/22.7. 1977/
,,Hlavně si neber něco, co by dávalo najevo, že ses na to rande připravoval, Petere," radil mu jeho hnědovlasý kamarád, zatím, co Peter převrátil vzhůru nohama celý svůj šatník.
,,Odkdy ty si odborník na vztahy, Reme?" pozvedl obočí Peter, trochu kousavě, protože byl nervózní. Ale potom mu to došlo. ,,Počkej! Ty s někým chodíš?"
,,No, nikdo o tom ještě skoro neví," chodil okolo horké kaše, ,,ale jo, chodím s Dorcas."
,,Takže to je vážný?" zajímal se Peter. ,,S Meadowesovou?"
,,No, byli jsme venku už asi dvanáctkrát," vyprávěl Remus. ,,Už máme i oblíbený místo, takovou kavárnu s výhledem na Temži, jedna ta stěna je prosklená, celá taková oldschool, máme to tam oba rádi."
,,Spal si s ní?" vyzvídal Červíček nadšeně a Náměsíčník pozvedl obočí.
,,Vážně?" zeptal se. ,,Jo, chodíme spolu a poslední čtyři rande se líbáme, objímáme a tak, ale ona vypadá, že chce počkat. Plus ještě neví o mém malém problému a já nevím, kdy a jak jí to mám říct."
,,Ty z toho děláš hrozný halo, Remusi," mávl rukou Peter. ,,Vždyť spát se svojí holkou ve vztahu je naprosto běžná věc."
,,Z vlastní zkušenosti to říct nemůžeš, ne," opáčil chlapec chytře. ,,Navíc James je jenom stalker, co taky s nikým nikdy nespal a Sirius si na vztahy nehraje. Takže nemáš s kým porovnávat."
,,Viděl jsem spoustu filmů," namítl Peter a Remus si povzdechl.
,,Jak myslíš," nehodlal se s ním hádat. ,,Hlavně dneska po Emily hned nevyjeď."
°°°
Poberta, proměňující se v krysu, posedával v jednom z barů na Příčné ulici, kde měl domluvené rande s jeho novým objevem - Emily Mooreovou. Byl tam pět minut předem, jak mu poradil Remus, a na baru měl položenou jednu Gabrielu. Najednou se mezi dveřmi znova objevila ta krásná blondýna, která si pamatoval z Krucáňků a Kaňourů.
,,Ahoj," zamávala na něj neurčitě Emily a na tváři se jí ukázal ten příjemný, sympatický a milý úsměv. Peter to sice nedával tolika najevo, ale nervózní přeci jenom byl. Podobně na tom byla ale i Emily, která Poberty brala jako krále Bradavic a pořád nedokázala pochopit, jak je možné, že jí pozval na drink.
,,Ahoj," pozdravil ji Peter a Emily se vyhoupla vedle něj na barovou židličku. ,,Sluší ti to, Em."
Po složení komplimentu jí podal Gabrielu a její úsměv odkryl i její perfektně srovnané bílé zuby, což ho ohromilo ještě víc. ,,Díky, Petere," pověděla mu tím jejím holčičím hláskem, ,,to je od tebe milé."
,,Za málo," mávl rukou hnědovlásek a objevil se barman. ,,Co si dáš?"
,,Jednu colu, prosím," pohlédla na barmana a ten se s přikývnutím obrátil na Petera.
,,Totéž," mávl znovu lažérně rukou a podal barmanovi bankovku.
,,Myslela jsem, že vy Pobertové chlastáte vyšší ligu," uchechtla se Emily a on se jejímu vtipu také pousmál.
,,Jenom výjimečně," uchechtl se Peter. ,,Ale upřímně, já a Remus patříme těm klidnějším Pobertům."
,,Jste docela hvězdy, víš to?" zadívala se na všechen ten alkohol, vystavený na podlouhlé poličce, a napila se své coly. ,,Když jsem poprvé jela do Bradavic, nikoho nezajímalo nic víc než partička čtyř kluků, co přivádí k šílenství celý učitelský sbor."
,,Tohle se fakt dobře poslouchá," poznamenal Peter a vnitřně cítil, jak mu tohle zvedalo ego.
,,Na co se budeš zaměřovat?" rozváděla rozvést konverzaci a on se uchechtl.
,,Vlastně bych rád šel na pozici nejvyššího ředitele kanceláře Ústředny pro výmaz paměti," prozradil jí Peter zasněně, ,,takže se budu soustředit na Kouzelné formule a Studium mudlů," vyprávěl jí, ,,a co vlastně ty?"
,,Taky bych ráda na ministerstvo," přiznala se blondýnka, ,,jenom o patro výš."
,,Odbor pro dohled nad kouzelnými tvory?" hádal Peter a ona nadšeně pokývala hlavou. ,,Takže chceš pracovat se zvířaty a tak?"
,,Jo, to bych ráda," přitakala, ,,takže se budu soustředit na Péči o kouzelné tvory, Bylinkářství, Přeměňování a Lektvary."
,,Tak to budeš mít napilno," odfoukl ohromeně hnědovlasý mladík. ,,Upřímně vím, že to bude znít šptácky, ale já se do tý školy i nějak těším."
,,Jo, asi rozumím, proč," zamyslela se nad tím, co on řekl. ,,Já mám taky v Bradavicích kamarádky a je to tam sranda, zatím, co o prázdninách se spíš nudím."
,,Jo, přesně," luskl před ní Peter. ,,Je to tak zvláštní být pryč z Bradavic. Remus teď všechen čas tráví s jeho novou holkou, James je na nějakém famfrpálovém táboře a Sirius teď pravděpodobně stojí před zrcadlem a minimálně tři krejčí mu šijou oblek na tu jeho svatbu."
,,Počkej," vyhrkla Emily a málem jí spadla brada. ,,Sirius Black se bude ženit?!"
,,No, ono je to složitý," povzdechl si Peter. ,,On se nechce ženit, jeho rodiče ale mají opačný názor."
,,Moje kamarádka Maddie po něm úplně šílí," zasnila se Emily. ,,Ve spaní objímá polštář a šeptá mu: ,Siriusi, můj.' "
,,Vždyť snad ví, že Sirius není na vztahy," snažil se být upřímný. ,,Hele, Sirius je můj nejlepší kamarád, ale má svůj styl života, který je sice asi pro spoustu lidí úžasný, ale zároveň to není fér k těm holkám, se kterými on spal. Takže jestli můžeš, vymluv jí to."
,,Já to zkoušela," pokrčila rameny neurčitě, ,,a koho si to vlastně má brát?"
,,Nějakou čistokrevnou čarodějku ze Zmijozelu," zaluskal prsty, protože se snažil přijít na její jméno, ,,blondýna, sexy, vysoká.. Rosierová!"
,,Jo, Cassiopeia Rosierová," pokývala trochu posmutně hlavou, protože ji zarazilo to slovo sexy. ,,Ta je hodně hezká. Líbí se ti?"
,,Jako hezká je," trhl rameny a nedocházelo mu, proč se na to Emily zeptala, ,,ale je to jedna z těch čistokrevných krav, co pohrdají všechna, co nejsou čistokrevní. Takže upřímně Siriuse lituju, že chytil zrovna jí. Furt píše dopisy, jak je z ní na práš-"
Emily Mooreové se ulevilo, když takhle mluvil o holce, o které zrovna před chvílí řekl, že je sexy. Nějak cítila, že buď ho políbí teď, nebo už nikdy. Takže se rozhodla pro možnost A. A to teď. Tak se k němu tedy naklonila a vtiskla mu dlouhý polibek, čímž mu přerušila jeho řeč o Cassiopeie Rosierové. Nikdy nikoho nelíbala a měla pocit, že Peter už měl holek, že by je ani nespočítal na prstech. Ale mýlila se. Peter se také nikdy nelíbal, takže měl podobné pocity z toho všeho.
Vlastně ji chytl za líce a polibky jí oplácel. Na jednu stranu si byl stoprocentně jistý, že by ho za jeho líbací schopnosti Sirius asi zastřelil, ale na tu druhou mu zase připadalo, že to Emily nepoznala. Cítil, že konečně není ten z party, kdo nikdy neměl holku, a necítil se horší než ostatní.
Bylo to velmi zvláštní, protože ač se tvářil nejvíc v pohodě a celkem sebevědomě - on věděl, že tahle tvář je jen maskou.
***
A když bylo tolik kapitol o Cass a Siriusovi, tak jsem se pokusila vymyslet i život Petera Pettigrewa🖤 Protože ač Poberty zradil jak chtěl, i on sám byl Pobertou a tuto část života mu nikdo nemůžeme odepřít 😏 Takže se nám do příběhu vrací Emily Mooreová, dívka z Příčné ulice ❤️ Co na ni říkáte? 😍
Dneska odjíždím na dovolenou, takže možná vydám ještě jednu kapitolu ale potom chvíli nic 😕
☕️Sharie
ČTEŠ
Láska je sestrou smrti I.✔️
Fiksi Penggemar,,Proč si přišla za mnou? Myslel jsem, že jsem pro tebe jen špína na tvých jehlách," nechápal počínání blonďaté dívky a ona se pokoušela zadržet slzy. ,,Věř mi, že za normálních okolností bych nezradila svou hrdost a nestála bych tu," ušklíbla se...