|JDE DO TUHÉHO|

2.3K 184 66
                                    

/1.5. 1979/

Rok se s rokem sešel a všichni Angličané slavili Svátek práce. Dokonce i manželský pár - Annabeth a Fabian Prewettovi - jenž se rozhodli, že tento den volna stráví jen spolu, bez jejich milovaného syna Huga. Ten totiž teď přebýval u své tety Molly Weasleyové, Fabianovi sestry, která sama děti zbožňovala snad ještě více než sama Annabeth.

Pravda také byla, že Molly s dětmi skutečně nešetřila. Doma kromě půjčeného Huga vychovávala devíti letého Billa, pětiletého letého Charlieho, tříletého Percyho a roční dvojčata Freda a George. A aby toho nebylo málo, Arthur a Molly Weasleyovi už čekali šesté dítě a zrzavá žena furt breptala, že to bude určitě další kluk.

,,Fakt to své ségře nevadilo?" ujišťovala se už asi po páté blonďatá Annabeth a chytla svého manžela za ruku. Tolik let spolu chodili a pořád se spolu nenudili.

Fabian se na ní unaveně podíval. ,,Ptáš se už po páté, lásko," povzdechl si zrzavý muž. ,,Plus, ona sama to navrhla. Dvojčata a Hugo se zbožňují."

,,Stejně jí obdivuju," zamyslela se Beth. ,,Já bych tolik dětí naráz nezvládla."

,,Jo, to je Molly," pokrčil rameny Fabi, ,,její největší životní ambicí vždycky bylo mít hodně dětí."

Procházeli Příčnou ulicí, protože se chtěli zastavit U děravého kotle, ale najednou je zastavil jakýsi pikolík s Denním věštcem. Fabian ze zadní kapsy od džíny vytáhl padesát srpců, podal je chlapovi a výměnou za to mu on prodal Denního věštce.

,,Copa je nového?" zeptala se řečnicky blodýnka, ale ve skutečnosti nečekala nějakou převratnou odpověď a místo toho sledovala ruch ulice. Ale najednou do ní Fabian strčil a s vykulenýma očima ji sdělil: ,,Merline, Beth! Tvoje ségra se bude vdávat!"

Annabeth ztuhla a zastavila svou chůzi. Vytrhla mu noviny z rukou a chtěla si okamžitě všechno přečíst. O své rodině už nějakou chvíli neslyšela, ale pořád se o ní zajímala. Zaujal jí především titulek Rosierová si místo vyděděce Blacka bere Rookwooda!

,,Cože?!" vyhrkla paní Prewettová a rychle článek četla dál.

Rosierová si místo vyděděnce Blacka bere Rookwooda!

Cassiopeia Rosierová zrovna nedávno měla svůj druhý zasnubní večírek, tentokrát s trochu jiným kouzelníkem. Jistě si všichni moc dobře pamatujeme na zasnubní večírek Cassiopeii Rosierové dva roky zpátky se Siriusem Blackem! Tento vztah ovšem nabral rychlého konce a ukázalo se, že si Eduard Rosier za Blacka našel velmi adekvátní náhradu. Ano, jak jste si mohli všimnout z fotografie, pár vypadá šťastně a svatba se odhaduje na začátek července.

Samozřejmě všichni doufáme, že tahle svatba Cassiopeie tentokrát vyjde.

,,Tvoje ségra se teda znovu vdává?" otázal se Fabian, jenž neměl šanci si článek přečíst, protože mu jeho manželka noviny vyrazila z rukou. Teď si Annabeth prohlížela pohyblivou fotografii, kde Cassiopeia a Augustus tančili. Na její tváři se leskl vřelý úsměv a i její starší sestra musela uznat, že vypadá šťastně.

,,Jo," vydechla Beth a podala mu konečně noviny. Fabian si tedy článek také pročítal a pár zabočil do jedné z trochu temnějších uliček. Najednou se okolo nich vyrojilo pár lidí v maskách a blodýnka pochopila, že je něco špatně.

Beth zaklepala na svého manžela a srdce jí bílo jako zvon. ,,Fabiane."

,,Co se dě-" zasekl se, zvedl oči od novin, které v ten samý moment pustil na zem. Tihle dva mladí kouzelníci v tento den doufali, že hůlky nebudou potřebovat, takže je nechali doma. Toto rozhodnutí ovšem možná rozhodlo o jejich osudu.

,,Vezme ty dva krvezrádce!" zavrčel nahlas jeden hlas, zamknutý v masce, a poslední, co Annabeth a Fabian slyšeli bylo: ,,Mdloby na tebe!"

***

Nejstarší sestra Rosierová se po několika hodinách probrala. Ležela na tvrdé zemi, z čehož jí docela bolely záda, ale věřte mi, to nebylo její největší starost. Nejdříve chvíli viděla rozmazaně, tak si tedy promnula oči a rozhlédla se po místě, kde se nachází. Celou dobu ležela na troše slámy a okolo ni byly jen mříže. Pravda, vysoko nad ní se nacházelo malé okýnko, do kterého vy se sotva vešel holub. O celu vedle spatřila svého zrzavého manžela, jak nehybně leží.

Rozhlédla se okolo sebe, zda je někdo nepozoruje a když se ujistila, že jsou v podzemí sami, protáhla ruku skrz mříže a stiskla dlaň svého manžela. ,,Fabiane," šeptla a doufala, že se probudí. Zrzavý muž vstal podobným způsobem jako Beth a chytl se za hlavu, která ho očividně hodně bolela.

,,Kde to do háje-"

,,Ale ale," zatleskal nějaký hluboký hlas. Beth se bleskurychle odsunula ke zdi a vyhlížela, čí hlas to je. Po chvíli se chlap ukázal. ,,Naše šípkové růženky se nám vzbudili!"

Beth a Fabian si vyměnili nechápavé a trošku zděšené pohledy. ,,Traversi, Goyle," luskl chlap prsty a za mřížemi se ukázali další dva chlapové. ,,Trošku si popovídáme."

Každý otevřel jednu celu, Travers chytil Annabeth a Goyle Fabiana. Ironie toho všeho byla ta, že Paul Travers byl bratr Gracelyn, tedy Beth strýc. Ale teď jednal jako s cizí, spíše ještě s horší než s cizí. Blondýnka nijak neprotestovala, protože věděla, že to tak bude lepší. Věděla, že je nezajmuli jen tak, že pravděpodobně jen chtějí odpověď na nějaké otázky. Za ty roky, co Voldemort útočil na nejrůznější lidi, často používal kletbu Crucio. Té se Beth bála nejvíce.

Vedli se různě skletitými uličkami, až se dostali ve jakéhosi rytířského sálu. Annabeth se zúčastnila hodně návštěv, banketů a oslav, takže se snažila rozpoznat, kde se vlastně nachází. Rozhlédla se z okna ven, byla tma. V tu chvíli pochopila, že byla mimo několik hodin.

,,Takže, Prewettovi, zkusíme to po dobrém," promnul si ruce a Beth měla pocit, jako by měla srdce v krku. Doufala, že na jejich otázku bude mít kloudnou odpověď a nebude je to stát loajalitu k hodnotám, které zastávali. ,,Co mi povíte o věštbě, která se týká Pána Zla.

Beth zavřela oči. V mysli jí nabíhalo jediné slovo. Sakra. Sakra. Sakra. Ano, ta zatracená věštba. Oba manželé se stali členy Fénixova řádu, jenž vedl ředitel v Bradavicích, Albus Brumbál, a na pár schůzích slova věštba už také padlo.

,,No?" dožadodoval se odpovědi smrtijed. ,,Nemáme na to celý večer!"

,,Nic o ní nevíme," prohlásil Fabian lhojstejně a Beth se jeho plánu chytla.

,,Přesně, jak říká," pokývala hlavou. ,,Také informace si nechává Brumbál pro sebe."

,,Lež!" zařval Travers a máchl hůlkou. ,,Crucio!"

Ano, Travers mučil svou neteř. Beth se okamžitě podlomila kolena, padla k zemi a ječela jako o život. V životě takovou bolest nezažila. Zatnula zuby, sevřela ruce v pěst, pokoušela se bolest vstřebat a nemyslet na ni. Kdyby to bylo jen jednoduché.

,,Budeš už mluvit, Prewette?" naléhal medovým hláskem a Fabian si skousl ret.

,,Já nic nevím!" prohlásil znovu a raději to zařval, protože musel přehlušet křik své milované manželky. ,,Říkám vám, že o nějaké věštce nic nevím, protože Brumbál myslí přesně na tyto situace a nic nám neřekl. Pomalu nevím, že nějaká věštba existuje!"

,,Fajn, jak chceš, prevíte," pozměnil jízlivě jeho příjmení a Travers přestal Beth mučit. ,,Oba půjdete zpátky do chládku a promluvíme si za chvíli. Nás totiž čeká smrtijedská chůze a já se Temného pána moc rád optám na nějaké hezké mučící techniky."

***

Fajn, abyste ten školní rok ve zdraví přežili, máme tu dnes třetí kapitolu 😂❤️ Jak název kapitoly napovídá.. ano, jde do tuhého 😂 A pro milovníky Beth ideální 😂 Takže další zítra zlata ❤️

☕️Sharie

Láska je sestrou smrti I.✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat