/9.7. 1977/
Mezitím, co si společně povídali rodiče Siriuse a Cassiopeii, tihle dva se přesunuli o kousek dál. Chvíli mezi těma dvěma nastalo takové to trapné ticho a blonďatá kráska klopila oči, aby se na něj nemusela dívat. Byla nervózní, je nemohla popřít.
,,Tak jak se ti líbí Black Manor?" vypálil ze sebe Sirius první otázku, která ho nepadla. Cassiopeia se rozhlédla a pokrčila ramena.
,,No, já nevím," zabrblala Cassiopeia. ,,Nejsem tu poprvé, ale jo, tví rodiče ho hezky vyzdobili."
,,Tobě to sluší," vydechl ohromeně Sirius a Cassie pozorovala, jak se mu rozšířily zorničky. ,,Ty šaty, vlasy.. vypadáš fakt jako princezna."
,,Siriusi," sklopila oči, přecházela z jedné nohy na druhou a chtěla mu to říct, ,,na to si tu hrajem."
,,Na co bysme si hráli?" nechápavě se na ni podíval a ona měla pocit, že hraje blbého.
,,Ale notak, Blacku," ucukl jí pravý koutek, ,,oba přece víme, že ty jsi Nebelvírský školní rebel, který sotva půjde do svatby s holkou jako jsem já."
,,Co to povídáš?" zatvářil jako nevinné novorozeně a z celého srdce doufal, že tohohle Cassiopeia nechá. Protože on opravdu měl v plánu to s ní hrát ještě nějakou dobu, než vymyslí, co dál se životem.
,,Nepovídej mi, že plánuješ tohle udělat," pozvedla obočí a černovláskovi připadalo, jako by tomu začínala věřit.
,,Lidi dospívají," pokrčil rameny. ,,A lidé mají masky."
,,Takže mi tu chceš vykládat, že ten děvkař Sirius, co nesnáší svoji rodinu je jen maska?" zůstala u pozdviženého obočí a ještě k tomu si založila ruce na prsou.
,,Jen se snažím, abych byl v Bradavicích oblíbený," odpověděl prostě, ,,a rebelové jsou."
,,Cassiopeio! Siriusi!" zavolala na ně Gracelyn a oba se současně obrátili. ,,Pojďte ke dveřím! Přijeli další hosté."
,,Tak jdeme na to," povzdechla si blondýnka a černovláskovi se ulevilo. Oba tedy vykročili směrem k jejich rodičům a Cassiopeia už vykukovala, aby viděla, kdo přijel. Na prahu se objevil Cassiopeiin bratr, Evan, se svou manželkou Eleanor.
,,Rád tě vidím, sestřičko," usmál se na svou nejmladší sestru Evan, ale Cassiopeia poznala, že jeho úsměv je plný falešnosti a afektovanosti. Dále si blondýnka pořádně prohlédla Eleanor a všimla si jejího bříška.
,,Gratuluju, Cass," usmála se Ela a svou švagrovou obejmula. Eleanor Rosierová, dříve Malfoyová, byla jedna z mála dívek v sále, které se chovaly opravdu tak, jak to cítily, na nic si nehrály.
,,Čekáte dítě?" rozzářila se jako vánoční stromek a všechna pozornost se najednou strhla na Eleanor.
,,Ano, všimla sis správně," usmála se dívka s bílými vlasy jako sníh od ucha k uchu a pohlédla dolů, do oblasti svého břicha. Eleanor a Evan se tedy odebrali dál k podlouhlému stolu, kde našli své jména u talířů.
Na další kočár se nečekalo dlouho. Ba naopak. Z dalšího honosného kočáru vystoupila další členka rodiny Rosierových - Margaret - se svým mužem Rabastanem. Vlastně na tom nic neobvyklého, jen se pozdravili, Mary si zkoumavě prohlédla Siriuse Blacka, Rabastan mu mužně potřásl rukou.
Tak se mladý pár Lestrangeů se tedy také přesunul směrem ke stolu, kde už posedávali Rosierovi mladší. Dále do sídla vstoupilo spousta dalších kouzelnických rodin jako například Traversovi, Yaxleyovi, Crabbeovi, Goyleovi a mnoho dalších. Všechny tyto rodiny patřily k těm, které Cassiopeiu moc nezajímaly a nevěnovala jim takovou pozornost.
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfiction,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...