|TAK KTERÁ KOLEJ TO BUDE?|

3.9K 269 70
                                    

/1.9. 1971/

Vlak se dal do pohybu, průvodčí zapískal na svou zvučnou píšťalu a naskočil do vlaku. Rodiče se svými mladšími sourozencemi, v případě Rosierových i starší sourozenci, naposledy mávali svým dětem a sledovali, jak Bradavický expres mizí v dálce.

Gracelyn Rosierová cítila a také to na své dceři viděla, že přesně tohle je to, co ona potřebuje. Najít a poznat i ten reálný svět. Protože jen zlomek lidí má čistou krev a tenhle zlomek Cassiopeia poznala. A blonďatá žena měla pocit, že tohle je přesně to, co ona potřebovala.

Narcissa Blacková procházela jeden vagón po druhém a pokoušela se najít své dvě kamarádky, Rose a Cass. Když se jí to konečně povedlo, šlehla s sebou na sedačku a oddechla si.

,,Merline, proč si tak zadýchaná?" starala se blondýnka a převrátila oči vzhůru.

,,Andy si doma nechala hůlku, takže jsme se museli ještě vracet," zaklela naštvaně Ciss, ,,málem jsme to nestihli. Myslela jsem, že ji roztrhnu na dva kusy."

,,Ještě, že tu jsi," oddechla si černovlasá Rosaleen a zadívala se ven z okna. ,,Chápete to, holky? Každou sekundou jsme blíž a blíž k tomuhle velkému dobrodružství."

°°°

V dalším z vagónů seděla další dívka, která měla ve své knize osudu napsáno, ač o tom zatím neměla ani tušení, že se její život proplete společně s Cassiopeiou Rosierovou. Její jméno zatím nikdo neznal, protože byla mudlovské krve a kouzelnický svět pro ni byl skoro nový. Kdyby neměla souseda, kterému kouzelnický svět nebyl cizí, nevěděla by vůbec nic.

,,Co když nebudu mít žádné přátele, Severusi?" zasmutněla zrzavá dívenka a černovlasý chlapec, kterého nazvala Severusem, se na ni přívetivě usmál.

,,Máš mě, Lily," připomněl jí Severus a ona se zasmála. Černovlásek vždycky zbožňoval zvuk jejího smíchu. Byl tak upřímný, neafektovaný a člověku s ní bylo dobře. ,,Ale myslím si, že si úžasná, Lily. A každý, kdo to nevidí, je buď slepý nebo hlou-"

Okolo jejich dveří prošla blonďatá dívka, které její vlasy sahaly pod ramena, a měla na krajíčku. Lily vyskočila ze svého sedadla a uháněla k neznámé holce.

,,Co se ti stalo?" starala se zrzka a blondýnka popotáhla. Chvíli jí to trvalo než promluvila, ale když spatřila ustaraný výraz rudovlasé holky, jako by si k ní vybudovala důvěru.

,,Potkala jsem nějaké starší zmijozelské studenty a ti se mi smáli, kvůli tomu, že mám prý staré oblečení a..a," popotáhla a Lily ze své kapsy od džín vytáhla čistý kapesník.

,,To bude dobrý," uklidňovala ji zrzka, ,,na nějaké zmijozelské idioty se vykašli a pojď si k nám sednout."

,,Fakt bych mohla?" vytřeštila překvapeně své oči a Lily mile pokývala hlavou. ,,Díky moc."

,,Já jsem Lily Evansová," představila se rudovláska a pohlédla na svého černovlasého kamaráda, ,,a tohle je Severus Snape."

,,Dorcas Meadowesová," pověděla své jméno, ,,spousta lidí se se mnou nechce bavit jenom protože jsem až do teď vyrůstala v sirotčinci. Proto mám takovéhle oblečení."

,,Nám to nevadí," ujistila ji Lily, ,,nikdo nejsme perfektní. Já jsem třeba z mudlovské rodiny."

°°°

Slunce už skoro zapadlo za kopec a vlak začínal brzdit. Tři čistokrevné čarodějky se dívaly z okna a pozorovaly Prasinky. Byla už sice trochu tma, ale i přesto to pro ně bylo úžasné. Margaret často své mladší sestře vyprávěla, jak jsou Prasinky hezké, a když byla ve třetím ročníku a měla tu možnost je spatřit poprvé, přísahala, že se do nich jednou přestěhuje.

Láska je sestrou smrti I.✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat