fajn, klid, Remusi, jen klid," zhluboka se nadechl, ,,je to jen procházka po Londýně a kafe."

Obrátil se ke stolu, kde ležel dopis od jeho nové kamarádky. Vzpomněl si, jak Peter žertoval o tom, že je z něj tak unešený, že by si ho nejraději zarámoval. Téhle poznámce se musel znova zasmát, ale jeho hnědovlasý kamarád měl víceméně pravdu.

Milý Remusi,

jsem ráda, že si napsal, protože se upřímně doma docela nudím. Lily nakonec jela na dovolenou s rodiči a její povedenou sestrou Petunií, Marlene také odcestovala do Paříže a Alice a Frank spolu podnikli přechod Alp v Rakousku. A já tu sedím, v sirotčinci, a přemýšlím nad tím, co budu celé prázdniny dělat. Ale konec řečí o mně. Psal, že by ses prošel po Londýně? Tak ve středu šestého ve tři odpoledne u London Eye.

S pozdravem

Dorcas

Remus jej četl už asi dvacetkrát a měl pocit, že už ho umí nazpaměť. Tak tedy do jedné kapsy schoval peněženku, do druhé klíče od bytu, naposledy na sebe pohlédl do zrcadla, kde si párkrát prohrábl vlasy a sebral hůlku ze stolu.

°°°

,,Slečno Petersonová, půjdu na procházku," oznámila ředitelce blonďatá dívka a postarší žena otevřela tlustou knihu s vycházkami.

,,Vypadáš krásně, Dorcas," usmála se na ni žena s šedivými vlasy, ,,nikdy si možnost chodit na procházky nevyužívala. Copak se změnilo?"

,,Mám rande," zaculila se Dorcas a slečna Petersonová se pochopeně usmála, že jí to jen zvýraznilo vrásky.

,,Tak to chápu," přikývla chápavě, ,,tak utíkej, zlatíčko."

°°°

Remus se objevil u London Eye a prohlédl si Temži. Zatím Slunce svítilo a mladému muži bylo celkem teplo. Opodál zahlédl květinářství a napadlo ho, že by na ni mohl udělat dojem. Vstoupil tedy do obchodu a najednou byl celý obklopen květinami.

,,Tak jaká to bude?" zeptala se dívka, které bylo tak okolo dvaceti pěti, a Remus vydechl.

,,Tak mi dejte třeba jednu tamhletu rudou růži," rozhodl se nakonec a vytáhl z levé kapsy peněženku. Kromě galeonů, srpců a svrčků, se tam našly i nějaké ty libry.

,,Dvě padesát," pousmála se na Remuse dívka a hnědovlásek jí podal tři mince. Ona mu zas na oplátku podala jednu růži, o kterou požádal, a opustil obchod. Jakmile se za ním zavřely dveře, rozhlédl se po promenádě a zahlédl blonďatou Dorcas.

Ta, když Remuse spatřila, rozzářil se jí na tváři úsměv a energicky se na něj usmála. Ten k ní rychlým krokem nakráčel a dal jí kytku.

,,Koupil si mi kytku?" ujišťovala se překvapeně, ale zároveň užasle. On na chvíli znejistěl a vychrlil na ní: ,,Udělal jsem správně? Byl jsem tu dřív, viděl jsem to květinářství-"

,,To je v pořádku, Reme," ujistila ho blondýnka. ,,Je to vlastně více než v pořádku. Je to hrozně roztomilé a hezké, žes mi tu kytku dal. Důvod, proč jsem tak překvapená je ten, že tohle pro mě ještě nikdo jiný neudělal."

,,Maličkost," mávl rukou hnědovlásek, ,,projdem se?"

,,Jasně," přitakala a rychle přemýšlela o tom, na co by se ho měla zeptat, aby nenastalo trapné ticho. ,,Co vůbec prázdniny? Jak si je užíváš?"

,,Ale jo, fajn," odpověděl, ,,mám celý byt pro sebe, protože rodiče chodí do práce, takže tam víceméně hospodařím sám."

,,Co tvoji kamarádi?" pokoušela se rozvést konverzaci.

,,James je bratrance, Peter na brigádě a Sirius se to asi pokouší vydržet se svojí pošahanou rodinkou," uchechtl se Remus a na oplátku se také na něco zeptal. ,,Co tvoje kamarádky? Něco málo si psala do toho dopisu."

,,Marlene jela do Paříže, protože miluje Francii a chtěla si pilovat svou francouzštinu," začala dívka. ,,Frank chtěl, aby s Alice měli nějakou dobrodružnou dovolenou, jenže Alice to asi chápala jinak, než to chápal Frank. Takže Rakouské Alpy plné sněhu, ledovců a polorozpadlých chat asi Alice nebere jako tu romantiku, kterou chtěla zažít."

Remus se pobaveně zasmál. ,,A Lily?"

,,Ptáš se na Lily, abys to potom mohl naprášit Jamesovi a on ji mohl stolkovat?" ušklíbla se Dorcas a Remus se zasmál.

,,Upřímně by mě James asi přetáhl koštětem, kdyby zjistil, že jsem na rande s Lilyinou nejlepší kamarádkou a nesehnal jsem mu žádné informace," odpověděl popravdě a Dorcas se rozesmála natolik, že se i pár kolemjdoucích otočilo.

,,Ta představa je vtipná," přiznala blondýnka a hnědovlásek na chvíli zvážněl.

,,Ale teď ti něco řeknu," nadechl se, ,,vím, že si ty i Lily myslíte, že James je jenom kretén, stejně jako Sirius, který se k Marlene nechoval úplně nejlíp, ale on je jiný. Chová se jako hovado jen, protože Sirius se taky tak chová a sbalí kohokoliv si zamane. A on si myslí, že tohle platí i na Lily. Ale kdyby ho Lily poznala, věděla by, že by ji nosil na rukou a snesl by jí modré z nebe."

,,To ti taky přikázal, abys mi tohle vykládal?" hádala dívka a chlapcovi se cukaly koutky.

,,Možná mi to nebudeš věřit, ale tohle dělám sám od sebe," vyvedl ji z omylu. ,,Za prvé, mě už nebaví Jamese poslouchat. A za druhé, každý si zaslouží šanci."

***

Fajn, dneska ještě jedna kapitola 😂😏 Překecaly jste mě annyen_ a Padfoots_Girl 😂❤️ Tak tu máme novou kapitolu, která je tedy celá o Remusovi 😂❤️ Vaše názory velmi ráda uslyším🖤

☕️Sharie

Láska je sestrou smrti I.✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat