/9.7. 1977/
,,Omluvte nás na moment," oznámila Cassiopeia ostatním a společně se vzdálili o kousek dál.
,,Merline, jsi v pohodě, Cass?" starala se Narcissa Blacková a Cassiopeia si povzdechla.
,,Už mi bylo líp," odpověděla jí, ,,ale už bylo hůř."
,,Co tím myslíš?" zajímalo Cissu.
,,Myslela jsem si, že Sirius bude dělat justy a tak," vysvětlila jí, ,,ale ve skutečnosti to vypadá, že ochoten spolupracovat, dneska mi dokonce složil pár komplimentů a tak."
,,Tak to je fajn," pousmála se mladá Blacková. ,,Upřímně jsem čekala, že můj milovaný bratranec udělá nějakou volovinu," uchechtla se při pohledu na Siriuse, který zrovna vítal Bellatrix a Rudolphuse. ,,Ale co vůbec kretén Gus s Rosaleen."
,,Když přišli, tak jsem jim dělala trochu justy," poškrábala se na krkem a Cissa na ni hodila pohled, říkající, aby to vyklopila. ,,No, když přijela Rose, tak se jsem s Siriusem líbala, a když přijel Gus, tak jsem se zase pro změnu bavila o svatbě."
,,A ty budeš vyčítat Siriusovi, že je dětinský," povzdechla si Narcissa a Cassiopeia ji spražila vražedným pohledem.
,,No dost o mně," obrátila kartu Cassiopeia. ,,Jak bylo v Athénách?"
,,Božsky," nadechla se blaženě Cissa. ,,Ne fakt. Lucius je romantik, nosil mi nakrájený meloun, mojita a staral se o mně jako o královnu," vyprávěla nadšeně a následně se k ní naklonila blíže a stišila hlas, ,,a v posteli to taky nebylo špatný."
,,Tak to jsem ráda," usmála se do široka Cassiopeia a svou kamarádku obejmula. To zbystřila Rosaleen, která se zrovna bavila s Augustem.
,,Měla jsem nasimulovat chřipku," převrátila kukadlami černovlasá Rose a Gus se ušklíbl.
,,Tohle bude ještě zábava," prohlásil blonďák, ,,byla by škoda to zmeškat."
,,No jo, tobě se to říká," zavrčela Greengrassová, ,,tebe ona sice nesnáší, ale je ti to jedno."
,,Tobě taky může," prohodil bez zájmu Augustus a pokrčil rameny. ,,Jestli se s tím nedokážeš vypořádat sama, tak řekneš Brumbálovi, že s ní nechceš mít pokoj."
,,Ty to nechápeš," protestovala Rosaleen. ,,Já ztratila jednu kamarádku a ta druhá je očividně na její straně!"
,,Buď ráda, že to všechno proběhlo v tajnosti," sykl Rookwood. ,,Také z toho mohlo být pěkné fiasko, tak drž alepsoň chvíli pusu a nebuď hyterická."
°°°
,,Rád bych pronesl menší přípitek," povstal Orion Black a lžící od polévky zacinkal o prázdnou sklenici na víno. ,,Již více než před sedmnácti lety jsme - alespoň ti starší z nás - oslavovali narození, jedné z nejkrásnějších čarodějek, Cassiopeii Rosierové. A již na jejích křtinách jsem se tady s přítomným Eduardem Rosierem domluvil na tom, že až jeho nejmladší dcera a můj nejstarší syn dospějí do správného věku, tito dva složí před bohy svazek manželský. Na ten si ovšem budeme muset ještě chvíli počkat. Ale s radostí vám mohu oznámit, že budeme dnes oslavovat jejich zasnoubení!"
Ozval se radostný potlesk a Cassiopeie se vytvořil úsměv na tváři. Ale Orionův proslov ještě zdaleka neskončil. ,,Walburgo, drahá," obrátil se na svou manželku a ta okamžitě věděla, oč jde. Narozdíl od překvapené Cassie. Paní Blacková podala svému manželi jakýsi třpytivý předmět, který si vysloužil u hostů velkou pozornost. Pan Black jej zvedl do vzduchu a připojil k němu tato slova: ,,Tento prsten se dědí v naší rodině Blacků již po staletí. Vždy jej dostane první syn Blacků, který jej dá své manželce. A teď ho můj syn předá své překrásné snoubence."
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Hayran Kurgu,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...