/31.10. 1981/
Cassiopeia se skláněla nad dvojkolébkou svých dvou dcer. Obě tak spokojeně spiknaly a neměli ponětí o tom, co se tam venku děje. Thalii a Freye byl rok a půl a všechno se učily tak rychle. Když Sirius kupoval jedno děstké koště k narozeninám pro jeho kmotřence Harryho, neměl to srdce ho nekoupit i Lie. Zato Freya se ukazovala jako to klidnější dvojče, co nejraději ze všeho na zahrádce trhalo kytičky a pomocí své magie je zase dávalo dohromady.
Blonďatá žena si jejích schopností moc dobře všímala, obdivovali je a předpokládala, že se jedná o něco bezvýznamného a roztomilého. Nikdy by jí nenapadlo, že právě díky těmto schopnostem po ní pátrá nejmocnější víla Francie.
***
,,Co vlastně psala Cass v tom dopise, co přinesl Peter?" zajímalo Jamese Pottera, když zrovna dojídal jedno ze svých jídel. Lily se zvedla od stolu a znovu si sedla, až s dopisem v ruce.
,,Milá Lily, píšu ti, protože ani nedokáži slovy vyjádřit, jak mi chybí si jen tak popovídat s nějakou holkou. Sirius je na prášky z toho všeho, co se okolo děje a pořád se strachuje o to, zda nás všechny správně ochraní. Mám pocit, že mi hrábne. Freya už konečně ťapá bez jakékoliv pomoci, zato Lia má ještě co dohánět. Zato se po domě prohání na tom koštěti, co Sirius koupil i Harrymu. Ten jeho napad pořád a stále proklínám. Už schodila jednu vázu, kterou mu odkázal strejda Alphard než umřel. Sirius to komentoval tak, že stejně ta váza byla strašná, protože jí Alphard dostal od jeho máti. A jak se máte vy? Má James taky stejný problém jako Sirius? Jak se má malý Harry? Všechno mi napiš a dej dopis Peterovi. Mějte se fajn. Cassiopeia," dočetla rudovláska a odložila dopis vedle talíře.
,,No jo, Tichošlápek, naše hysterka," zasmál se černovlasý muž a obdivuhodně pozoroval, jak jeho stéká po bradě kečup. Lily to Harrymu okamžitě utřela a James se smál, že mu ten kečup po bradě za chvíli tekl také.
,,Nesměj se mu!" okřikla ho zrzka a rozesmála se také, když spatřila zamazaného Jamese. ,,Bože! Ty se tady chudákovi svému synovi směješ a sám si snad špinavější než on sám!"
,,Táta je špiňavej!" vypískl malý Harry a máchal okolo sebe plastovým příborem, div nespadl ze své jídelní židličky. James na Harryho hodil ten pohled, aby jako držel tlamu, ale malý černovlásek se dál smál na celé kolo.
Rodina právě prožívala svůj poslední společný oběd. Nikdo z těch tří netušil, že večer se stane to, čeho se vždycky báli. Před pěti lety, když všichni nastupovali do šestého ročníku v Bradavicích, by nikdo neřekl, že se tohle bude dít.
Nikdo by neřekl, že z Lilyiny partička nezbyde vůbec nic. Nikdo by neřekl, že Lily a James se nakonec vezmou a budou mít syna, který ovlivní více než jednou dění ve světě.
***
,,Zůstaneš i na oběd, teto Beth?" zeptal se Charlie Weasley blonďaté ženy a dvojčata se ke svému bratrovi souhlasně přidali.
,,Teto, proším! Š Hugem je štlašná šlanda," prosil Fred a Beth se od ucha k ucha usmála. Do obývacího pokoje vstoupila Molly a i ona se přidala.
,,Přesně, jak říkají, Beth," ujistila ji. ,,U nás si vždycky vítaná. Za chvíli budu mít dovařeno a je toho opravdu dost. Arthur toho má v práci dost, takže se nevrátí na oběd, takže si fakt nedělej starosti."
,,Dobře," souhlasila nakonec a všichni bratrové Weasleyovi začali hlasitě jásat. To její úsměv rozzářilo ještě více. Když ztratila Fabiana, neměla nikoho, protože ztratila i svojí rodinu. A poslední sestra byla merlin-ví-kde. A kdyby nebylo Molly, nikdy se znovu nepostavila na nohy. Tahle rodina jí zkrátka zachránila zdravý rozum.
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfiction,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...