/2.7. 1977/
A bylo to tu. Den, kdy měla Cassiopeia představit svého přítele, Augustuse Rookwooda, svým rodičům. Slyšela, jak její kyvadlové hodiny, které měla ve svém pokoji, odbyly osmou hodinu ranní a ona byla domluvena s rodiči, že v deset uspořádá slavnostní brunch, protože jim chce oznámit něco velkého.
Teď tedy posedávala na malé židličce před svou komodou a hleděla na sebe do zrcadla. U ní stála její služebná, Quinn, a zrovna jí rozčesávala vlasy. Postarší služebná znala svou paní už od narození, a proto jí přišlo celkem zvláštní, jak se blonďatá čarodějka usmívá. Vlastně si vybavovala jen jeden moment, kdy si usmívala ještě víc. Když dostala svůj dopis do Bradavic.
,,Asi paní a panu Rosierovi chcete oznámit něco významného, že slečno Cassiopeio," snažila se navodit konverzaci a blondýnka v odrazu zrcadla zkoumala výraz své služebné.
,,Ptáte se, protože vás poslali rodiče?" přivřela oči a Quinn pohotově zakroutila hlavou, i když to byla zčásti pravda. Její pán, Eduard Rosier, ji pověřil, aby zjistil, co jeho dcera chystá, ale to samozřejmě nemohla služebná přiznat.
,,To ne, slečno," zapřela, ,,mě osobně to zajímá, protože jsem vás už dlouho neviděla takhle šťastnou, tak mě zajímá, co to způsobilo."
,,Ale notak, Quinn," nenechala se Cassiopeia, protože věděla, že kdyby to řekla své služebné, hned by to šla naprášit jejím rodičům, ,,to by nebylo překvapení. Už jenom necelé dvě hodiny a dozvíš se to. A teď konec řečí a zapleť mi ten tvůj úžasný drdol!"
°°°
,,Jak je možné, že nikdo neví, co má ta holka za lubem," chodil z místa na místo Eduard Rosier. ,,Pověřil jsem celé naše služebnictvo a všechny domácí skřítky, co máme. A nikdo to nezjistil!"
,,Ty si tak nedočkavý," pousmála se Gracelyn. ,,Vždyť jsou to už jen dvě hodiny."
,,A co když to bude nějaká blbost?" stále chodil sem a tam. ,,Chci si připravit reakci a nějakou chytrou odpověď."
,,Ona je rozumná," snažila se ho uklidnit. ,,Neudělala by žádnou kravinu."
,,Ty jsi snad její matka," pohlédl na ni, ,,proč se ti nesvěřuje?!"
,,Protože umí udržet tajemství, Ede," pokrčila rameny. ,,Ať to bude cokoliv, my se jí budeme snažit podpořit a vyjít jí vstříc."
°°°
,,Už je to tu!" vypískla nadšeně Cassiopeia, když spatřila kočár, jak zastavil před hlavním vchodem do Rosier Manor. ,,Dělej, Quinn! Zapni mi ty šaty, ať už můžu jít!"
Služebná tedy rychle zapnula své paní šaty na zádech a dívka se rozběhla z pokoje. Skoro tak, jako když sova nosila dopisy z Bradavic. Během jejího úprku zvolala následující: ,,Quinn! Sežeňte rodiče, ať jdou do předsíně!"
Věrná služebná, která ještě zažila dobu, když byl Eduard dítě tedy zaklepala na ložnici Eduarda a Gracelyn, a když se z pokoje ozvalo ,Dále!', žena se lehce pouklonila a oznámila svým pánům: ,,Už asi dorazilo to, co vám chtěla slečna Cassiopeia ukázat. Mám vám vzkázat, ať se dostavíte do předsíně."
,,Ona si určitě koupila jednorožce," zaklel Eduard a obrátil oči v sloup, ,,chtěla ho už jako malá."
,,Je tu kočár, pane," oznámila jim Quinn. ,,Myslím, že jednorožec to nebude."
Mezitím se už sedmnáctiletá Cassiopeia pozdravila s Augustem a blonďásek se rozhlédl po předsíni. Nevěděl, co se bude dít dál, ale věděl, že z dnešního brunche bude fiasko.
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fanfic,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...