/26.12. 1977/
,,Umíš vařit?" zeptal se Sirius Cassiopeii, když procházeli vilou jen pro ně a narazili na kuchyň. Blonďatá dívka chvíli přemýšlela, co má na tuto otázku odpovědět a nakonec mu zavřela pusu se slovy: ,,Trošku."
,,Je to tu krásný," povzdechla si Cassiopeia užasle při pohledu na jednu místnost za druhou.
Sirius si ji spokojeně s sobě přitáhl za rameno a líbl jí do vlasů. ,,Tahle vila se u rodu Blacků traduje už nějaký ten rok," vyprávěl jí černovlasý mládenec a blondýnka na něj překvapeně pohlédla.
,,Počkej, takže Blackovi ji vlastní?" divila se Cassiopeia a Sirius nevýznamně přikývl. ,,Tak proto furt otec mlel ty kecy o tom, že Blackovi jsou bohatí," poznamenala sarkasticky, ,,na Hawaii máte vilu taky?"
,,Ne, tam ne," zasmál se pobaveně Sirius, ,,ale máme třeba byt v Paříži."
,,Aha, tam taky pojedem?" škádlila ho dívka, ale on to vzal vážně.
,,Kam budeš chtít, lásko," zamilovaně se na ní podíval a otevřel poslední dveře - do ložnice. ,,Tak a tady budeme spát."
Pravda, Cassiopeiu trošku vyděsila představa, že bude spát v posteli, kde dost možná spala i Walburga a Orion Blackovi, ale potom se ukliňovala představou, že tam přece museli někdy měnit prostěradla - snad.
,,A co budeme mít k večeři?" zeptal se mlsně Sirius a Cassiopeia se dlouze zamyslela.
,,Jak moc ti chutnají špagety?" zaculila se nevinně blondýnka a Sirius se blaženě usmál.
,,Od tebe nejvíc," odpověděl jí s úsměvem a ona ho začala líbat. Nikdy jí dovednost jménem vaření nechyběla, protože všechno, co kdy snědla vytvořili domácí skřítci nebo služebné. Ona nikdy nemusela hýbnout ani prstem. Ale teď jí to trošku chybělo. Měli tu strávit přibližně týden a ona ho přece nemohla celé ty dny krmit těstovinami.
***
,,Chceš si jít zaplavat?" navrhl Sirius plný nadšení, již připravený v plavkách. Cassiopeia nadšeně přikývla a přešla ke svému kufru, kde nalezla svítivě oranžové bikiny, které na sebe vcuku letu hodila. Následně se předklonila a svázala si svoje blonďaté vlasy do culíku.
Hned před vilou měli soukromou pláž, kde nikdo jiný nebyl. Na levo byla písečná pláž, kde byl hned vstup do moře a na pravo zase byl retativně nízký útes, ze kterého se dalo krásně skákat.
A přesně toho využil Sirius a hned se rozběhl k útesu. Podle jeho spěhu a nerozvážnosti usoudila, že z té skály neskáče poprvé. Pomalu ho následovala a sledovala, jak se Sirius rozběhl, odrazil a zahuněl do té mořské vody po hlavě. Skočil šipku jako vyšitou a Cassiopeia se stále přibližovala a přibližovala ke konci skály.
Když byla skoro na kraji z vody se vynořil černovlasý krasavec a mávl na ní, aby skočila za ním. Pohled na ní v plavkách byl vskutku uspokojující, takže mu zase tak nevadilo, že se skokem tak otálí. Konečně se odrazila a už byla ve vodě. U moře už nějakou tu dobu nebyla, a proto, když zase ucítila, jak skvělý je to pocit, nemohla se jej nabažit.
Vynořila se z vody a promnula si oči. Pod ní už nějaká hloubka byla, takže neměla žádný záchytný bod. Sirius se rozesmál, když jí spatřil. ,,Co je?" zakabodila se blodýnka a Sirius se snažil pokusil své výbuchy smíchu tlumit.
,,Neuraž se," pověděl jí, ,,ale vypadáš jako panda."
Znovu se rozesmál na celé kolo a ona si šáhla prstem pod oko. Když se na prst podívala znovu, byl celý černý. Pochopila, proč vypadá jako panda - ona se neodlíčila!
,,Hahaha," zasmála se ironicky, ,,hrozně vtipný."
Cassiopeia se vyhoupla a stáhla do pod vodu. To Sirius skutečně nečekal, a proto okolo sebe začal máchat rukama. Když se vynořil nad hladinu, promnul si oči a rázným hlasem říkal: ,,Mír! Mír!"
Blonďatá dívenka se škodolibě zasmála a plavala ke břehu. Oba už vystačili do půl těla a Siriuse napadl ďábelský plán. Podrazil jí nohy a vzal ji do náruče, jako by byla pírko. Cass se na něj usmála od ucha k uchu a zamilovaně mu pověděla: ,,Ty si tak romanti-"
Nestačila to doříct. Proč? Protože jí Sirius vyhodil do dálky, takže spadla do vody. Ano, to byl ten ďábelský plán. Cassiopeia měla pocit, že ho uškrtí. Vstala z vody a blížila se k němu. Nejdříve mu také něco chtěla provést, ale copak mu mohla něco provést? Vždyť v těch bermudách vypadal tak sexy. Pravda, snesla by ho i nepotetovaného, ale zase tak moc jí to nevadilo a nějakým záhadným to způsobem jí to připadalo i přitažlivé.
Tak se k němu přibližovala, ale na poslední metr se rozběhla a vášnivě ho políbila. On si sice myslel, že používá jeho taktiku, ale ona nic neplánovala. Svoje ruce měla obmotané kolem jeho krku a on zase mačkal její zadek. Chytl jí tak pěvně, že Cassiopeia vyskočila a obmotala si svoje ruce okolo jeho trupu. Stále ji líbal, ovšem s tím rozdílem, že ji nesl zpátky do vily.
Přenesl ji přes práh a a díval se, zda nenarazí do nějakého nábytku či něčeho úplně jiného. Najednou se ocitly v ložnici a on ji konečně odhodil na postel. Měl pocit, že mu upadnou ruce, ale co by pro ni neudělal. Následně si nad ní vlezl a znova ji zahrnoval polibky.
Začal jí našnivě líbat krk a ona vzdychala slastí. Začínala chápat, co všechny ty holky na něm tak mlc přitahovalo. Věděla, že se to teď stane. Sice už nějakou dobu panna nebyla, ale i přesto si ten pocit už stěží pamatovala. Plus nesmíme opomenout, že co muž, to jiná kvalita.
Sirius Black zpomalil. Ještě před chvílí byl žhavější než kamna, ale teď zpomalil. Stále se nad ní skláněl, teď ale oba měli oči otevřené dokořán. Sirius s ní měl nepřestávající oční kontakt a mezitím jí prsty přejížděl po jejích plavkách. Věděl, že je jeho a ničí jiný. Věděl, že je nic ani nikdo nemůže vyrušit. A přesně proto neměl důvod pospíchat.
Sjel rukou pod ní a rozepnul jí dvěma prsty podprsenku od plavek stejně rychle jako tenkrát. Pomalu jí sundaval a když byla pryč, odhodil ji vedle postele. Teď hleděl na její holá ňadra, čímž ukončil jejich krásný oční kontakt. Své oči zavřel, jedno ňadro vzal do ruky a druhé zahrnoval polibky.
Cassiopeia se nepartně prohnula v zádech, oči zavřela též a polohlasně zasténala. Sirius její prso pustil a svoje polibky začal orientovat níže a níže. Pomocí palců jí stáhl dolů i dolní část plavek. Teď byla úplně nahá. Měla pocit, jako o Vánocích - i když ony Vánoce byly - prostě se tak strašně moc těšila.
Sirius si spěšně sundal svoje bermudy a hodil je na jednu podlahu společně s Cassinými plavkami. Začala jí znovu líbat, jako by mě pocit, že jí tím ublíží. Potom se ale konečně odhodlal, roztáhl jí nohy do písmena V a hledal cestu do jejích nejtajnějších míst.
***
Kapitola celá o Cass a Siriusovi 😁❤️ A jejich první sex 😂 Doufám, že jste spokojený 😂 Jinak díky moc za komentáře k minulé kapitole 😂❤️
☕️Sharie
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfiction,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...