|PODIVUHODNÉ PŘÁTELSTVÍ|

2.3K 192 39
                                    

/16

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

/16.1. 1978/
Cassiopeia Rosierová se procházela po školních pozemcích, protože jí to uklidňovalo. Uběhlo už více než dva týdny od jejího rozchodu s Siriusem Blackem a ona se na něj jakž takž snažila zapomenout. Měla pocit, že když se mu vyhýbá a udržuje se zaměstnaná, nemyslí na něj.

Už se přitemnívalo a ona se takhle procházela už docela často. A proto měla ozkoušené, že se bude procházet sama. Dnešek se ovšem stal výjimkou. Na tvávě, která byla ještě mokrá posedával jakýsi kluk. Čistokrevná čarodějka se zamyslela nad tím, kdo by to mohl být a přibližovala se k němu stále blíž a blíž.

Nakonec ho poznala. Hnědé sestříhané vlasy, pletený svetr a všude jizvy. To nemohl být nikdo jiný než Remus Lupin. Celou školu zasáhla ztráta Dorcas Meadowesové, i když prakticky nikdo nevěděl, jak chudák zemřela.

Pravdu znali jen Pobertové, Doryiny kamarádky, Emily Mooreová, Frank Longbottom a potom Cassiopeia, která tomu přihlížela tomu, jak se Pobertové v noci vyplížili z hradu. Plus se Sirius za dobu jejich chození jednou omylem zmínil, že je Dory v jiném stavu. A tak si dala dvě a dvě dohromady.

Stále se přibližovala blíž a blíž k nebelvírskemu mládencovi, který měl svůj zrak upřený na Zapovězený les. Blondýnka nakonec zavrávovala a zašustila trávou, takže se hnědovlásek obezřetně a hbitě otočil.

Čekal hodně lidí, ale Tichošlápkovu ex skutečně ne. ,,Promiň, nechtěla jsem tě vyděsit," zvedla ruce, jako by se vzdávala. Chtěla začít konverzaci ona, protože při pohledu na Remuse měla pocit, jako by její přítomnost způsobilo jeho oněmnění.

,,Co tady děláš?" optal se hnědovlásek narovinu. Ve většině případů se ke všem choval mile, příjemně a empaticky, ale od smrti jeho přítelkyně a jeho nenarozeného syna se ani jednou neusmál.

,,Byla jsem se projít," bránila se dívka ze Zmijozelu. ,,Poslední dobou to dělám docela často."

,,Aha," vypravil ze sebe bez zájmu Remus. ,,A proč ses u mě zastavila a nepokračovala ve své cestě?"

,,Když jsem tě viděla, uvědomila jsem si, že jsem ti chtěla něco říct," přiznala se Cassiopeia a sedla si přibližně metr od něj. ,,Vím o tobě a zbytku kluků. A taky vím, proč umřela Dorcas."

Remus ohroženě přivřel obočí. ,,Chceš mi vyhrožovat?"

,,Měla jsem to v plánu," připustila s úšklebkem blondýna, ,,ale došla jsem k názoru, že si raději vytvořím kamaráda než nepřítele."

Mladý Lupin absolutně nechápal, co se tady děje. ,,Za prvé, myslel jsem, že nesnášíš každého, kdo se baví se Siriusem. Za druhé, mám pocit, že jsme na trochu na jiných stranách. A za třetí, proč si myslíš, že zrovna já bych ti mohl pomoct?"

,,Víš, Remusi, chci se stát zvěromágem," osvětlila mu Cass, ,,a ty si pomáhal se stát zvěromágy svým kamarádům."

,,Proč bych ti měl pomáhat, Rosierová?" zavrčel nervózně vlkodlak a blondýnka si povzdechla.

Láska je sestrou smrti I.✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat