/21.11. 1979/
Annabeth postávala před bytem Siriuse Blacka. Vždycky zvedla ruku, aby na dveře zaklepala, ale nakonec jí vždycky svěsila podél těla. Měla pocit vinny. Schovávala se, když tu pro svou malou sestřičku měla být. Ano, Beth Cassiopeia pořád přidala jako ta malá holčička, co do pěti neumí napočítat.
Na schůzi řádu nebyla od května - smrti Fabiana. Od té doby se schovávala v bytě se svým synem Hugem, jediném, co jí po jejím manželovi zbylo. Věděla, že po ní Voldemort jde, a schovávala se proto, protože nechtěla, aby Hugo přišel i o druhého rodiče.
Buď statečná, Beth, pomyslela si blonďatá vdova a zvedla ruku. Už chtěla zaklepat, ale dveře se otevřely samy.
,,Cass?" pozvedla obočí Annabeth a její mladší sestra se pobaveně uchechtla.
,,Co to tady nacvičuješ?" zeptala se těhotná dívka, ale na její otázku se jí odpovědi nedostalo, protože jí Prewettová skočila okolo krku.
,,Merline, tak ráda tě vidím," šeptla jí do ucha. ,,Neviděly jsme se snad kolik? Patnáct let?"
,,Čtrnáct," upřesnila s úsměvem Cass a Beth si všimla jejího bříška.
,,Takže Molly nekecala! Ty si fakt v jináči!" vyhrkla nevěřícně Annabeth a Cassiopeia nadšeně pokývala hlavou. ,,Na to, že si ve čtvrtém, tak si se docela spravila."
,,No, taky tam mám dva," zazubila se dívka. ,,Pojď dál, prosím tebe."
Cassiopeia za nimi zavřela dveře a procházela Siriusovým bytem. ,,Toho nepořádku si nevšímej," zopakovala tu klišé větu, kterou opakuje každá hospodyně. ,,Nestihla jsem moc uklidit.. chceš něco k pití?"
,,To je dobrý," mávla rukou Beth. ,,Jak ses ty roky měla?"
,,No, žila jsem," hlesla těhotná dívka. ,,Spíš co ty? Jak se má Hugo?"
,,No," zamyslela se blonďatá žena. ,,V jeho věku to moc nevnímá, ale stejně se zeptal, kde je táta. Neodpověděla jsem mu a upřímně si nejsem jistá, co mu jednou řeknu. Napadlo mě, že bych ho nechala v iluzi, že nás Fabian opustil, ale potom jsem došla k názoru, že nechci, aby ho nesnášel. Takže mu asi postupem času povím, že se pro mě obětoval."
Cassiopeia chápavě přikývla. ,,Jo, to asi bude nejlepší," utvrdila ji v tom. ,,Kde je vlastně teď?"
,,Nechala jsem ho, aby si hrál s Percym," vysvětlila Beth, ,,takže u Molly."
,,Chtěla jsem tě najít hned, jak jsem utekla," vydechla Cass. ,,Ale řekli mi, že si-"
,,Já vím," přerušila ji. ,,Od toho momentu, kdy jsem utekla od své smrti, jsem se schovávala s Hugem v našem novém bytě. Prodala jsem náš dům u Holland parku, protože jsem nechtěla žít tam, kde jsem bydlela s Fabianem. Prostě jsem to neunesla. Od té doby jsem si stále dokola prohlížela ty samé albumy a předměty, které mi ho připomínaly. Ale teď jsem tady, protože si jediná pravá rodina, která mi zbyla," pověděla jí. ,,Chci ti pomoct a být s tebou, protože jsem tě čtrnáct let neviděla. Vím, že už ten čas nejde vrátit, ale pořád jsi moje malá sestřička, kterou miluju a budu tě chránit, ať se děje, co se děje."
,,Díky, Beth," šeptla Cassiopeia, které malém ukázal slza. ,,Já se na tebe jako malá vždycky ptala a máma mi nic neřekla. Ale viděla jsem na ní, že nikdy s tvým odchodem nesouhlasila."
,,Já vím," zopakovala Beth a sklopila oči. ,,Nevím, jestli to máma nebo Marge řekly, ale já je viděla, obě."
,,Cože?" pozvedla obočí s užaslým úsměvem na tváři. ,,To mi nikdy neřekly!"
,,Já se jednou, asi dva roky zpátky rozhodla, nebo spíš byl to nápad Fabiana," vyprávěla žena, ,,že bych mohla svojí ztracenou sestru navštívit. A tak jsem našla Margaret. A máma se potom rozhodla sama, že mě navštíví."
,,Merline," vypadlo z Cassiopeii, kterou tomu nemohla uvěřit. ,,A já si myslela, že se s nimi od toho odchodu neviděla."
,,I tebe jsem výdávala, Cass," pousmála se. ,,Vždycky jsem pročítala Denního věštce jen proto, abych viděla nějakou fotku z nějakého banketu a já tě mohla hledat na pozadí fotek."
,,Jak často si mě tam našla?" zajímalo dívku, která na svou starší sestru s nepochopením hleděla. Myslela si, že si žila svůj život a pravděpodobně se vůbec nezajímalo o jejich životy. Očividně se mýlila.
,,Moc ne," připustila, ,,ale stejně jsem to dělávala dál. I když nesnáším našeho otce a Evana, vás tři jsem nikdy nepřestala milovat."
,,Moc nás nezbylo, co?" poznamenala sarkasticky Cassiopeia a ušklíbla se. ,,Máma, Ela, Felix, Fabian, Margaret. Všichni jsou pod drnem."
,,Jo, Ely je mi líto," připustila Annabeth. ,,Neměla jsem moc šancí jí poznat líp, ale ona je oběť systému. Je žena a ty jsou v čistokrevné společnosti vždycky ty slabší. A Eleanor. Malfoyová není falešná, jako třeba Walburga nebo tyhle. Ona je neskutečně milá, přívětivá a štědrá. Vím, že by pro svého syna i Evana obětovala všechno."
,,Ty nevíš, kdo ty dva zabil, že ne?" zkrouhla čelo Cassiopeia a její sestra zakroutila hlavou.
,,Nikde to nebylo zveřejněno," odpověděla jí. ,,Ale podle mě to byl někdo od nás. Přeci jenom, náš otec i Evan zabili hodně lidí z řádu."
,,Myslíš třeba tvýho tchána a tchýni?" vydedukovala budoucí Blacková a pomyslela na rodiče Molly, Fabiana a Gideona.
Beth si s pokrčením rameny povzdechla. ,,Možná," připustila. ,,Upřímně, Eduard zabil Fabiana a podílel se na smrti Gideona. Nedivila bych se, kdyby se chtěli pomstít. Ale taky myslím na Evana a jeho podílení na vraždě Mooreových."
,,Peter?" tipla Cassie a Beth neurčitě pohodila hlavou. Spekulovaly tu, kdo je zodpovědný za smrt jejich švagrové a synovce, ale přitom oba dva, zdraví a živí, přebývali ve Francii u jejich příbuzné v utajení.
,,Se Siriusem jsme přemýšleli nad tím, koho by jste učinili kmotry," změnila téma těhotná blondýnka, ,,a domluvili jsme, že jednomu z dvojčat vyberu kmotra já a druhému on."
Annabeth vytřeštila oči. ,,Ty chceš, abych já..?"
,,Přesně tak," nenechala jí to ani doříct. ,,Kdyby se nám se Siriusem něco stalo, moje děti bych nesvěřujte nikomu jinému než tobě, Beth."
,,To neříkej, Cass," zakroutila hlavou přísně, ale potom se jí za tváři opět vytvořil ten kouzelný úsměv. ,,Ale bude mi ctí být kmotrou jednoho z tvých dětí. Mimochodem, kdo bude ten druhý kmotr?"
Těhotná dívka si přejela po bříšku a povzdechla si. ,,Ještě nevím," zklamala ji. ,,Ani sám Sirius se zatím úplně nerozhodl. Ale myslím, že to nakonec padne na Jamese, při čemž mi asi klepne."
,,To tě chápu," soucítila s ní pobaveně Beth.
,,To bych ty děti svěřila raději tobě," složila jí kompliment. ,,Upřímně si moc nedokážu představit Jamese jako otce."
,,No to Blacka já taky ne," uchechtla se Beth.
,,Věř mi nebo ne, taky jsem se toho nejdříve bála," přiznala, ,,ale něco asi bude na tom, jak se říká, že s dítětem člověk dospěje."
***
Tak a Beth je opět na scéně 😍😈 Jsem holkám dopřála hezké schledání😏❤️ Takže doufám, že jste spokojeni❤️
Užívejte sobotu 🖤
☕️Sharie
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfiction,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...