|KAŽDÝ MÁ SVÁ TAJEMSTVÍ|

3.2K 242 36
                                    

/29.6. 1977/

,,Gusi!" vykřikla nadšeně blonďatá Cassie a políbila ho na rty. Ten jí polibky chvíli oplácel a potom se od ní odlepil.

,,Děje se něco?" zkřivil pohled, protože mu Cassino chování přišlo poněkud zvláštní.

,,Mělo by?" usmála se na něj a on si ji ještě jednou bedlivě prohlédl.

,,Si nějaká, šťastná," vysvětlil jí její pocity a ona ho chytla za ruku.

,,Jsem no," připustila, ,,protože teď, když skončí školní rok, tě konečně představím mým rodičům dřív, než mě stačí zasnoubit s někým jiným."

,,Ty mě chceš představit rodičům?" vyhrkl Augustus překvapeně a Cassiopeia nadšeně přikyvovala.

,,No, jasně!" přikývla nadšeně blondýnka. ,,Kdy se ti to hodí?"

,,No já nevím," krčil ramena, ,,jak chceš ty, já mám volno skoro furt."

,,Úžasný," zasvítily jí oči a on se na ni usmál. ,,Tak já jdu najít holky."

Na rozloučenou se políbili a blonďatá dívka odběhla, hledat svoje kamarádky. Našla jenom Narcissu, a tak na ní všechno rychle vychrlila.

,,Ciss!" vykřikla nadšeně. ,,On je úplně boží! On s tím souhlasil!"

,,No vidíš," usmála se do široka černovláska s blonďatými melíry, ,,vyšlo to. Teď už jenom, aby ti ho schválili rodiče a.. jsem za tebe fakt ráda."

°°°

Augustus Rookwood se snažil najít kamarádku své přítelkyně, Rosaleen. Oba dva totiž tížilo tajemství, týkající se společné osoby - Cassiopeii. Když ji konečně našel, kývl na ni, aby ho následovala. Rose si povzdechla, rozbušilo se jí srdce, ale následovala ho. Věděla, oč jde a nebyla na to pyšná.

,,Tady je místnost," zamumlal blonďatý Zmijozel a zaplul do ní. Hned za ním tam vlezla ubohá Rose, před kterou stála životní volba. ,,Musíme si promluvit."

,,Řeknu jí to," pověděla mu rozhodnutě černovláska a on s vykulenýma očima zakroutil hlavou.

,,Ať tě to ani nenapadne!" křikl na ní, až sebou ucukla.

,,Proč ne?!" zvýšila hlas. ,,Ty nic neztratíš! Ale já ano! Ztratím kamarádku, jestli se dozví, že jsem tohle udělala na jejími zády! Tohle mi nikdy neodpustí!"

,,Co ti je po ní?" odfrkl si Augustus. ,,Ona bude navždy jen bejvalka. Já se taky nebudu ptát na ty tvoje."

,,Ona si tě chce vzít, miluje tě," pípla Rose se sklopenýma očima a on se falešně zasmál.

,,A co já s tím? City sem nepatří," ušklíbl se, ,,já tohle nerozhodl ani ty ne. Ale upřímně! Tak si teda vyber! Buď budeš oddaná krvi nebo své kamarádce! Co si vybereš?"

Rosaleen Greengrassová mlčela. Věděla, kam tohle směřuje. ,,Jasně, že krev. Všichni jsme stejní, Rose. Říkej si, co chceš. Ale všechny tyhle děti čistokrevných kouzelníků jsou vychováváni k tomuhle. Jen pár idiotů si vyberou jinak a potom dopadnou jako Alphard Black, Andromeda Blacková, Annabeth Rosierová a podobní krvezrádci!"

,,Říkal si, že je Cassiopeia už je taky zasnoubená," chtěla vyzvědět, ,,kdo to je?"

,,Nevím," pokrčil rameny, ,,otec jen říkal, že už je to dlouho, co to Eduard domluvil, a že se to zatím tají. Sám to nevěděl."

°°°

Sirius Black zrovna objednal své oběti už třetí Mojito, která nebyla úplně zvyklá pít, a proto se sotva udržela na své barové židličce a smála se jako pominutá.

Láska je sestrou smrti I.✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat