/7.7. 1977/
Narcissa Blacková ležela na lehátku, svoje havraní vlasy s bílými melíry měla svázané ve vysokém drdolu a svoje hnědé oči měla schované pod velkými slunečními brýlemi. Na sobě měla jenom dvojdílné plavky, které jí jen zvýrazňovaly její pěkné tělo.
Milovala léto, a ještě více milovala tyhle jižanské státy, kde většinu léta svítilo slunce, a ona se mohla celý den válet u moře, opalovat se a objednávat si jedno mojito za druhým. Ač se téhle dovolené prve bála, svého snoubence neznala, teď si to užívala.
Za pár dní jí měla tahle dokonalá dovolená skončit, ona se zase bude muset vrátit do deštivé Anglie a připravovat se na poslední rok v Bradavicích, zatím, co Lucius si bude budovat kariéru na ministerstvu.
,,Ciss," poklepal své snoubence na rameno Lucius a lehl se lehátko vedle, ,,mám tu pár dopisů."
,,Kdo nám píše?" zajímala se mladá Blacková a snažila se držet smích, protože pohled na Luciuse, který měl skoro delší vlasy než ona sama, a snažil se je svázat do culíku, protože mu bylo neskutečné horko, byl velmi směšný.
,,Píše můj otec, kolega z práce a.." obrátil obálku, ,,Cassiopeia Rosierová, doporučený dopis."
Lucius Narcisse podal dopis a ta se na něj rozporuplně podívala. Nejdříve přemýšlela o tom, co by jí mohla její kamarádka psát, ale potom si vzpomněla na tu její akci představováním Augusta. Tak rychle obálku natrhla, rychle vytáhla dopis a pustila se do čtení.
Takže Ciss, raději se posaď, protože tohle bude zajímavý..
Tak, kde bych začla. Ještě si asi vybavuješ, jak jsem si s Augustem ve vlaku domlouvala na tu velkou brunch, aby ho představila rodičům. Když na to přišlo, tak jsem se dozvěděla něco strašného! A teď se soustřeď, bude se komplikovaný. Když už jsem konečně Guse představila mámě a tátovi, táta mi řekl, že už od mých křtin jsem zasnoubená.. teď to přijde.. s Siriusem Blackem!
,,Cože?!" vyjekla Narcissa, že se otočila půlka pláže, jak hlasitě to zařvala. I Lucius nadskočil.
,,Co se stalo?" zeptal se Lucius, hned po to, co málem dostal infarkt.
,,Cassiopeia je zasnoubená s Siriusem Blackem!" vyhrkla nevěřícně a Lucius se uchechtl.
,,Tak to tvé kamarádky teda lituju," pověděl jí bělovlásek. ,,Upřímně jsem měl pocit, že už ho Orion zapudil, ne?"
,,Počkej, ještě to pokračuje," chtěla se vrátit zpátky ke čtení. ,,Potom ti řeknu."
No, ale to není všechno, Ciss! Dozvěděla jsem se, že Augustus je taky zasnoubená! A věděl to! Na rozdíl ode mně! A teď si nesedej, radši si lehni. Je zasnoubený s Rosaleen!
,,Cože?!" zaječela Narcissa, Lucius nadskočil po druhé a tentokrát se neotočila půlka pláže, ale pláž celá.
,,Pro merlina, Ciss!" Lucius se chytl za srdce a nasadil si také brýle, protože už nechtěl snášet ty zvídavé pohledy od dalších chytačů bronzu. ,,To Anglie spláchla tsunami nebo co?"
,,Něco horšího!" odpověděla mu Narcissa. ,,Chápeš, že Augustus je zasnoubený z Rosaleen?!"
,,Ten nahoře má očividně smysl pro ironii," poznamenal Lucius. ,,Vidíš, drahá, jak máme klidný život?"
Na to už neodpověděla, protože četla dál.
S Rose jsem ještě nemluvila a vím, že za to nemůže, ale stejně myslím, že kdybych jí viděla, tak jí vytrhám vlasy. Nejhorší ale je, že už nemůžu žít moc dlouho v izolaci. Mluvila jsem s mámou a ta mi radila, ať ti napíšu, tak to dělám. A proč tedy nemůžu žít v izolaci? Protože do háje mám tuhle neděli zásnubní večírek? Prosím, řekni, že se vracíte tak, abys tu šaškárnu stihla. Protože jinak mi asi hrábne!
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfic,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...