Momentem, kdy třetí kledba, která se nepromíjí zasáhla srdce Cassiopeii Blackové, zrušilo se kouzlo, které budovu chránilo. To pomohlo Evanovi Rosierovi se nepozorovaně do sídla rodiny Blacků nepozorovaně vplížit. Měl dnes večer jediný cíl. Najít svou nejmladší neteř, Freyu Blackovou, a předat jí její praprababičce z Francie.
Rychle utíkal po schodech nahoru a pokoušel se najít pokoj svých neteří. Podařilo se mu to celkem rychle. Obě měly očka otevřené a on šáhl po té s blonďatými vlasy a bouřově šedýma očima.
,,Máma?" zažvatlala Freya a Evan se na malou holčičku. Možná si někdo myslíte, že se Evan zachoval zle a krutě. Ale on pouze zachraňoval zadek své manželce a synovi. On byl přesným příkladem, jak se zachová pravý Zmijozel.
,,Já nejsem máma, Freyo Blacková," pověděl jí Evan. ,,Já jsem tvůj strýček Evan, který tě teď veze za tvou praprababičkou do Francie."
Lia na to všechno jen nechápavě koukala. Evan se i s Freyou přemístil na místo, kde měl smluvenou schůzku se Sybil a ona už tam samozřejmě čekala. Povzdechl si, protože to nerad dělal. Ač byl přesvědčený o tom, že strana na které stojí je správná, měl stále trochu citu, jenž podědil po své matce, rozhodně ne po otci, a nikdy nechtěl ublížit malému dítěti.
,,Malém si to nestihl," poznamenala Sybil a poklepala na svou ruku, kde měla jakési švýcarské hodinky. ,,Ale už odsud cítím, jak je Freya nabitá energií."
,,Takže jsme si kvit?" ujistil se Evan a Sybil pokývala hlavou.
,,To jsme," přisvědčila. ,,Víš, aby si tomu rozumněl, Pán Zla padl. A ty víš jak jeho i jeho následovníky nemám ráda."
Evan nechápal, co tím myslí. Ale když okolo něj najednou bylo tolik světla, začínalo mu to šrotovat. ,,Tady ho máte pánové. Konejte svou povinnost."
***
V domě Blackových ovšem prošel nepozorovaně a zcela sám ještě jeden kouzelník, kterého by tu nikdo netipl. Měl šedivé vlasy, pár šedivých vousů, povislou kůži a hodně vrásek. Na komodě našel přesně to, co potřeboval.
,,Tak se opět setkáváme," vzal hůlku, patřící Cassiopeie, do ruky a prohlédl si ji. ,,Tvoje dvojče dnes napáchalo dnes hodně škody. Tak pojď ke mně, ať si tě vyzvedne zase jiný majitel."
Ano, jednalo se o pana Olivandera, který tuto hůlku před deseti lety prodal Cassiopeie - tenkrát - Rosierové.
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfiction,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...