/30.12. 1977/
,,Dobré ráno," zazívala blondýnka, když se právě probudila na hrudi pohledného černovlasého Blacka. Když otevřela oči, Sirius je měl už dávno otevřené a Cassiopeia odhalila jeho tajemství - že jí pozoruje ve spaní. ,,Jak dlouho mě takhle pozoruješ?"
,,Chvilku," pověděl jí a ona na něj pohlédla tím pohledem, že ví že lže. ,,Fajn, asi půl hodiny."
Dívka se se smíchem posadila a hodila po něm polštář. Cítila se tak moc šťastná a těhle pár dní pro ní byly tak moc krásné. Byla na tomhle místě s někým, koho doopravdy milovala. Nevěděla sice, co se děje v Anglii. Ať už se bavíme o tom, jak neví, že je do ní je její ex - Augustus - bláznivě zamilovaný. Nebo o tom, co tento ex z lásky před pár dny udělal. Nebo by jí v životě nenapadlo, že její vyděděná sestra, Beth, už mluvila s její matkou a i druhou sestrou.
,,Miluju to tady," povzdechla si a on ze sebe sundal polštář, jenž po něm byl hozen.
,,I házení po mě polštářem?" zeptal se černovlasý muž a ona se znovu zasmála.
,,I to, lásko," zasmála se a zvedla se z postele. ,,Dáš si lívance?"
,,Jestli budou spálený, jako předevčírem," utahoval si z ní a ona po něm hodila dalším polštářem.
,,Hahaha," uchechtla se ironicky dívka na oko uraženě. ,,No tak, včera nebyly zase tak hrozný, ne?"
,,Zase tak ne," uznal Sirius, ,,ale víš, kdy by mi chutnaly ještě víc?"
Cassiopeia s nepochopením pokrčila rameny a on se na ní šibalsky podíval. ,,Co kdybys je pekla nahá?"
,,Merline, fuj!" vykřikla blondýnka zhnuseně. ,,Jsi nechutnej!"
Sirius se vyhoupl z postele a pomalu k blondýnce přicházel. Díval se na ní tím vášnivým pohledem a čím blíže byl, tím více čistokrevné čarodějce bušilo srdce. Sledovala jeho bouřkové oči, jak hledají ty její. Najednou jí vášnivě políbil a prohnul jí v zádech, ale stále ji na zádech držel, aby náhodou nespadla.
Nevěděl, jak je tohle všechno vůbec možné. Nechápal, jak se mohl zamilovat do někoho, kdo absolutně popírá všechno, v co v životě věřil. Nesnášel čistokrevné kouzelníky a zvláště ty, co tomuto systému neodporují. Ale ona? Ona se stala výjimkou. Byl si sto procentně jistý, že ona je ta dívka, se kterou chce prožít svůj život, mít s ní děti a zestárnout s ní. Bohužel si neuvědomoval, že ona není perfektní. Ani zdaleka.
Není statečná jako on, což si on nedokázal připustit. Nemyslel na to, ale v hloubi mysli tušil, že až přijde na lámaní chleba, on si není jist, zda si vybere útěk s ním nebo oddanost své rodině. Ale na druhou stranu si ani nebyl on jistý, zda by kvůli ní nezůstal v rodokmenu Blacků.
°°°
Komunita kouzelníků na Kypru byla opravdu omezená, což znamenala, že sova pro zdejší obyvatele byla opravdu vzácná. Takže když přiletěla školní sova, kterou poslal Augustus Rookwood, pár Kypřanů se podivilo.
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfiction,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...